Varmenne ei taaskaan kelpaa, tässä palstassa ei enää ole mieltä
Vaikka kuinka monta viestiä olen nyt kirjoittanut ja aina tulee ilmoitus, että varmenne ei kelpaa. Vaikka varmasti olen kopionut numerot tekstistä oikein. Ei kai joku saa palkkaa siitä, että koodaa näin toimimattoman keskustelupalstan? Onko tämä jonain harjoittelutyönä teetetty Intiassa?
Tuo varmenneongelma ollut nyt jo monta päivää. Kun yrittää vastata johonkin viestiketjuun, niin tulee ilmoitus, että varmenne ei kelpaa ja sitten koko sivu on jumissa. Ei voi syöttää uutta varmennetta. Ei voi edes kopioida sitä laatimaansa tekstiä vaan täytyy kirjoittaa kokonaan uusi juttu ja kokeilla onneaan. Ei jaksa enää. Ajanhukkaa.
Kommentit (17)
Näyttää menevän niin, että tarpeeksi monta kertaa kun yrittää niin jossakin vaiheessa kelpaakin.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 12:37"]
Näyttää menevän niin, että tarpeeksi monta kertaa kun yrittää niin jossakin vaiheessa kelpaakin.
[/quote]
mulla oli eilen niin, että kun tarpeeksi monta kertaa ( olisiko ollut n.5) yritin, hävisi viesti ja koko viestikenttä, enkä päässyt enää kirjoittamaan.
2
No justiinsa.
Vaikea on valittaa jos ei saa viestejä läpi.
Varmaan pitäisi laittaa ylläpidolle sähköpostia (heillä varmaan on joku email-osoite) aina kun varmenne ei kelpaa.
Kuinka ollakaan, vastasin tähän jo kerran (tai siis yritin) mutta varmenne ei kelvannut ja sivu jämähti. Toimisikohan nyt?
Tarkoituksenani oli vaan sanoa, että tosiaankin tuo ongelma on ihan todellinen. Joskus menee ensimmäisellä yrittämällä läpi, joskus toisella, joskus ei ollenkaan (10. kerran jälkeen ei enää jaksa yrittää), joskus (kuten äsken) koko sivu jämähtää eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin painaa backia ja menettää kirjoitettu viesti. Mahtava käytettävyys!
Mikäköhän mulla sitten on, kun ei ole kertaakaan tökkinyt mikään tässä. Ja en epäile ollenkaan, etteikö toisilla olis ongelmia, ihmettelen vaan, miks mulla ei ole.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 12:42"]
No justiinsa.
Vaikea on valittaa jos ei saa viestejä läpi.
Varmaan pitäisi laittaa ylläpidolle sähköpostia (heillä varmaan on joku email-osoite) aina kun varmenne ei kelpaa.
[/quote]
Siinä vaiheessa kun koko sivu jumahti ei mun huumorintaju antanut myöten alkaa etsimään sähköpostiosoitetta muuta kautta...
Joo piti laittaa jo palautteisiin kommenttia, mutta en sitten saanut sitä läpi, kun varmenne ei kelvannut :)
Eilen ja tänään olen useampia viestejä kirjoittanut, mutta vasta äsken yksi meni läpi, muuten on aina tullut virheilmoituksia. Jos nyt sitten olisivat korjanneet asiaa?
en ole koko uudistuksen aikana saanut yhtään viestiä läpi. Katsotaan, menisikö tämä, jos tarpeeksi monta kertaa yrittää. Yritysten määrä: 2
minulle tuli vasta tänään ensimmäisen kerran se että varmenne ei kelpaa.
Mulla sama ongelma, mutta pari apukonstia on löytynyt.
-Jos varmenne kusee, niin usein on mennyt helpommin läpi niin että olen mennyt edelliselle sivulle takaisin. Vastausviesti on siellä ollut tallessa ja olen voinut kirjoittaa uuden varmenteen ja usein on mennyt sillä läpi.
-Jos tuo ylläoleva ei auta, esim. 4 yrityksen jälkeen niin olen kopioinut tekstin siltä sivulta jolle palasin (koska en ole voinut kopioida siltä "varmenne ei kelpaa" sivulta vaan ainoastaan edelliseltä) ja vaihtanut selainta.
Aina ei tällaista säätöä jaksa, ja olen kyllä vähentänyt palstailua reilusti. Enkä selkeästikään ole ainoa...
Eilen ei mennyt ollenkaa läpi viestit typerän varmenteen takia, yhtä viestiä koitin lähettää n. 20 kertaa eikä mennyt läpi.. aika turhauttavaa, jos ei ala homma toimimaan jätän tämän sivuston omaan rauhaansa.
"Jos varmenne kusee, niin usein on mennyt helpommin läpi niin että olen mennyt edelliselle sivulle takaisin. Vastausviesti on siellä ollut tallessa ja olen voinut kirjoittaa uuden varmenteen ja usein on mennyt sillä läpi."
Ei mulla vaan ole sitä tekstiä tallessa edellisellä sivulla.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 01:26"]
"Jos varmenne kusee, niin usein on mennyt helpommin läpi niin että olen mennyt edelliselle sivulle takaisin. Vastausviesti on siellä ollut tallessa ja olen voinut kirjoittaa uuden varmenteen ja usein on mennyt sillä läpi."
Ei mulla vaan ole sitä tekstiä tallessa edellisellä sivulla.
[/quote]
Ei mullakaan. Tosi hankalaa, kun kirjoittamansa viestin saa kopioida aina ennen lähettämistä. Yleensä menee läpi korkeintaan vasta kolmannella kerralla.
Oikeasti ihmettelen, millainen ohjelmoija voi tällaista kuraa päästää käsistään. Ja kyseessä vain vaivainen keskustelupalsta. Ei yhtään ihme, että esim. terveyskeskuksissa ja sairaaloissa ongelmia tietokonejärjestelmien kanssa, jos yhden keskustelupalstankin tekeminen on koodareilta näin hakusessa.
T ap
Ja taas ei varmenne kelvannut...
mä olen tänään yrittänyt aloittaa tällaista ketjua tästä samasta aiheesta. Ei valittanut varmenteesta, mutta eipä sitä ketjuakaan missään näkynyt.
mä just funtsailin, että pitää säätää tietokoneessa adblockia, jos vika olisi jonkin logiikan mukaan siinä.. puhelimella mulla ei ole mitään ongelmia ollutkaan. toivottavasti ongelmat saadaan pian kuntoon, ettei jengi kyllästy täysin palstaan ja häviä.
Mitä selaimia teillä on käytössä?
Mulla ei myöskään eilen toiminut varmenne, antoi aina uusia numerosarjoja, mutta ikinä eivät kelvanneet. Ylläpito sitten kommentoi jossain ketjussa, että kyllä ainakin joillain toimii kun viestejä tulee läpi ja ei kuulemma ole tullut paljoa valituksia. Viestien määrä nyt on kuitenkin selvästi romahtanut ja ei kai pysty valittamaan kun välillä ei pääse lähettämään tai edes kirjoittamaan viestejä ja parhaassa vaiheessa ei auenneet edes koko sivut. Ensimmäiset kolme päivää minulla ei ollut mitään ongelmia uuden sivuston toiminnassa.