Haluatko kysyä jotain työstäni, olen lentoemäntä?
Kommentit (77)
Mä oon nimenomaa kuullut että lentäjät pettää ensin "tavis"vaimonsa ja ottaa sitten lentoemon jota sitten pettää toisen emon kanssa jne. Joutuu kai jossain vaiheessa vaihtaa firmaa.. Toivottavasti sun mies on kunnollinen ap!
Lääkärimiehet kai tekee toisin päin eli pettää ensin lääkärivaimoa hoitsun kanssa ja sitten hoitsuvaimoa jonkun ulkopuolisen taviksen kanssa, pari tapausta tiedän näin.
Harvassa ammatissa on niin hierarkista kuin noissa. Eli toivotaan lisää naislentäjiä niin saadaan puntit tasan.
Haha no ei se aina ihan noinkaan mene. Suurin osa noista pettämistarinoistakin on ihan urbaanilegendaa. :)
Ap
Hei. Minkälainen on lentoyhtiöiden haastattelu ennenkuin valitaan kurssille pääsevät?
Voivatko matkustajat usein pahoin? Sairastuuko lennoilla usein porukkaa?
Pelkään itse aina että joku koneessa oksentaa (kärsin oksennusfobiasta). Kerran lennolla lentoemännät kantoivat takaa täysiä oksennuspusseja ja veivät uusia tilalle. Sen jälkeen en uskaltanut lentää neljään vuoteen :D
Miten ihmeessä jaksat sitä työtä? Itse en ikinä kestäisi. Sehän on tarjoilijan hommaa paitsi että olosuhteet ovat ahtaammat ja hankalammat kuin muilla tarjoilijoilla.
Hei! Olen lukiossa ja haluaisin tulevaisuudessa lentoemännäksi. Onko hoikkuudesta, kauneudesta ja pituudesta mitään hyötyjä? Sekä riittääkö jos osaa puhua suomea, englantia ja venäjää?
Pelottaako, että työt menevät kaikki aasialaisille? Onko totta, että Finskillä on aivan luvattoman huono työilmapiiri?
Miksi ihmiset eivät osaa yhdyssanoja? Pettämistarinat, urbaanilegendat, ylioppilastutkinnot. Noin.
Minkälaiset työvuorot, miten se kaikki tapahtuu, onko aika myös omaan elämään kyllästyykö siihen? Onko vapaa aika kooneen laskeuduttua? Olen itse ajatellut hakea alan koulutukseen
Lentoemäntä täällä taas. Kysymyksiä tulemaan. Viime kerrasta onkin jo kaksi vuotta aikaa ;)
Haluaisin tietää millaista on perhe-elämän yhdistäminen lentoemännän työn kanssa? Onko silloin mahd tehdä enimmäkseen kotimaan lentoja? Mikä on mukavinta työssä? Mietin alalle hakeutumista, lapsia ei vielä ole, mutta lähitulevaisuudessa toiv :) Joten mietin pystyisinkö sellaiseen työhön. :) Voitko antaa vinkkejä Finnairin koulutuksen läpäisyyn niin että sais sitten työtarjouksen? Kiitos :)
Eipä taida olla sinkkuja pahemmin lentoemoissa. Pääsevät hyviin naimisiin.
Minkä vuoksi haluatte lentoemännäksi ettekä lentäjäksi? Paremmin pääsee iskemään jonkun kuuman lentäjän (joillainhan tämä on päämääränä työhön hakeutuessa), jos se istuu samalla puolella ovea.... eikä tarvi ruinata chaneleihin rahaa, kun voi ostaa ne ite. Ja on varmaan mielenkiintosempaa työtäkin.
Haluaisin myös kuulla työn ja perheen yhdistämisestä jos jokk lentoemo sattuisi linjoilla olemaan :)
26: Oma miehenikin on lentäjä, joten siihen ei ole tarvetta. :)
Kiva jos vastauksistani oli apua!
Aå