Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kysyä jotain työstäni, olen lentoemäntä?

Vierailija
16.02.2013 |

Mitä haluat tietää? :)

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26: Oma miehenikin on lentäjä, joten siihen ei ole tarvetta. :)

Kiva jos vastauksistani oli apua!

Vierailija
62/77 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nimenomaa kuullut että lentäjät pettää ensin "tavis"vaimonsa ja ottaa sitten lentoemon jota sitten pettää toisen emon kanssa jne. Joutuu kai jossain vaiheessa vaihtaa firmaa.. Toivottavasti sun mies on kunnollinen ap!

Lääkärimiehet kai tekee toisin päin eli pettää ensin lääkärivaimoa hoitsun kanssa ja sitten hoitsuvaimoa jonkun ulkopuolisen taviksen kanssa, pari tapausta tiedän näin.

Harvassa ammatissa on niin hierarkista kuin noissa. Eli toivotaan lisää naislentäjiä niin saadaan puntit tasan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha no ei se aina ihan noinkaan mene. Suurin osa noista pettämistarinoistakin on ihan urbaanilegendaa. :)

Ap

Vierailija
64/77 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minkälainen on lentoyhtiöiden haastattelu ennenkuin valitaan kurssille pääsevät?

Vierailija
65/77 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivatko matkustajat usein pahoin? Sairastuuko lennoilla usein porukkaa?
Pelkään itse aina että joku koneessa oksentaa (kärsin oksennusfobiasta). Kerran lennolla lentoemännät kantoivat takaa täysiä oksennuspusseja ja veivät uusia tilalle. Sen jälkeen en uskaltanut lentää neljään vuoteen :D

Vierailija
66/77 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä jaksat sitä työtä? Itse en ikinä kestäisi. Sehän on tarjoilijan hommaa paitsi että olosuhteet ovat ahtaammat ja hankalammat kuin muilla tarjoilijoilla. 

Vierailija
67/77 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen lukiossa ja haluaisin tulevaisuudessa lentoemännäksi. Onko hoikkuudesta, kauneudesta ja pituudesta mitään hyötyjä? Sekä riittääkö jos osaa puhua suomea, englantia ja venäjää?

Vierailija
68/77 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako, että työt menevät kaikki aasialaisille? Onko totta, että Finskillä on aivan luvattoman huono työilmapiiri?

Vierailija
69/77 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät osaa yhdyssanoja? Pettämistarinat, urbaanilegendat, ylioppilastutkinnot. Noin.

Vierailija
70/77 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset työvuorot, miten se kaikki tapahtuu, onko aika myös omaan elämään kyllästyykö siihen? Onko vapaa aika kooneen laskeuduttua? Olen itse ajatellut hakea alan koulutukseen

Vierailija
71/77 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntä täällä taas. Kysymyksiä tulemaan. Viime kerrasta onkin jo kaksi vuotta aikaa ;)

Vierailija
72/77 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää millaista on perhe-elämän yhdistäminen lentoemännän työn kanssa? Onko silloin mahd tehdä enimmäkseen kotimaan lentoja? Mikä on mukavinta työssä? Mietin alalle hakeutumista, lapsia ei vielä ole, mutta lähitulevaisuudessa toiv :) Joten mietin pystyisinkö sellaiseen työhön. :) Voitko antaa vinkkejä Finnairin koulutuksen läpäisyyn niin että sais sitten työtarjouksen? Kiitos :)

Vierailija
73/77 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla sinkkuja pahemmin lentoemoissa. Pääsevät hyviin naimisiin.

Vierailija
74/77 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lentoemanta paikkalla?

Vierailija
75/77 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsetko miesmatkustajia?

Vierailija
76/77 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi haluatte lentoemännäksi ettekä lentäjäksi? Paremmin pääsee iskemään jonkun kuuman lentäjän (joillainhan tämä on päämääränä työhön hakeutuessa), jos se istuu samalla puolella ovea.... eikä tarvi ruinata chaneleihin rahaa, kun voi ostaa ne ite. Ja on varmaan mielenkiintosempaa työtäkin.

Vierailija
77/77 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös kuulla työn ja perheen yhdistämisestä jos jokk lentoemo sattuisi linjoilla olemaan :)