Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhin lapsi jolla olet nähnyt tutin

Vierailija
20.02.2013 |

Tähän mennessä kaksi- ja kolmivuotiaat julkiset tutinkäyttäjät ovat hieman ihmetyttäneet minua, tai siis heidän vanhempansa. Nyt kuitenkin tuli uusi ennätys: Näin tuttavaperheen sattumalta liikuntapuistossa. Kyseessä normaali, akateeminen, kolmilapsinen ydinperhe, ei siis mitään sosiaalitapauksia tai muuten elämänhallintaa omaamattomia ihmisiä. Heidän viisi- ja puolivuotiaallaan oli tutti, aivan julkisesti. Kyseessä ei ole erityislapsi tms. Olin kyllä todella ällistynyt. Tutti eskari-ikäisellä?? Miksi ihmeessä? Nuorempi joi mehua tuttipullosta joten ehkä siinä perheessä ei jakseta piitata hammasasioista. Mutta tuonikäisellä tutti alkaa olemaan jo tosi poikkeavaa.

Minkä ikäisellä lapsella sinä olet nähnyt tutin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, mutta tiedän, että parikin kuusi vuotiasta käytti tuttia, samaiset joivat yöllä vellinsä pullosta vielä ekaluokkalaisinakin...

Ihan normaaleja niistä silti näyttäis tulevan, teinejä nyt...

Vierailija
2/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yhden tuttavaperheen lapsella (kun itsekkin olin lapsi) tutti käytössä siihen asti kunnes lähti eskariin.. Muistaakseni kuitenkaan ei sitä kauheesti julkisesti syönyt mutta kotona kyllä kun käytiin kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4-vuotiaalla.

Italiassa ja Irlannissa olen nähnyt useita 3-4-vuotiaita lapsia kulkevan tutti suussa.

Suomessa vanhimmat näkemäni tutinkäyttäjät ovat n. 2-vuotiaita.

Vierailija
4/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ovat käyttäneet tuttia aika vanhaksi olikohan 2,5v. mutta kyllä olen nähnyt mustalaislapsilla tutteja, varmaan 5v.

Vierailija
5/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pk:ssa 4v lapsi, joka käyttää tuttia kotona. Vanhemmat antavat sen heti jo päiväkodissa kun tulevat hakemaan.

Eivät halua tuottaa pettymystä lapselle ottamalla tuttia pois.

Pk:ssa emme anna käyttää vaikka olemmekin vanhempien mielestä tuttipoliiseja ja emme ajattele lasta. 

Vierailija
6/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 -vuotiaalla. Niitä oli kaksi tyttöä kielikurssilla Ruotsissa samaan aikaan kuin minä. Käyttivät tutteja. Vierottivat kuulemma itseään tupakoinnista. Siis ihan julkisesti käyttivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi