Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja vauvan 5kk aamuheräämisestä!

Vierailija
11.04.2013 |

Elikkä haluaisin kuulla mitä te tekisitte tässä tilanteessa. Vauva 5kk nukkuu äärettömän hyvin yöt, pieniä poikkeuksia lukuunottamatta, herää 1-2 kertaa syömään. Kahdeksalta on jo nukkumassa illalla. Aamulla sitten kuuden aikaa herää ja jos annan maitoa ihan vähin puhein, niin käy EHKÄ takaisin nukkumaan. Joskus ei käy enää. 

Kysymys siis on, onko vauvalle parempi herätä sitten silloin kuudelta vai koittaa viellä laittaa sänkyyn (tai kainaloon) nukkumaan jos nukahtaisi? Vai menenkö oman tuntemuksen mukaan, että väsyttää? Tuntuu että olen hirveän laiska kun en kuudelta herää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on tyytyväinen niin miksi et pitäisi sitä vielä sängyssä pötköttelemässä ja kokeile jos nukahtaa. Jos ei nukahda niin nouskaa ylös.. Tehkää siitä aamusta sellainen rauhallinen pötköttelyhetki jolloin ei ole mihinkään kiire ja Syötte aamupuuron vasta vähän ennen kahdeksaa..

Teillä sentään nukutaan 10 tuntia. Meidän ipana vauvana saattoi herätä jo viideltä aamulla 8 tunnin yöunien jälkeen.. eikä vieläkään 2.5 vuotiaana nuku kuin 21-06 välisen ajan yöllä.

Vierailija
2/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 10kk ikänen menee joka päivä klo.20 nukkumaan ja herää 5-6 aikaan. Tänään klo.05.10. Mua niiiiiin väsyttää!!! Nukkuu kyllä onneksi ainakin viitenä yönä viikossa koko yön heräämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on kuudelta aamulla virkeimmillään ja täynnä virtaa. Ei silloin auta kuin nousta ylös. Tai sitten voi antaa lapselle leluja tutkittavaksi ja pötkötellä itse vieressä. En kannata väkisin nukuttamista, pieni on selvästi nukkunut riittävästi.

Vierailija
4/4 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 09:59"]

Meillä lapset on kuudelta aamulla virkeimmillään ja täynnä virtaa. Ei silloin auta kuin nousta ylös. Tai sitten voi antaa lapselle leluja tutkittavaksi ja pötkötellä itse vieressä. En kannata väkisin nukuttamista, pieni on selvästi nukkunut riittävästi.

[/quote]

Sama homma

terveisin numero 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme