Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paska. Mies perui tulonsa. Ihan hukkaan meni kaikki :(((

Vierailija
16.02.2013 |

Tein perusteellisen puutarhan hoidon, siivosin, tein ruokaa. Ostin vittu uuden matonkin.

Eilen sovittiin, että yksi tuttu mies (jonka perään olen kuolannut jo jonkin aikaa) tulee tänään, istutaan iltaa ja ehkä vielä jotain muuta. Odotin niin, että en saanut unta viime yönä ja tänään olen paniikissa tsekannut leuasta pitkiä karvoja, laittanut meikkiä ja tukkaa jne jne. Sitten kun valmiina istahdin sohvalle rauhoittumaan, niin mies saatana laittoi viestin, ettei pääsekään!!

Voi helvetti :(( Siinä meni sekin seksimahdollisuus, onhan sitä viimeksi harrastanut kolme vuotta sitten. Perkele. Ei oikein sanat riitä kuvaamaan tätä pettymystä. :(((

Älkää vaan ehottako baariin lähtemistä, ei ole oikein mielentila oikeanlainen. Tuli sit tästäkin viikonlopusta samanlainen kuin sadoista muista. Tylsä ja yksinäinen. :(((

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies ei tykkää kiroilusta? Nyt on muotia eliittikumppanit.

Vierailija
2/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Tuskinpa on siitä kyse. Ei tainnu mun pillu vaan kiinnostaa tarpeeksi :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikös hän, että sitä olisi tarjolla?

Vierailija
4/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä niin en ainakaan jäisi kotiin yksin istumaan!

Vierailija
5/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 06:11"]

Tein perusteellisen puutarhan hoidon, siivosin, tein ruokaa. Ostin vittu uuden matonkin.

Eilen sovittiin, että yksi tuttu mies (jonka perään olen kuolannut jo jonkin aikaa) tulee tänään, istutaan iltaa ja ehkä vielä jotain muuta. Odotin niin, että en saanut unta viime yönä ja tänään olen paniikissa tsekannut leuasta pitkiä karvoja, laittanut meikkiä ja tukkaa jne jne. Sitten kun valmiina istahdin sohvalle rauhoittumaan, niin mies saatana laittoi viestin, ettei pääsekään!!

Voi helvetti :(( Siinä meni sekin seksimahdollisuus, onhan sitä viimeksi harrastanut kolme vuotta sitten. Perkele. Ei oikein sanat riitä kuvaamaan tätä pettymystä. :(((

Älkää vaan ehottako baariin lähtemistä, ei ole oikein mielentila oikeanlainen. Tuli sit tästäkin viikonlopusta samanlainen kuin sadoista muista. Tylsä ja yksinäinen. :(((

[/quote] Naiset eivät kuolaa miesten perään. T: 27-vuotias mies.

Vierailija
6/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei se uusi matto paljoa lämmitä ;) ja ei se koko elämä nyt yhdestä miehestä voi olla kiinni.

Nyt vaan ulos talosta ja uutta matoa koukkuun HOPI HOPI!

Vierailija
7/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä meidän molempien jutut ja suunnitelmat oli sillä mallilla, että peiton alle oltas päädytty. Ja muutenki ois ollut hauska nähdä. Siis mies itse ekana ehdotti tätä.

No, eipä tartte sen enää ehotella, mä en voi sietää tämmöstä, että ekana luvataan ja sovitaan varmaksi ja sitten perutaan. Perkele.

ap

Vierailija
8/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias elää vielä siinä uskossa, että naiset istuvat nätisti kotona odottamassa ja teeskentelevät välinpitämätöntä, kunnes joku mies osoittaa oman kiinnostuksensa.

Niinpä, naisilla ei ole himoja, naisille ei kasva karvoja eivätkä naisten pierut haise. Emme kiroile, ajattele pahoja ajatuksia emmekä juo viinaa.

Vierailija
9/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 06:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 06:11"]

[/quote]

No, kunhan elät yhtä vanhaksi kuin minä, niin opit, että naisetkin kuolaavat miesten perään!

ap

PS. Onko sun etunimi Antti?

Vierailija
10/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olit kai hommannut jotain herkkuruokaa ja -juomaa? Nyt vaan nautiskelet niistä ja päätät siinä ohessa, että tuolla tyypillä ei ole enää luoksesi asiaa.

P.S. Ei tämäään mitään ihanuutta ole. tuo rakas miesystävä jota tapaan vain viikonloppuisin kuorsaa jo tuossa TV:n ääressä. Eli kun sai syödäkseen niin nukahti oitis. Skoolaan sinulle melko hyvällä punkulla!

Vierailija
11/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan sulla uusi matto :)))))

Vittu :((

Vierailija
12/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 06:21"]

Niin ei se uusi matto paljoa lämmitä ;) ja ei se koko elämä nyt yhdestä miehestä voi olla kiinni.

Nyt vaan ulos talosta ja uutta matoa koukkuun HOPI HOPI!

[/quote]

No ei oo koko elämä yhestä miehestä kiinni, mutta tämä ilta oli!!
Helvetti, seuraavaa kertaa saa odottaa tietysti saman kolme vuotta :((( 

Mieti, KOLME VUOTTA!! Koko yön ja päivän olen odottanut, että saan nauttia kunnon rakastelusta ekan kerran kolmeen vuoteen ja sitten, blaah. Pistää vituttamaan!!

ap

Vierailija
13/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain menee vielä huonommin kuin mulla. Otan osaa.

t. Yksi varmuuden vuoksi siivonnut. Olen kyllä saanut "vasta" pari kuukautta sitten, mutta siinäkin on jo pari kuukautta liikaa.

Vierailija
14/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 06:26"]

olisit sitten antanut pillua tuollaiselle. Olisit joka tapauksessa lopulta jäänyt yksin. Kannattaako heti kättelyssä maata?

[/quote]

[/quote]

No KYLLÄ kannattaa. Vitut minä mikään siveyden sipuli ole enkä semmoista ala leikkimäänkään. Jos kaksi aikuista haluaa nussia, niin silloin nussitaan.

Enkä mä sitä seurustelukumppaniksi missään nimessä ois halunnu, sillä tavalla se mies ei kiinnosta pätkääkään. PELKKÄ seksi.

ap

Vierailija
15/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ääliö. Anteeksi.

Vierailija
16/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyryät pari tuntia ja lähdet sitten pubiin. Ei siellä taida tähän aikaan vielä oikein meininkiä olla. t. 14

Vierailija
17/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sä ap kuulostat oikeesti hyvältä tyypiltä. Uutta kehiin! (Ja onnea uudelle matolle! :)))

Vierailija
18/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkästä seksistä on kyse niin ei muuta kuin markkinoille! Muistan vielä nuo ajat kun panetto eikä ollut vakinaista kaveria...(nyt olen jo niin iällä ettei useinkaan enää kiinnosta. Siinä tulee niin hikikin...)

Mutta suosittelisin lyhyempiä panovälejä, ne halut vähenee kun ikää tulee. Ja oli kyllä jo muutaman kuukaudenkin jälkeen tosi tarpeet, puhumattakaan nyt jos vuosia on sinulla mennyt, Miestä  hakemaan ja heti on ohjeeni, mitä tuota turhaan kärvistelet!

Vierailija
19/24 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tuntemattomien kanssa mitään yhen yön juttuja halua. Tämä tyyppi ois ollu tuttu ja turvallinen ja meillä oli jo aiemminkin vähän sutinaa. Ollaan vielä samalla alalla, ois ollu kivaa jutella muutenkin ja sitten lopuksi harrastaa seksiä. En mä mistään baarista halua seksiseuraa.

Hyvähän se, anteeksi vaan, on suositella lyhyempiä panovälejä... Mistä niitä luotettavia miehiä niin helposti löytää? Häh?

ap

Vierailija
20/24 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel, tuostako sitten meni päivä pilalle...noin ronskin kuuloinen ämmä, luulisi että munaa löytyy, kun kerran pubin ovella karjahdat ja tribaalitatskaasi vilautat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi