Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ylipainoiset on saaneet itsensä siihen kuntoon?

Vierailija
27.02.2019 |

En tarkoita vähän pyöreitä ihmisiä, vaan siis oikeasti ylipainoisia. Miten paljon voi ja pitää syödä, että on siinä kunnossa? Oon nyt ollut kipeä muutaman päivän, jättänyt liikunnan ja syönyt mitä sattuu, ihan kamala olo. Ihana päästä huomenna urheilemaan ja syömään terveellisesti.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sairaalloisen lihavat käsittääkseni juovat ne ylimääräiset kalorit, ei kukaan pysty sellaisia määriä syömään. Ostoskori koostuu siis lähinnä limsoista ja mehuista.

Vierailija
62/62 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lihavuuteen voivat vähintäänkin välillisesti vaikuttaa olosuhteet, joihin ei itse ole millään lailla syyllinen.

Itse satuin syntymään perheeseen, jossa minuun kohdistettiin jatkuvaa, raakaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa. En välttynyt myöskään seksuaaliselta väkivallalta ja minua käytettiin toistuvasti hyväksi lapsena.

Yritin vuosia pärjätä sisäisen tuskani kanssa ja syömiseni oli ensin anoreksiatyyppistä, parin vuoden päästä bulimista ja lopulta puhtaasti ahmimishäiriöistä. Lihoin siis noin 45 kiloisesta nykyiseen 90 kiloon melko lyhyessä ajassa.

Nykyään syön melko tasapainoisesti ja liikun säännöllisesti, mutta olen silti ylipainoinen.

Kenelläkään, ei kertakaikkiaan kenelläkään ole oikeutta tuomita muita ulkonäön tai painon perusteella. KOSKAAN EI VOI TIETÄÄ, MITÄ IHMISEN TAUSTALLA ON.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla