Nainen! Oletko vampannut toiselta miehen?
Kuinka niin kävi? Oletteko vielä yhdessä vai jäikö suhde yhdenillanjutuksi?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 06:51"]
Nytkö ne ovat naiset jo tukkanuottasilla
[/quote]
höpöhöpö
kunhan lämpimiksemme tässä chättäillään.
Muuhun puuttumatta, mutta ihmettelen suuresti sitä, että joskus joku uskaltaa kritisoida näitä pettämisestä alkaneita suhteita tai kakkosvaimoja, niin heti vedetään se "katkera exä" -kortti esiin.
Hei, tiedoksi: monen muunkin mielestä pettäminen ja valehtelu on väärin. Ei siis vain "katkerien exien".
24 Mutta jos rakkaus roihahtaa ja lempi leimahtaa ei siinä muita ajatella, ei edes senhetkisiä puolisoita.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 06:59"]
24 Mutta jos rakkaus roihahtaa ja lempi leimahtaa ei siinä muita ajatella, ei edes senhetkisiä puolisoita.
[/quote]
Niin se "rakkaus" on vain himoa ja seksiä..yleensä. Ja sen lopunhan me tiedämme kuin sille käy ajan saatossa. Oli sitten kuin millainen puoliso tai nainen tahansa. Yleensä nämä toiset naiset luulee olevansa kovinkin erikoisia maan päällä. Totuus on että samanlaisia tallustajia on jotakuinkin miljardeja.
[/quote]
No jaa, tästä voi olla montaa mieltä. Hämmästyttävän monet pystyy kuitenkin kontrolloimaan omia tekemisiään ja ottamaan vastuun omista elämänvalinnoistaan.
Mutta jos huonosti on käynyt, ehkä sitten jälkikäteen voisi myöntää kuitenkin toimineensa väärin ja olla oikeasti pahoillaan siitä mahdollisesta tuhosta minkä toisen perheeseen aiheutti? Eikä haukkua ja nimitellä sitä exää.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 07:04"]
[/quote]
No jaa, tästä voi olla montaa mieltä. Hämmästyttävän monet pystyy kuitenkin kontrolloimaan omia tekemisiään ja ottamaan vastuun omista elämänvalinnoistaan.
Mutta jos huonosti on käynyt, ehkä sitten jälkikäteen voisi myöntää kuitenkin toimineensa väärin ja olla oikeasti pahoillaan siitä mahdollisesta tuhosta minkä toisen perheeseen aiheutti? Eikä haukkua ja nimitellä sitä exää.
[/quote]
Komppi tälle!! Noin menettelisi kutakuinkin fiksu ja filmaattinen nainen.
En sanoisi ensimmäistä tapausta vamppaamiseksi, koska en todellakaan tehnyt mitään muuta kuin kohtelin miestä niinkuin kaveria. Hän jätti sitten tyttökaverinsa (minun kaveri) ja ilmoitti syyksi että on rakastunut minuun. En ole väleissä kummankaan kanssa, vaikken tehnyt yhtään mitään!
Toisellakaan kerralla en omasta mielestäni varsinaisesti vampannut, koska en tiennyt että miehellä on vielä eroprosessi kesken. Hän oli itse aloitteellinen ja minä ihastuin häneen heti, vasta parin päivän päästä kummankin ihastuttua jo liikaa, sain kuulla että hän oli vasta jättämässä eksäänsä kun me tavattiin, ja jätti sitten lopullisesti minut tavattuani.
Olen. Olimme oman mieheni kanssa sopineet tauosta hänen ulkomaankomennuksensa ajaksi, ja tilaisuus teki varkaan luottamustehtävään liittyvissä kokouksissa ja koulutuspäivillä. Mies oli mukava, komea ja avoliitossa. Iskin hänet ensimmäisellä kerralla pelkällä katseella, ja sen jälkeen tiesimme molemmat, missä ilta päättyisi. Emme koskaan sopineet mistään mitään emmekä milloinkaan puhuneet suhteestamme tai tunteistamme (mikäli niitä oli). Lopetimme, kun hänen avovaimonsa alkoi odottaa lasta. Minulle se oli pelkkää seksiä, tuskin miehellekään mitään muuta.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 04:30"]
Olen.
Olin naimisissa silloin. Yhden kanssa harrastin seksiä aina kun oli tilaisuus, mies on edelleen naimisissa.
Toinen erosi samoihin aikoihin kuin minäkin (en ollut eron syy) olimme puolisen vuotta yhdessä kunnes erosimme.
Kolmas oli naimisissa vielä tavatessamme, tapailimme monta kertaa mutta miehen elämä oli niin sekaisin että se suhde jäi siihen. On kuulemma sen jälkeen eronnut.
[/quote]
Jessus mikä matami!
Nytkö ne ovat naiset jo tukkanuottasilla