Miten aloitatte tinder-keskustelun
Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".
Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!
Kommentit (371)
Oman kokemukseni mukaan noiden mielikuvituksettomien moi mitäs sä -tyyppien kanssa joutuu itse pitämään keskustelua yllä, eivätkä he osaa oikein tuoda siihen mitään sisältöä. Jos oma sosiaalinen anti on tuota tasoa niin kannattaa ehkä mennä muualle harjoittelemaan sitä ennen lähtöä suhdemarkkinoille ja odottaa, että oma henkinen kehitys on sillä mallilla, että kykenee vähän laadukkaampaan keskusteluun.
Jopa tuo jonkun heittämä "irtoisko pillua" olisi minusta kiinnostavampi avaus. :D
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?
Ei se tee, mutta naiset tekevät aloitteita vain miehille, jotka ovat heitä paremman näköisiä. Noilla riittää vientiä ilmankin sen vähän ylipainoisen 35v yh äidin tapaamista. Ovat kuitenkin nopeuden vuoksi tykänneet kaikista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan noiden mielikuvituksettomien moi mitäs sä -tyyppien kanssa joutuu itse pitämään keskustelua yllä, eivätkä he osaa oikein tuoda siihen mitään sisältöä. Jos oma sosiaalinen anti on tuota tasoa niin kannattaa ehkä mennä muualle harjoittelemaan sitä ennen lähtöä suhdemarkkinoille ja odottaa, että oma henkinen kehitys on sillä mallilla, että kykenee vähän laadukkaampaan keskusteluun.
Jopa tuo jonkun heittämä "irtoisko pillua" olisi minusta kiinnostavampi avaus. :D
Kyllä! Siellä sen kaiken taustakohinan keskellä jopa viimemainittu olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
En aloita, koska olen nainen.
Ja synnyit joskus sata vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä olikaan oma roolisi keskustelussa? Aloitusta et tee ja odotat, että toinen vie keskustelua eteenpäin.
Lähtökohtaisesti naisten profiilit ovat ihan mielikuvituksettomia. Jos niiden pohjalta lähdetään keskustelua avaamaan niin se on sitten tyyliin...
- Ai tykkäät sukeltaa?
- Meneekö paljon viiniä?
- Missäs viimeksi matkustit?
- Onko toi sun oma koira/hevonen(kissa?
- Tough Viking oli kyllä hyvä tänä vuonna.
- Tuleeko paljoki juostua, käytyä salilla, surffaamassa
Ihan yhtä mielikuvituksetonta ja nämä nyt profiilien kärkipäästä. Valtaosalla ei ole tekstiä ja on kaksi kuvaa joista toisessa näkyy puolikas naama.
Eli jos saat niitä "Moi, mitä kuuluu?" - viestejä riesaksi asti niin katse omaan profiiliin.
Sanon et pannnaanx menee vai. mennäänx vittu PANEEEEEE..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittako naiset keskustelun Tinderissä? :O
Totta kai. Eikö se yleensä aloita joka saa sen mätsin? Ainakin minä olen toiminut näin.
Olen saanut Tinderissä ehkä yhteensä 20 mätsiä (vuoden aikana), silloin kun vielä olin siellä. Yksikään nainen ei kyllä aloittanut keskustelua. Turhaiduin itsekin aloitusten tekoon kun niihin ei mitään kuitenkaan vastata.
M36
Otin Tinder Goldin, ja sain noin 1900 tykkäystä kuukaudessa. Siinä vaiheessa aloin vain selata kiinnostavia miehiä ja laitoin heti viestit kaikille miehille, jotka päätin mätsätä. Asuin tuolloin ulkomailla, ja sen takia oli noin suuret tykkäykset kuukaudessa.
Terska!
Missäpäin vaikutat?
Lähetkö sufeelle?
Mua kiinnostaa tietää kuinka paljon te muut naiset saatte tykkäyksiä? Ja kuinka suuri prosentti on niistä matchin arvoisia teille?
Mä olen ollut nyt viikon tinderissä,tykkäyksiä saanut vajaa noin 1500( en ole mikään supermalli, ja ikää lähemmäs 40), matchejä ehkä 40 😂, jätän omasta mielestä epäviehättävät sekä liian sliipatut ja itserakkaan oloiset huomioimatta . Matcheista noin 10 kanssa olen jutellut, vain yhden aloitin itse. Näistä 10:stä juttu on luistanut 3 kanssa.
On haastavaa löytää seuraa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Eikö se yleensä aloita joka saa sen mätsin? Ainakin minä olen toiminut näin.
Olen saanut Tinderissä ehkä yhteensä 20 mätsiä (vuoden aikana), silloin kun vielä olin siellä. Yksikään nainen ei kyllä aloittanut keskustelua. Turhaiduin itsekin aloitusten tekoon kun niihin ei mitään kuitenkaan vastata.
M36
Otin Tinder Goldin, ja sain noin 1900 tykkäystä kuukaudessa. Siinä vaiheessa aloin vain selata kiinnostavia miehiä ja laitoin heti viestit kaikille miehille, jotka päätin mätsätä. Asuin tuolloin ulkomailla, ja sen takia oli noin suuret tykkäykset kuukaudessa.
Suuret tykkäykset? Mulla oli 6000 kuukaudessa ja mulla oli varmasti hyvin vähän verrattuna parikymppisiin tsirbuloihin. Ja ihan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Suuret tykkäykset? Mulla oli 6000 kuukaudessa ja mulla oli varmasti hyvin vähän verrattuna parikymppisiin tsirbuloihin. Ja ihan Suomessa.
Minusta nämä luvut kuulostaa jo vähän pelottavilta. En ikinä edes tullut ajatelleeksi, että tinder-profiilini yleensä edes näkisi tuhannet ihmiset. Riippuu toki siitäkin missä päin maata asuu. Tykkäyksien määrää en tiedä kun ei koskaan ollut maksullista versiota, mutta kyllähän niitä matcheja tuli lähes niin paljoin kuin jaksoi pyyhkiä.
Paljonkohan muuten Tinderillä on Suomessa käyttäjiä? Ja millaisella mies-nainen-jakaumalla?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa tietää kuinka paljon te muut naiset saatte tykkäyksiä? Ja kuinka suuri prosentti on niistä matchin arvoisia teille?
Mä olen ollut nyt viikon tinderissä,tykkäyksiä saanut vajaa noin 1500( en ole mikään supermalli, ja ikää lähemmäs 40), matchejä ehkä 40 😂, jätän omasta mielestä epäviehättävät sekä liian sliipatut ja itserakkaan oloiset huomioimatta . Matcheista noin 10 kanssa olen jutellut, vain yhden aloitin itse. Näistä 10:stä juttu on luistanut 3 kanssa.
On haastavaa löytää seuraa 😁
Varmasti on haastavaa, melkein yhtä haastavaa kun saa 1 matchi / kuukausi...
Kuten arvaat, olen mies
Tää on ihan vaan mun tarina: Oon 35 nainen ja olin Tinderissä yhden illan viime vuonna. Laitoin profiiliin yhden kasvokuvan ja yhden kokovartalokuvan, kumpikin oli otettu peilin edessä (eli ei mitään surffaus-viinilasi-koira-matkailukuvia). Sit kerroin itsestäni vähän ehkä 10 lauseella.. mainitsin, että haen vakavaa suhdetta, olen lapseton ja mulla on lemmikki.
Jännitti, että tykkääkö kukaan tällaisesta taviksesta.
Selailin miehiä aika tarkkaan.. siis että oikeasti punnitsin, että onko mies kiinnostava kuviensa ja profiilitekstin yhteissummana.
Sain about 40 matchia. Ehkä 5 miestä aloitti heti ekan tunnin sisällä keskustelun, mutta keskustelut oli just tyyppiä ”moi miten menee”, mikä oli ihan fine mutta keskustelut ei siitä edenneet mihinkään.. Eli ei ne miehet jotenkin halunneetkaan tutustua.. Yks kysyi ekana mitäs iltaan kuuluu, kerroin, kysyin häneltä jotain että mitä hän harrastaa niin hän vastas tylysti ”hei en mä tullu tänne mitään kirjekaveria hakemaan”.. Selvä...eipä kyl kertonu et mitä hän sit hakee.. Ei tainnu lukea profiiliani, että haen vakavaa suhdetta ja luuli että lähden pelkän hänen kuvansa perusteella ilman mitään muuta tutustumista hänen luokseen siltä istumalta panemaan...
Muutama pidempi keskustelu syntyi parin ihan mukavan miehen kanssa. Mutta ei niistä silti tullut fiilistä, että olisin halunnut treffeille. Sit olikin hiljaista ja ajattelin että ok nyt mä alan sitten laittaa miehille viestiä. En kerenny kun vielä yks mies aloitti keskustelun. Totes ekana, että vaikutan kivalta ja oon hänen mielestä nätti, lähtisinkö joku pvä kävelylle kun asutaan näköjään lähekkäin. Pari tuntia viestiteltiin niitä näitä, siirryttiin whatsappiin. Seuraavana päivänä poistin Tinderin ja päätin että katotaan tää yks nyt ensin, kun keskustelut suju ihan hyvin. Käydään treffeillä ja jos ei natsaa niin Tinder uudestaan päälle.
No tän yhden kanssa natsas, jalat alta ensitreffeillä, vuos yhdessä ja nyt jo tietää että ollaan aivan perfect match.
Vierailija kirjoitti:
Jos jollekin ei kelpaa "moi mitä kuuluu" niin aloitatteko tosielämässäkin tuntemattoman kanssa keskustelun kommentoimalla hänen "proffiliaan" tai ulkonäköään tai jollain muulla imelällä lauseella? Vai sittenkin "MOI", niinpä.
No tottakai keskustelu avataan sanomalla moi/huomenta/iltaa/jotain vastaavaa. Näinhän se keskustelu- ja käytöstapoihin kuuluu. Mutta kun tervehdykset on vaihdettu, alkaa se todellinen keskustelu. Pitää siis olla jotain sanottavaa sen moin jälkeenkin. Jotkut rohkeimmat jopa laittaa sen moin ja keskustelunavauksen suoraan ensikommenttiin ("Moi, huomasin sun profiilitekstistä että ... joten tuli mieleen että .....?")
Joten joo, sanotaanhan se moi ensimmäiseksi mutta ei se mikään varsinainen keskustelunavaus vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
”Moi. Mitä kuuluu? Chatataankö vähän ja kerrotaan itsestämme?”
Tuolla aloituksella löytynyt jo kaksi naisystävää Tinderistä. Fiksuja, koulutettuja ja hoikkia naisia. Ei sen aloituksen tarvi ainakaan aikuisilla niin ihmeellinen olla. M41
Samaa mieltä, oleellista on miten keskustelu etenee aloituksen jälkeen.
Entertain me kirjoitti:
Naisilla on niin lyhyt mielenkiinto, että jos ei rupea heti tekemään jotain sirkustemppuja keskustelussa, niin off you go. Naiset tinderissä ovat kuin nojatuolilla huoneessa josssa on kaksi ovea. Toisesta ovesta tulee vuoron perään narri ja kun naista rupeaa kyllästyttämään, hän käskee narrin poistua toisesta ovesta ja ottaa seuraavan eteensä viihdyttämään. Mies on tietysti tämän narrin osassa. Tähän on tultu.
Ihan sama ilmiö näkyy siinä, kun sinä istut kaukosäädin kädessä television ääressä. Kun mainokset alkaa, klikkaat välittömästi toiselle kanavalle. Jos mistään ei tule oikein mitään kiinnostavaa, surffailet jatkuvasti kanavalta toiselle. Tätä se nykyaika on. Ihan molemmilla sukupuolilla. Elämästä on tullut nopeatahtista ja ihmisillä on paljon edellispolvia huonompi keskittymiskyky ja kyky sietää tylsyyttä ja turhautumista. (anteeksi että yleistän, mutta näinhän se on - myös omalla kohdallani) Ei se ole mitään pelkkää nais- tai miesjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
No tuo on jo aika hyvin Suomessa. Olen ihan tyytyväinen, kun olen kuitenkin 48-vuotias enkä mikään nuorikko enää. Ja ihan oli täysin uudet kuvat profiilissa enkä yrittänyt näyttää nuoremmalta mitä olen.
Vierailija kirjoitti:
"Jou mään, zikaakoo" Toimii aina.
Oih, klassikkomainos! Vielä kun sen jossain näkisi <3
Missä kohtaa menee pieleen:
- Strategia (ei tälläiset ihmissuhteisiin kuulu)
- Asenne (puhutaan haaskaamisesta, maksimoinnista)
Missä menee oikein:
- Et etsi vakavaa. Hyvä, koska et sitä löytäisikään, ja josko käytetään samaa termistöä kuin sulla, et sitä ansaitsekaan.
P.s. Suurimmalla osalla naisista (niiistä hyvistä siis, joita kai koitat metsästää) ON intuitiivinen taito karsia jo etukäteen kaltaisesi. Naiset myös ns. "vaihtavat tietoa" ja tässä asiassa ovat hyvinkin sisarellisia keskenään. Niistä copypasteesi vastaajista siis taatusti löytyy jokunen, joka vastaa vain viihdearvon vuoksi ja sitähän riittää tilanteissa, kun useampi tinderöivä aiinen tapaa ja alkaa vertailemaan saamiaan copypasteja.