Käytetty rintapumppu?
Onko käytetyn rintapumpun ostaminen turvallista? Siis saako sen varmasti puhtaaksi kotikonstein? Sähköinen vai käsipumppu (eka lapsi tulossa...)? medela vai Avent? Auttakee!!
Kommentit (4)
Mä pumppasin pienelle keskoselle sairaalan varmaan 50 vuotta vanhalla pumpulla.
No, rintapumppujen osat kestävät keittämistä ja tarpeeksi kun keität niin kuolee mikä tahansa toisesta naisesta irronnut basilli. Älä kuitenkaan sulata osia keiteklessäsi, muista hämmentää välillä.
Mulla oli kaverilta Aventin käsikäyttöinen, Bpa:lla varustettuna mutta ostin uudet bpa-vapaat purkit siihen.
Kannattaa totuttaa se kupeiden hedelmä tuttipulloon tarpeeksi ajoissa, meillä ei tottunut joten jäi pumppukin melko turhaksi. Sähköpumppu lienee paras jos pullosta ruokkiminen alkaa toimia.
Jos enemmän joutuu pumppaamaan, niin ehdottomasti sähköinen. Niitä on aventilla muistaakseni semmosia paketteja joissa tulee sekä sähköinen että käsikäyttöinen samassa. Ja olen ostanut käytettynä ja aion myydä myös eteenpäin. Pullon vaihdoin minäkin uuteen.
AVENTIN pumppu ehottomasti. Ite ainaki ostin kirpparilta, konepesin ja keitin huolella.. Uskosin että pöpöt kuolee niin! Ainaki terveitä nää meijä lapset vaikka sitäkautta maitoa saanut :)