Rehellisesti: montako kertaa viikossa harrastatte seksiä?
Miehen ystävät väittävät, että kaikilla on 3 krt/viikossa seksiä. Onko totta teidän kohdalla? Ja jos on onko lapsia ja minkä ikäisiä lapset ovat?
Kommentit (74)
Yli 40 v yhdessä, 3 aikuista lasta. Seksielämä vaihtelevaista, noin 1-2 krt/vko, ja PARANEE VANHEMMITEN!!! Ei tarvitse enää ehkäisyä, joten helppo homma ja tosi nautinnollista! Emme ole olleet "sänkyyn sidottuja lauantaisaunan jälkeen panijoita", vaan yhteisiä muistoja olemme keränneet milloin mistäkin hauskasta paikasta, ja NYT vanhemmiten niillä on erityinen merkitys ja yhteyden luoja suhteessamme! Edelleen kokeilemme ja hassuttelemme. Toisen tarpeista huolehtiminen on tärkeää ja viisaasti toimii se, ken niin tekee! Myös intiimit keskustelut ovat tärkeitä, voi kertoa, mitä tahtoo ja mistä haaveilee.
10 kertaa keskimäärin viikossa, vaihtelee tosi paljon toki, joskus tuo 10 kertaa viikonlopussa, joskus menee muutama päivä ilman jos on kipeenä, toinen reissussa tai ei kuukautisaikaan huvita roiskia. Neljä lasta meillä, nuorin 3 v. Ja ollaan 40 v.
2-4 kertaa puolessa vuodessa. Paljonko se tekee viikossa?
Lapset teinejä.
Ja mikäli minusta olisi kiinni, olisi 0 kertaa koko loppuelämän.
Seksi on kirosana.
Keskimäärin 0,1 kertaa viikossa. Siis todella harvoin. Jos se minusta olisi kiinni, kaksi kertaa viikossa olisi hyvä. Lapset ovat jo aikuisia ja asumme kahdestaan. Minullekin seksi on kirosana, mutta hieman eri mielessä kuin edellisellä vastaajalla. Kiroiluttaa, kun siitä on puute.
Meilläkin vaihtelee paljon, mutta yleensä 0-3 kertaa viikossa, 1-2 kertaa on ehkä sellanen keskimääränen. Joskus menee parikin viikkoa helposti ettei tehdä mitään, sitten joskus taas kolmekin kertaa viikossa, joka on meille siis suht usein. Mulle joka päivä olis jo itseasiassa aika pakkopullaa näin vakisuhteessa.
Ollaan siis oltu yhdessä 10 vuotta, kaks päiväkoti-ikäistä lasta.
Kerran kuussa, jos hyvin käy. Sekin kamalan jahtaamisen takana. Miestä ei vaan saa innostumaan. Olen yrittänyt kaikki viettelyt ja vikittelyt, ei auta.
Kun yritän tehdä aloitetta, olen aina liian hyökkäävä ja häneltä menee kuulemma halut. Aina näin, vaikka yrittäisin olla miten lempeä ja hienovarainen tai mitä ikinä. Jos odotan hänen aloitettaan, niin sitä ei tule koskaan.
Yleensä meillä on lopulta seksiä sitten, kun turhautuneena joko suutun tai melkein väännän itkua.
Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta, ei lapsia. En tiedä, miksi mies halusi naimisiin, kun selvästi en enää seksuaalisesti häntä kiinnosta. Itse haluaisin seksiä vaikka joka päivä, mutta ideaali olisi edes kaksi kertaa viikossa.
Olisi ihanaa, kun tietäisi, että voisi saada seksiä mieheltä milloin vain! Ahdistaa, kun tietää, että todennäköisesti ei rakastella vaikka kuinka panettaisi.
Jos yritän järkätä jotain viettelevää - pukeutua erilaisiin alusasuihin, sytytellä kynttilöitä, tms., niin mies vaan nauraa mulle.
Olen todella turhautunut ja usein itken tätä asiaa. Ja usein olen tämän vuoksi kiukkuinen ja kireä. Ja se taas on miehelle yksi syy lisää todeta, että siksi ei kiinnosta, kun olen sellainen ja tällainen.
Alussa oli kaikki toisin... Minusta tuntuu, että miestä kiinnostaa seksi vain toisten naisten kanssa, ei minun.
3 kertaa viikossa on lähes aina, vakio kuvio, se on kivesten täyttymisväli. 16 vuotta yhdessä oloa takana, lapset ( 2 kpl) alaloulussa ja päiväkodissa.
1-5 krt/vk, yksi taapero, yhdessä 17 vuotta
Kaikenlaisia aikoja ollut, nyt mukavan aktiivista aikaa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 17:20"]
Miehen ystävät väittävät, että kaikilla on 3 krt/viikossa seksiä. Onko totta teidän kohdalla? Ja jos on onko lapsia ja minkä ikäisiä lapset ovat?
[/quote]
No ei edes kolme kertaa kuukaudessa, ehkä paremminkin kerran kolmessa kuukaudessa, ei ainakaan useammin! Yhdessä 7 vuotta, kaksi lasta.
Todella vaihtelevasti. Jotain välillä 0-6krt/vko. Toisaalta saattaa mennä kuukausikin ilman seksä niin kuin nytkin. Kumpikaan ei ole edes hirveästi kaivannut sitä. Ei vain jaksa. Meillä on kolme pientä lasta, unet vielä katkonaisia, sairasteltu paljon viime aikoina, miehellä vaativa työ ja itse opiskelen. Välillä tuntuu, että olen jaksamiseniäärirajoilla.
Mistä te muut keräätte voimia harrastaa seksiä yli 3krt/vko? Itselleni se on usein valinta, että teenkö sen puoli tuntia jotain itselleni vai harrastanko seksiä. Kaipaan kuitenkin paljon aikaa, jolloin vain teen jotain itselleni ja itseäni varten. Seksi ei ole minulle sellaista vaan seksiin liittyy aina jakamisen tunne.
Joulun jälkeen olen tehnyt kaksi aloitetta, sängyssä jo oltu illalla, ja kummallakaan kerralla ei mies ole innostunut. Saa nyt aloitteet vähäksi aikaa jäädä, on tullut selväksi, ettei miestä paljon nappaa. Paskan saa pyytämättäkin.
2-4 kertaa viikossa, ei lapsia, yhdessä 2v.
musta tohon on tosi vaikea vastata. Välillä on seksiä joka päivä ja vaikka useita kertoja päivässä, sitten välillä voi tulla viikkojenkin tauko. Välillä seksiä vain kerran viikossa. Riippuu niin vuodenajasta, elämäntilanteesta, stressistä, lasten iästä jne.
Jotenkin olen itse aika kranttu, minusta seksiä ei tarvitse olla niin kauheasti, kunhan se on laadukasta. En jaksaisi sellaista väkisin jyystämistä, niin, että tulee nyt pantua 3 kertaa viikossa säännöllisesti ja seksi olisi väistämättäkin välillä tosi ankeeta tai ei ainakaan kauheean hyvää. Nyt kun menemme sen mukaan millon ihan oikeasti tekee molempien mieli, niin seksi on aina tosi hyvää ja meillä ei ole sellaisia "pannaan nyt, että toinen on tyytyväinen" panoja ollenkaan meidän yhteis elon historiassa. Ja yhdessä jo 15 vuotta.
Lapset nyt 7, 5,3 ja 1
1-5 kertaa viikossa kuukautiskierrosta riippuen. Kierron puolivälissä, ennen mekkoja ja menkkojen aikaan itselläni tekee eniten mieli. Miehelle käy aina. Ollaan vähän alle nelikymppisiä, yhdessä 17 vuotta ja meillä on kolme alle 10-vuotiasta lasta.