Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hyvän palkan raja?

Asian"tuntija".
01.03.2019 |

Onko 2500€/kk hyvä palkka?
Paljonko itse tienaat ja tuletko palkallasi hyvin toimeen?

Aloitan itse. 2500€/kk on aika hyvä palkka mikäli työ on päivätyötä.

Itse toimin teollisuudessa asiantuntija tehtävissä palkkaus n6000€/kk.
En tule toimeen hyvin. Liikaa sisäänrakennettuja vikoja. En yksinkertaisesti osaa elää säästeliäästi.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

300000 vuodessa, käteen jää n. 150000. Suomessa siis. Tuollakaan ei vielä juhlita.

Vierailija
42/46 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

300000 vuodessa, käteen jää n. 150000. Suomessa siis. Tuollakaan ei vielä juhlita.

Kyllä mä 150 tonnilla voisin muutaman kerran juhliakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palkka on eri kuin se, millä tulee toimeen. Tulisin oikeasti toimeen varallisuuteni takia jos saisin vuodessa 10 000 euroa käteen. Kokopäivätöissä menee eräänlainen veetutusraja siinä, että käteen pitäisi mielellään 2000 ja sekin mielellään päivätyöstä, eikä vuorotöistä. Jos työssä pelastettaisiin maailma ja työajoissa olisi joustoa voisin tyytyä vähempään

Sen sijaan kun katsoo koulutustani (yliopisto ja AMK täydetävänä) ja aikaisempaa työkokemustani niin alkaa vain ketuttamaan kun katsoo millä rahkeilla jotkut epäpätevänä edenneet vetävät 4000 palkkoja. Olen nainen, jo vähän vanhempi eli ei kauheasti mahdollisuuksia enää jos ei keksi kultakaivosideaa firmaksi tai voita lotossa. 

Vierailija
44/46 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 6000€/kk

mies50v

Vierailija
45/46 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku puuttuu ap:n kirjoitusvirheisiin, niin työkokemus on opettanut, että heikko kirjoittaja voi tienata hyvin, jopa asiantuntijatehtävissä. Minulla oli kerran pomona insinööri, joka sai yhteen lauseeseen enemmän kirjoitusvirheitä, kun mitä siinä oli sanoja, yhtään edes valehtelematta. On työkaverina myös ollut lukihäiriöinen insinööri, joka tittelinsä perusteella varmaankin päässee ihan hyviin tuloihin. Tekniikan alalla on paljon sellaisia, joilla on alan osaaminen hyvä, mutta moni perustaito surkeaa. 

Jeps.

Arvaappa mikä on oikeastaan ainut asia mikä kaduttaa nuoruudesta. Se on se ettei koulu kiinnostanut pätkääkään. Peruskoulun päästötodistus 5.3.

Jonka jälkeen prosessiteollisuutta opiskelemaan. Jokunen vuosi töitä ja nyt asiantuntijana.

Järjestelmien kanssa puuhaillessa ei ikävä kyllä kehity kirjoitustaito.

Vierailija
46/46 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee älykkyyteen niin en todellakaan ole. Viimeisin esimerkki odotti postilaatikossa.

300€ perintäkirje. Seuraavan 2viikon köyttösaldo enää 500€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi