Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat konstit sydäsurujen kuoppaamiseen?

Vierailija
01.03.2019 |

Saisiko vinkkejä? Puhumista ja ystäville avautumista moni varmaan ehdottaa. Minä en osaa puhua asiasta kenellekään ennen kuin olen sen itse jotenkin käsitellyt ja hyväksynyt. Kahtena iltana vetänyt jo pään täyteen yksin kotona, hyvin on auttanut illoista selviämiseen, mutta alkaa päivät käydä aika raskaiksi kankkusessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää täyteen, itsesäälissä kieriskely, ja sitten uutta kehiin!

Vierailija
2/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistä edelliseen exään ajattelin myös ottaa yhteyttä, hän on ruinannut uutta mahdollisuutta. Siitä voisi olla apua, hieman pönkitystä latistuneelle itsetunnolle ja hyvää seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Tinder laulamaan.

Vierailija
4/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, ulos ja lenkille...

Vierailija
5/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tältä palstalta muiden avuttomasta tuhraamisesta, siitä voi saada omaan tuskaansa jotain kieroutunutta helpotusta. Että on muita joilla menee vielä surkeammin. Vaikka se mimmi joka otti Tinder-sedältä poskeen ekoilla treffeillä, ja nyt ihmettelee miksi mies ei enää pidäkään yhteyttä.

Vierailija
6/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina suhteiden kaaduttua ollut "suruaika". Oon antanut itselleni luvan kuukauden verran kieriä surussa, itkeä, parkua, angstata ja ikävöidä. Selvinpäin tosin. Oon kirjoittanut ajatuksia ja plus- ja miinuslistoja, lukenut eroterapiaa, pohtinut miksi näin ja koittanut keskittyä toisen ikäviin puoliin. Jossain vaiheessa se kaikki surkuttelu alkaa käymään tylsäksi ja turhaksi. Tulee semmonen fiilis et "perhana mähän selviydyin, ihan mahtavaa ilman sitä!"

Kuukauden jälkeen hymy naamaan, iloinen vaihde päälle ja yltiösosiaalistuminen. Koitan olla avoin ja jutella erilaisten ihmisten kanssa, vaikka sit chatissa. Oon myös tosi itsepintaisesti pitänyt kiinni että teen päivittäin jotain mistä tulee hyvä mieli ja keskityn iloisin asioihin.

Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylös, ulos ja lenkille...

No ei kyllä tässä kankkusessa onnistu...