Onko täällä muita uskovaisia äitejä?
Kirjoitteleeko täällä muita uskovaisia äitejä? Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ihan tavallisesta arjesta, odotuksista, synnytyksistä. Toki on lähipiiri, jonka kanssa puhua, mutta välillä olisi mukava näin kirjoitellakin.
Täällä kuudetta odottava äiti Pohjois-Suomesta.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva keskustelu. Olen itse islamiin palannut vielä lapseton nainen, mutta lapsi olisi periaatteessa jo täysin tervetullut. Vielä emme ole mieheni kanssa luopuneet ehkäisystä, odotamme elämäntilanteen vähän tasoittuvan ensin. Luulisin, että vuoden sisään olen raskaana, inshallah. Meillä olisi jo valtavasti rakkautta annettavana pikkuiselle.
Meille usko tuo valtavasti voimaa ja rakkautta jokapäiväiseen arkeen ja valintoihin. Se on ollut parisuhteenkin kantava voima vaikeimpina aikoina. Päivittäin olen kiitollinen ja onnellinen siitä, että olen löytänyt oikean tien harhailujeni jälkeen.
Toivon että Jumala siunaa, suojelee ja johdattaa meitä kaikkia lähemmäs ja lähemmäs Häntä. ❤️
Harmi, jos sain alapeukkuja kristityiltä uskontoni vuoksi. Koraanissa mainitaan Jeesus 25 kertaa ja hän on todella rakastettu hahmo islamissa, uskon todellakin Jeesukseen ja hänen voimaansa (myös me odotamme Jeesuksen tulemista takaisin, Mahdin kanssa). Uskontomme on loppujen lopuksi hyvin samanlaiset, näen itse islamin (islam tarkoittaa kirjaimellisesti Jumalalle alistumista) jatkumona ja viimeisenä silauksena sille minkä useat eri profeetat Siddharthasta Jeesukseen aloittivat.
Otsikossa puhuttiin vain uskovista, ja koen kyllä kristityt niin läheisiksi itselleni ateisteihin verrattuna. Muistakaa, ettei kannata olla liian tuomitseva toisten valintoja kohtaan, se on vain harmiksi teille itsellenne. Oli kyse sitten toisen uskontokunnan harjoittajista, tai niistä omistanne jotka eivät harjoita uskontoa juuri sillä tavalla kuin te itse. Ottakaa rauha sydämeenne ja olkaa rauhassa muukalaisenkin kohdatessanne. Jumala rakastaa meitä kaikkia (uskovia). Ylpeys ei ole tavoiteltavaa. Loppujen lopuksi emme ole vastuussa toisten teoista, ainoastaan omistamme.
Tää oli kaunista ja kauniisti kirjoitettu. Kaikkea hyvää sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Le s t at täällä taas pätee. Ihan oikeesti, kannattaisko joskut ajatella ihan itse eikä uskoa seurakunnan vanhoja setiä?
Kuka sanoi, ettei täällä keskustelevat ajattelisi itse?
Ette edes ymmärrä, että ette ajattele itse. Kaikki tulee syötettynä. Jos lest adiol aisuus on niin ylivoimaisen mahtavaa niin miksi juuri teidän piireistä on paljastunut pe do fi liaa?
Sen takiahan lessuista lähtee porukkaa kuin uppoavasta laivasta. Lessujohtajat eivät vieläkään käräytä näitä pedoja kun muka rippi.Tiedän tarkkaa mistä puhun isäni lestasaarnaaja, kysyi suoraan häntä puistatti ja ällötti koko pedo homma. Sanoi että johtoporras pitää muut saaramiehet hiljaisena jos arvostelee srk johtoa on entinen puhuja. Niin näkyykin olevan katsokaapa Youtubesta Alarannan haastattelu. Lestajohtajilla kyllä peiliin katsomisen paikka. Olin itsekki 20v. Lestatiolainen mutta tajusin sitten täyttä hölynpölyä koko touhu. Kaikkein eniten raivostuttaa nämä pedo asiat.
Voiko lestadiolaiseksi ryhtyä? Olen eronnut ja uusiin naimisiin mennyt, 5 lasta... monta vuotta olen asiaa miettinyt mutta en uskalla tehdä asialle mitään kun pelkään että en ole kelpoinen.
Sairasta porukkaa. Anteeksi saa kun toiselta sedältä pyytää. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Voiko lestadiolaiseksi ryhtyä? Olen eronnut ja uusiin naimisiin mennyt, 5 lasta... monta vuotta olen asiaa miettinyt mutta en uskalla tehdä asialle mitään kun pelkään että en ole kelpoinen.
Miksi?????
Miksi olette edelleen jäseninä Suomen ev.lut. kirkossa, jos uskotte että vain les-ta-dio-laiset pääsee taivaaseen?
Muakin ihmetyttää tuo kirkkoon kuuluminen vaikka on omat rauhan yhdistykset. Voiko joku selittää.
Mammat leipoo nyt seurakunnan myyjäisiin. Varmaan siksi kun se on kivaa, ei siksi että olis pakko..
Uskon Äiti Maahan, en isä ju ma laan.
Tämä on tältä palstalta tuttua l e s t ojen toimintaa. Kun joku alkaa esittää ikäviä kysymyksiä niin kaikki vaikenee.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille ole ihan oma palsta? Lähinnä jos meinaatte täällä uskostanne keskustella niin se ei tule onnistumaan. Jos taas haluatte keskustella ihan kaiken maailman asioista niin siihen ei kai ole tarvetta uskoaan tunnustaa?
Siis onko täällä syvälisemmät keskustelt jotenkin kiellettyjä? Pintaliitoaiheita pelkästään toivot?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei vastaa?
Muutakin elämää kuin nettielämä? Villi veikkaus....
Kai rupes ärsyttämään kun muutkin kutsuu itseään uskoviksi. Jopa pakanat ja mu sl imit.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi, kukaan ei ole epäkelpo. Mene käymään paikkakuntasi rauhanyhdistyksellä seuroissa :)
Minulla on viisi lasta ja mies sanoi,että se riittää nyyh!Kaikkein hirveintä on että hän laittaa enää kikkelinsä vaan minun pyllyyn.
Les ta mammat hävis ku tuhka tuuleen. Lauantai-iltasin tehdään kai uusia sieluja.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa että uskovaislla on oma ketju.
Joo saa kaikki palstan hullut kerääntyä samaan ketjuun.
Ette edes ymmärrä, että ette ajattele itse. Kaikki tulee syötettynä. Jos lest adiol aisuus on niin ylivoimaisen mahtavaa niin miksi juuri teidän piireistä on paljastunut pe do fi liaa?