Voi itku, monta päivää saikulla ja
huomenna pitäisi töihin mennä. Mutta kun kuume nousee uudelleen, voi kele!! Täytynee kai buranan voimin raahautua. Viime yönä tuli paikatkin niin kipeäksi, ihan kuin olis hakattu. Ei pystynyt kunnolla makaamaan, istumaan, kummaa lihaskipua. Ja lääkekuuri on jo päällä eli onkohan tämä nyt merkki siitä, että lääkkeet ei tehoa vaan pitäis hakea jotain tuhdimpaa?
Kommentit (7)
Täällä sama! Tosin en oo saikulla pystyny olemaan kun muutkin on kipeänä. kolme viikkoa jatkunut flunssa ja lämpöily, joka jo meni ohi pariksi päiväksi, mutta nyt taas lämpöä. Kai se on varattava huomenna lääkäriaika. Joka paikkaan koskee, pää ei toimi ja on muutenkin ihan kamala olo.
paranemista ja jaksamista ap:lle!
Samaa täällä. Keskiviikosta lähtien ollut veto pois, joka paikkaa särkee, ihan kauhea olo. Kuumetta ei nouse, mutta ärsyttävää lämpöä koko ajan. Pari kertaa päivässä otan hevoskuurillisen buranaa, sen avulla kykenen olemaan hetken pystyssä -kunnes taas pukkaa tuskan hikeä ja seuraavassa hetkessä on kylmä. Aivan syvältä koko touhu.
En todellakaan kykene menemään töihin tässä kunnossa huomennakaan, pakko mennä lääkäriin ja pyytää sairaslomaa lisää :(
No et sä nyt mihkään töihin mene, mikä järki tartuttaa muut? Kukaan ei ole siellä töissä korvaamaton.
Mä olen ollut puolitoista viikkoa kipeänä, ilmeisesti flunssan jälkitautina keuhkokuume, jota nyt koitan parannella ja toivon pääseväni seuraavaan työvuorooni. Muutama päivä olis vielä aikaa parantua, mutta edelleen on vaikea hengittää ja pää täynnä räkää. Ja kuumetta mulla ei ole ollut kertaakaan, älkää pitäkö siitä kuumetta kipeyden mittarina, ainakaan ainoana. Toisille ei nouse kuume kovin helposti, mulla ollut viimeksi vuonna 2009, vaikka on useat angiinat ja muut taudit sairastettu.
Eilen oli 35,6 ja nyt taas 37. Räkää tulee kun esterin perseestä ja voimat on ihan nollissa.
No tietenkään et mene töihin. Ei se ainakaan sillä parane. Lepo, lepo ja lepo.
Mulla alkaa loppua usko tän taudin kanssa. Kuinka pitkään tätä jatkuu? Alkoi torstaina, ja musta tuntuu että tää pahenee vaan. Joka paikkaa särkee, vuoron perään hirveä hiki ja sitten taas palelee -eikä kuumetta silti. Alkoi kuivalla yskällä, nyt jo limaista niin että päähän sattuu koko yskiminen. Nenä vuotaa, huono olo. Milloin tää loppuu??
Et voi mennä töihin. Influenssa vaikuttaa olevan päällä tai sen jälkitauti.