Perskuleen pikkuneidit vaatekaupassa!
Olisin ostanut 100 euron mekon, kunhan vaan olisin päässyt sovittamaan sitä ensin. Siis tulin sisään kauppaan, nappasin mekon jonka tiesin hyväksi ja halusin sovittaa mutta eipä onnistunut: Pikkuneidit on ostamassa yo-mekkojaan ja varaa kaikki sovituskopit tunniksi. Siinä sitä sitten pyöritään ulos ja sisään, juoksutetaan myyjää hakemaan taas vähän kireämpää mekkoa ja kauhtuneet harmaantuneet teinirintsikat vaan näkyy mekon alta. Olisin ostanut mekon, maksanut sen ja kävellyt ulos putiikista, myyjiäkään sen enempää vaivaamatta, mutta ei...
Kommentit (62)
Miettikää nyt vähän jos itse olisitte hankkineet lastenhoitajan että pääsette johonkin kauppaan kun ette ole käyneet vaatekaupassa saati sitten ostaneet itsellenne mitään vaatetta viimeiseen 2 vuoteen Olette valinneet jo valmiiksi mekon ja haluatte ostaa sen ja odotatte siinä pukukopilla kun tytöt kikattaa ja vaihtaa kymmenettä mekkoa ja myyjä avustaa vieressä, odotatte ja odotatte ja lopulta lastenhoitaja on mentävä päästämään pois ja mekko jää siihen. Ajattelisitteko silloin että " no, antaa tyttöjen nauttia..."
ap
Viisaampi et ole ainakaan, joten olet vain vanhempi kuin nämä alentuvasti kirjoittamasi pikkuneidit, eli kateus?????
Jos nuo pikkuneidit kerran olivat sinua ennen tuossa sovituskopissa niin heillänyt on yksinkertaisisti lupa olla siinä myös tarvitsemansa aika...vaikka SINÄ sattuisitkin paikalle tulemaan!!
Mutta ei tuohon asiaan silti ratkaisua ole olemassa. Teinit on aina käyttäytyneet noin, myös varmaan sinä, ja tulee käyttäytymään jatkossakin. Tädit odottaa :)
Ei pidä olla niin avuton.
Vierailija:
Miettikää nyt vähän jos itse olisitte hankkineet lastenhoitajan että pääsette johonkin kauppaan kun ette ole käyneet vaatekaupassa saati sitten ostaneet itsellenne mitään vaatetta viimeiseen 2 vuoteen Olette valinneet jo valmiiksi mekon ja haluatte ostaa sen ja odotatte siinä pukukopilla kun tytöt kikattaa ja vaihtaa kymmenettä mekkoa ja myyjä avustaa vieressä, odotatte ja odotatte ja lopulta lastenhoitaja on mentävä päästämään pois ja mekko jää siihen. Ajattelisitteko silloin että " no, antaa tyttöjen nauttia..."ap
Olisiko sinun silloin pitänyt päästää ko. ostaja edelläsi sovituskoppiin jos kerran sovituskopin " vuoronumero" on mekon hinnnasta kiinni??!
Jaa, no otankin huomenn aeväät mukaan ja riisun takkini pukukoppiin ja vietän kaupassa koko päivän. Sovittelen vaan kaikki vaatteet ja hymyilen niille jotka odottavat vuoroaan vaatekoppiin :) Olen ihan liikkeen sulkemiseen asti, huhuilen vienosti myyjiä tuomaan uusia vaatteita ja kyselen miltä ne näyttävät päälläni, otan välillä vähän kahvia termarista ja saatampa tilata pitsankin. Ja sitten en ostakaan mitään koska en löydä mitään sopivaa... Olen varmasti kuitenkin ansainnut hyvän palvelun ja myyjien työajan, eikös?
Lähdet vain marttyyrina kaupasta sanomatta sanaakaan ja tulet av:lle tilittämään, kuinka säälittävä voikaan enää olla?
Sun tekstin perusteella et taida olla noita yo-tyttöjä paljon vanhempi.
Kait se on nyt ihan eri asia pukukopppia kotinaan pitää kuin se että siellä muutaman mekon sovittaa??
Mielestäni ERITTÄIN ala-arvoinen kommetti asiaan!
Kyllä minusta tuo 100 eur on melkonen hinta mekosta! Kuvittele että käytät sitä yhden päivän ja sitten unohtuu komeroon. Itse kyllä miettisin kertaalleen et laitanko minkä verran rahaa.. Nyt en kuitenkaan tarkoita et pitää jostain halppisliikkeestä puku hommata.
Kyllähän nykyajan teinit ostaa 100 eur farkkuja mut tuskin maksaavat omasta pussista. Ainakin luulen niin. Varmasti moni meistä jotka ovat lähempänä 30v muistavat ettei ainakaan meidän nuoruudessa (olen kuin mikäkin vanha kääkkä =) )vanhemmat hirveesti rahaa antaneet 600mk mekkoihin/muihin vaatteisiin.. On totta että maailma on muuttunut eurojen myötä. Ennen sait 50mk melkoisen läjän tuotteita ja nyt 20eur on ihan pikkuraha.
Mutta niinhän se on et rahalla saa ja hevosella pääsee..
Noista pukukoppi jutuista.. Esim. ku menee HM:lle on tasan 150% varmuus et joutuu oottaan ainakin sen 15min ellei yli..
AP:lle siun tarttee mennä just ennen ku liike suljetaan tai heti aamusta. =)
Vierailija:
Miettikää nyt vähän jos itse olisitte hankkineet lastenhoitajan että pääsette johonkin kauppaan kun ette ole käyneet vaatekaupassa saati sitten ostaneet itsellenne mitään vaatetta viimeiseen 2 vuoteen Olette valinneet jo valmiiksi mekon ja haluatte ostaa sen ja odotatte siinä pukukopilla kun tytöt kikattaa ja vaihtaa kymmenettä mekkoa ja myyjä avustaa vieressä, odotatte ja odotatte ja lopulta lastenhoitaja on mentävä päästämään pois ja mekko jää siihen. Ajattelisitteko silloin että " no, antaa tyttöjen nauttia..."ap
Ensinnäkin, minä en hommaa lastenvahtia, että pääsen rättikauppaan. menen sinne vähintään kahden lapsen kanssa, jos en jopa kaikien neljän. Ja pidän kyllä muita asiakkaita sen verran tasavertaisina, että he saavat myös sovittaa vaatteensa. Ja on ihan varma, että tähän aikaan vuodesta niitä muita sovittajia löytyy. seuraavaksi varmaan valitat alennusmyyntien aikaan kun köyhät valtaa pukukopit sovittaakseen niitä 50 sentin alepipoja ja sinä et pääse sovittamaan normaalihintaisia vaatteita.
Minulle tulee kaksi vaihteehtoa mieleen. Joko olet itse hyvin nuori ja aktkera siitä, ettet sinä ole se yo pissis joka pääsee olemaan päivän tähtenä tai sitten sinulla on jo ikää hieman enemmän ja et muista millaista on olla nuori...
Niin se vain on, että jokaisen on sitä vuoroaan kiltisti odotettava... ja jos on kiire, niin ehkä ei silloin kauppaan kannata alunperinkään lähteä... Ei perhemarkettiinkaan kannata kiireessä lähteä hakemaan maitopurkkia ja valittaa sitten kun lapsiperheet tukkii kassan ja niillä on vielä kärryllinen sitä tavaraa...
Vaihtoehtoja on monia rakas ap, kuten huomaat...
Et ole sen kummempi ostaja kuin muutkaan, joten ei sinun edessäsi " kumarella" , vaikka kovaahan se oppia tuollainen totuus...
Kunhan maksaa.
Vierailija:
Kyllähän nykyajan teinit ostaa 100 eur farkkuja mut tuskin maksaavat omasta pussista.
koska sinne ei pääse lastenrattaiden kanssa. 2 vuoden avokaupanko olisin pyytänyt?
ap
Olisiko myyjien pitänyt häätää asiakkaansa pois että SINä pääsisit ahtautumaan siihen nakinkuoreen?
Kyllä sitä on taas idiootteja liikkeellä...
Kyllä ne yo-mekon ostajat ovat ihan yhtä lailla asiakkaita kuin sinäkin! Mikset kysynyt myyjiltä voitko palauttaa tuotteen jos se ei olekaan hyvä kun kaikki kopit on varattuja ja sinulla vain rajallisesti aikaa?
Taitaa täällä joidenkin elämä olla liiankin helppoa kun jaksetaan joka asiasta valittaa.
en usko, että kukaan saa lapselle parin tunnin hoitajaa vain 2 kertaa vuodessa.
etkö saa ketään vahtimaan pienokaistasi siksi ajaksi että piipahdat kauppaan? Miten sinne pääsit nyt?
muistan itsekin aikanaan sovitelleeni useampaa ja aikaahan siinä vei, ennenkö löytyi just sopiva ja paras!
Koita nyt vaan kestää ap!
Ja 19, häpeäisit!