Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poltin äsken ensimmäistä kertaa ikinä plveä

Vierailija
27.02.2019 |

Haluatko kysyä jotakin?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokeillut kaksi kertaa. Ei nyt ollut ihan minun juttuni, en ylipäätään tykkää saada päätä sekaisin mistään aineesta. En viinasta en pillereistä en mistään.

No eka kerralla en tuntenut paljoakaan vaikutusta, johtuiko siitä että meitä oli kolme jotka veti samasta jointista. Seuraavalla kerralla yksi kaveri oli saanut hankittua jotain pakistanialaista, kuulemma hyvää.

Se kolahti enemmän kyllä.

Asun Tanskassa ja täällä on täysin luvallista olla 2 grammaa omaan käyttöön. Myydä ei saisi mutta mistä sitä sitten saa jos kukaan ei myy! :)

Huvittavia nänä kukkahattu- nuttura-tädit ja sedät moraalisaarnoineen täällä :D

Vierailija
22/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ainakaan kadu, mitään kummallista ei tapahtunut ja kokemus oli ihan jees. Ehkä joskus uudestaan, ehkä ei. Tapaa en tästä kuitenkaan ota. 

Et voi päättää otatko huumeesta tavan vai et. Joko se tulee tavaksi tai ei tule, se on sinun päätäntävaltasi ulkopuolella. Tietenkin psykedeelit poisluettuna, niihin ei voi jäädä koukkuun.

Mitään koukkupotentuaalin omaavaa huumetta ei kannata kokeilla. Itse olen kofeiininarkki, se huonontaa elämänlaatuani selvästi. Kun olen kuivilla niin minulla menee paremmin, mutta aina siihen kahvikuppiin sitten lopulta tarttuu ja yöunet menevät paskaksi ja jaksaminen on vähissä ja mielihyvän tunteet laimenevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilöt jotka edes kokeilevat huumeita, tiedän, että korvien väli on paskaa! Menettää ihmisyytensä, on rikollinen.

Opettelee suomen kieli.

Vierailija
24/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla järjestämme huumetestin. T. Pomo

Yksi kerta ei yleensä näy missään, siihen vaaditaan jo ahkerampaa rentoutumista.

Vierailija
25/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilöt jotka edes kokeilevat huumeita, tiedän, että korvien väli on paskaa! Menettää ihmisyytensä, on rikollinen.

Oletko joskus käyttänyt alkoholia? Tiedoksesi, että alkoholi kuuluu todellisuudessa näihin "erittäin vaarallisiin huumausaineisiin" ihan vaikutustensa ja haittavaikutustensa perusteella.

Vierailija
26/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko kokeilla uudestaan?

Poltan kohta vielä vähän lisää ja sitten en kyllä ajatellut hetkeen ainakaan. Saa nyt nähdä jos jossakin porukassa joku joskus tarjoaa, tuskin itse tulee ostettua uudestaan kun on melko kallista enkä halua tästä tapaa.

Kalliimmaksi se alkoholin käyttäminen tulee. Yksi gramma kukkaa maksaa korkeintaan 20 euroa (tuon kalliimpaa ei pidä ostaa) ja siitähän polttaa ihmisestä riippuen 5-10 kertaa.

Vierailija
27/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poltan kohta vielä vähän lisää ja sitten en kyllä ajatellut hetkeen ainakaan. Saa nyt nähdä jos jossakin porukassa joku joskus tarjoaa, tuskin itse tulee ostettua uudestaan kun on melko kallista enkä halua tästä tapaa.

Kalliimmaksi se alkoholin käyttäminen tulee. Yksi gramma kukkaa maksaa korkeintaan 20 euroa (tuon kalliimpaa ei pidä ostaa) ja siitähän polttaa ihmisestä riippuen 5-10 kertaa.

Teoriassa 4 grammaa jotka maksoi 60 e riitti 6 päivää. Halvin kaljakin suomessa tulisi kalliimmaksi. Siis teoriassa kun fiktiivistä käyttöni on. 

Vierailija
28/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta eipä meidän tule alkoholiakaan paljoa käytettyä. :)

Vierailija
29/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan tänään illalla, en ensimmäistä kertaa, mutta pitkästä aikaa. Ei se kovin kummallista ole, parempi fiilis tulee kuin alkoholista, eikä siitä tule niin pöhnäinen olo.

Vierailija
30/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa 4 grammaa jotka maksoi 60 e riitti 6 päivää. Halvin kaljakin suomessa tulisi kalliimmaksi. Siis teoriassa kun fiktiivistä käyttöni on. 

Tietääkseni olutölkki maksaa 1-2 €. Helvetinmoinen vaiva niitä on tosin kaivaa jättipakkauksista ja välttämättä joka merkistä ei ole enää saatavilla keskariversiota, mutta ei kukaan velvoita ostamaan "salkkuja", saati vetämään niitä nassuun kerralla.

Vierailija
31/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän koulu laiset wt:t polttaa tuota roskaa . Menkää töihin

Vierailija
32/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni olutölkki maksaa 1-2 €. Helvetinmoinen vaiva niitä on tosin kaivaa jättipakkauksista ja välttämättä joka merkistä ei ole enää saatavilla keskariversiota, mutta ei kukaan velvoita ostamaan "salkkuja", saati vetämään niitä nassuun kerralla.

Jos siitä kaljasta haluaa oloja niin ei yks tai kaksi riitä mihinkään. Kummallista ettei aikuinen ihminen saa valita millä itsensä päihdyttää? Luulin että mulla on itsemääräämisoikeus mutta eipä olekkaan. Jos nautin "väärää" päihdettä niin se on lain mukaan rikos. Wtf sanoisi nuorempi henkilö.

Vierailija
33/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä kaljasta haluaa oloja niin ei yks tai kaksi riitä mihinkään. Kummallista ettei aikuinen ihminen saa valita millä itsensä päihdyttää? Luulin että mulla on itsemääräämisoikeus mutta eipä olekkaan. Jos nautin "väärää" päihdettä niin se on lain mukaan rikos. Wtf sanoisi nuorempi henkilö.

Kyllä tämä asia ihmetyttää tällaista 37-vuotiasta työssäkäyvää veronmaksajaakin. Vietän juuri talvilomaa rentoutuen tuolla miedommalla tyylillä.

Vierailija
34/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten kokeilijoita oli 25-34 vuotiaissa. Kyselyn mukaan 45% oli kokeillut. Mitä itse tiedän niin kyselyihin vastataan ei vaikka käyttäisi. Eli luultavasti sekä kokeilijoita että käyttäjiä on enemmän. Tai ehkä kyselyissä otetaan huomioon että osa vastaa ei vaikkei se ole totta?

Vierailija
35/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuuko pilven poltto, jos ei oo koskaan onnistunut tupakkia polttamaan?? En siis osaa vetää henkeen ...

Vierailija
36/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pössyttely ei estä työssäkäymistä. 

Vierailija
37/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot Sativex, se on laillista pilveä.

Vierailija
38/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo tai liioittelusairaus.

Vierailija
39/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kohtaan piikitit?

Vierailija
40/54 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö psykoosin saavuttamiseen montakin tuntia, vai iskikö heti päälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme