Perskuleen pikkuneidit vaatekaupassa!
Olisin ostanut 100 euron mekon, kunhan vaan olisin päässyt sovittamaan sitä ensin. Siis tulin sisään kauppaan, nappasin mekon jonka tiesin hyväksi ja halusin sovittaa mutta eipä onnistunut: Pikkuneidit on ostamassa yo-mekkojaan ja varaa kaikki sovituskopit tunniksi. Siinä sitä sitten pyöritään ulos ja sisään, juoksutetaan myyjää hakemaan taas vähän kireämpää mekkoa ja kauhtuneet harmaantuneet teinirintsikat vaan näkyy mekon alta. Olisin ostanut mekon, maksanut sen ja kävellyt ulos putiikista, myyjiäkään sen enempää vaivaamatta, mutta ei...
Kommentit (62)
ja jos minä olisin ostanut 100 euron mekon käyttämättä myyjän aikaa ollenkaan, niinn...
ap
Ikinä muulloin en sinne pääse koska liikkeeseen ei pääse lastenvaunuilla.
vaikka ne niin luuleekin - mutta kyllä se sen jonain päivänä huomaa, viimeiset on av-palstalla noin 10 vuoden kuluttua
Nuoret miettivät aivan liian kauan. Se on maailmaa suurempi asia miltä näyttävät.
kun suurin osa ajasta kuluu siinä kopin ulkopuolella kaverin, äitin ja siskon ja myyj' n kanssa pyöriessä ja pukukoppi on lähinnä vaatevarastona niin on aika turhauttavaa odottaa kiltisti vuoroaan siinä oma mekko kourassa että koska neidit siirtää vaattensa pois ja pukukopit olisi taas muidenkin käytettävissä!
ap
Teksti oli muuten ihan ok, valituksen aihekaan ei huonoimmasta päästä, mutta miksi ihmeessä ap:n piti mainita aikoneensa ostaa 100 euron mekon? Tekeekö se nyt näistä ylioppilastyttösistä vielä 100 kertaa huonompia ihmisiä? Vai mitä? Ei ummarra, ei...
Halusin tuoda esille että olin tekemässä kuitenkin ihan kohtuullisen kaupan vaateliikken kannalta, en ollut ostamassa mitään 50 sentin ale-pipoa.
Minulla on vastakkainen kokemus ostoksilla käynnistä. Olin nuorena alle kaksikymppisenä vanhempien ihmisten suosimassa kaupassa katselemassa kunnon hinnakkaita kenkiä itselleni. Täti-ikäisten myyjien palvelu oli jo alussa nihkeää ja kesken minun! sovitukseni myyjä hyökkäsi palvelemaan eräitä vanhempia naisia, jotka nimenomaan sanoivat vain katselevansa. Eli tapauksessani minua syrjittiin ikäni ja myyjän olettaman nollatulotasoni mukaan.
nyt käyt hakee saikkua ainakin 2 viikkoo ja puolen vuoden masennuslääkkeet kaupan päälle...
Mistä tiedät kuinka kauan he ovat odottaneet vuoroaan? Mikä ihmeen oikeus sinulla olisi ollut päästä heti sovittamaan 100 euron riepuasi?
jos vain tohditte sinne mennä. Ei kai tuossa mitään kummallista ole, kun kopissahan ne vaatteet vaihdetaan.
Vierailija:
Oletteko huomanneet, että ne varaa myös miestenkopit!
ylioppilastyttösistä on ainakin 50% niin ylipainoisia, että on ihan sama mihin makkarankuoreen ne itsensä tunkee kun tulos on kuitenkin yhtä karsea.
Ymmärrän sinua ap, minuakin inhottaa pissikset.
Ja ällöttävää, kuinka niiden makkarat tursuu sieltä kalliista mekosta, yöks.
Vierailija:
ylioppilastyttösistä on ainakin 50% niin ylipainoisia, että on ihan sama mihin makkarankuoreen ne itsensä tunkee kun tulos on kuitenkin yhtä karsea.Ymmärrän sinua ap, minuakin inhottaa pissikset.
Ja ällöttävää, kuinka niiden makkarat tursuu sieltä kalliista mekosta, yöks.
Mietin, että mitä tuollainen asenne tekee lapsillesi. Olisiko tuossa syömishäiriön paikka omille ipanoillesi?
Mene miesten puolelle niinkuin tässä jo todettiin. Siksi ne tytöt ovat päivällä ostamassa mekkojaan ettei ole niin kiire sovittaa.. Ja by the way, 100e mekosta on vielä todella pieni hinta - herää!
Ei ollut tässäkään. Siis todella ihmetyttää (ikään, ulkomuotoon tai sovitettavan vaatteen hintaan puuttumatta) miksi myyjät antaa asiakkaiden varata koppia vaikka asiakas pyörii siinä kopin ulkopuolella ja kysellee myyjältä että onko tämä nyt hyvä vai ei. Ja kun tätä peilin edessä pyörimistä tehdään todellakin se 1/2 tuntia eikä hetki, ja toiset odottaa että koskahan pääsisi kooppiin sovittamaan. Luulisi myyjien ymmärtävän että enemmän saisivat mytyä jos asiakkaat pääsisi sovittamaan vaatteita.
Ja muuten: ainakin Zarassa oli miesten puolella vartija kertomassa että naiset eivät saa tulla miesten puolelle, olin aika äimistynyt, varsinkin kun kopit ja koko miesten osasto ammotti tyhjyyttään!
ap
joka tapahtui muutama vuosi sitten. Olin itse n. 22 vuotias.
Olin siis yhden vaatekaupan sovitusjonossa. Muutaman minuutin odottelun jälkeen viereeni tuli joku nelikymppinen nainen odottamaan omaa vuoroaan. Sitten kun koppi vapautui, olin menossa sinne, mutta tämä nainen kiilasikin eteeni. Silloin kyllä sanoin, että anteeksi vaan, olin tässä kyllä ennemmin. Ja jos katse voisi tappaa, meikäläinen olisi kuollut siihen paikkaan =)
En yksinkertaisesti voi ymmärtää, että miten jotkut ihmiset voivat olla niin röyhkeitä.
HOH HOIJAA!!!!
Itse olen kulta-alan liikkeessä töissä ja palvelen kyllä ihan yhtä hyvin ja ystävällisesti sekä " vain" kellon paristonvaihtoon tuovan (hinta paristolla 8 euroa) kuin vaikkapa hopea kahvikaluston ostajan (kaluston hinta pitkästi yli 1000 euroa)!!
Kyllä on maailma mallillaan jos ostoksen hinta ratkaisee palvelun laadun??!!:O
Jos he siis lakkiaisiin niitä mekkoja sovittelivat.