Paska. Mies perui tulonsa. Ihan hukkaan meni kaikki :(((
Tein perusteellisen puutarhan hoidon, siivosin, tein ruokaa. Ostin vittu uuden matonkin.
Eilen sovittiin, että yksi tuttu mies (jonka perään olen kuolannut jo jonkin aikaa) tulee tänään, istutaan iltaa ja ehkä vielä jotain muuta. Odotin niin, että en saanut unta viime yönä ja tänään olen paniikissa tsekannut leuasta pitkiä karvoja, laittanut meikkiä ja tukkaa jne jne. Sitten kun valmiina istahdin sohvalle rauhoittumaan, niin mies saatana laittoi viestin, ettei pääsekään!!
Voi helvetti :(( Siinä meni sekin seksimahdollisuus, onhan sitä viimeksi harrastanut kolme vuotta sitten. Perkele. Ei oikein sanat riitä kuvaamaan tätä pettymystä. :(((
Älkää vaan ehottako baariin lähtemistä, ei ole oikein mielentila oikeanlainen. Tuli sit tästäkin viikonlopusta samanlainen kuin sadoista muista. Tylsä ja yksinäinen. :(((
Kommentit (24)
Hauska ketju, vaikka tympeä loppu ap:llä. Vaikutat aika hyvältä tyypiltä, toivottavasti saat pian muutakin kuin mattoja ;)
Älä AP yritä likaa. Vähempikin riittää. Nyt sulla muisteltavaa aina kun näet mattosi. Ei mua sun seksi kiinnosta, eikä se mies, mutta minkälainen on uusi mattosi, kerro se meille!
Mutta ap, muista positiiviset puolet: sinulla on uusi matto! :)
Ei miehiä matot kiinnosta.