Aion kohta tehdä pakollisen työhakemuksen. En aio mennä töihin mistään hinnasta, joten ehdotuksia törkyhakemuksen sisältöön otetaan vastaan.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Ennen en rekrytoijana reagoinut näihin. Nykyisin teen TE-toimistolle listan hakijoista, joiden hakemus on sellainen,että sillä ei ole tarkoitus työllistyä.
Samoin. Olen kehottanut myös muita firmamme rekryäviä henkilöitä toimimaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen en rekrytoijana reagoinut näihin. Nykyisin teen TE-toimistolle listan hakijoista, joiden hakemus on sellainen,että sillä ei ole tarkoitus työllistyä.
Samoin. Olen kehottanut myös muita firmamme rekryäviä henkilöitä toimimaan näin.
Jos on kohtuuden rajoissa tehty hakemus mikä nyt ei vaan ole yleisesti ottaen niin hyvä, niin ei siitä mihinkään voi ilmoitella ja ainakaan seurauksia ei tule:D
Täällä rekryt ihan pääpunasina kun ketuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kohtuuden rajoissa tehty hakemus mikä nyt ei vaan ole yleisesti ottaen niin hyvä, niin ei siitä mihinkään voi ilmoitella ja ainakaan seurauksia ei tule:D
Kyllä näitä "helmiä"löytyy, joissa kerrotaan jotain ihan muuta kuin pitäisi. Ei ole iso vaiva toimittaa ko. hakemuksia työkkäriin. Siellä saavat sitten päätellä, onko kyseessä itseaiheutettu ongelma.
Vaadi kovempaa palkkaa kuin tarjoavat. Ei kai sitä voi pakottaa töihin jos ei palkasta päästä sopuun?
Vierailija kirjoitti:
Täällä rekryt ihan pääpunasina kun ketuttaa
Mikä ketuttaa? Ei ole isokaan työ pomia järjestelmästä näitä hupihakemuksia ja laittaa tutulle virkailijalle työkkäriin.
Riittää hyvin jos olet jo +45 ja laitat ikäsi
Mä osaan keittää vettä ja pukea ihan itse. Niilo22 on ihan paras ja USA on syyllinen työttömyyteeni.
Saanks duunii?
Kirjoitat tarpeettoman paljon lapsistasi ja ujutat vielä lemmikinkin kuulumisia mukaan. Annat kuvan, että on mielenterveyspotilaaksi epäilty, mutta kiistät jyrkästi ja tuomitset epäilijät. Jos on vaikeuksia kirjoittaa mt-ongelmaisen tyyliin, niin kopsaat täältä palstalta jonkun jauhajan toistoa.
Yhdessä ohjelmassa mitä katsoin miehet sanoi että naispuolista rekryä voi kerran sutasta mutta ei mitään pidempää. En tiedä miksi:D
Aloita vaikka niistä sadoista harrastuksista :)
Se, että kirjoitat, et haet, koska te-toimisto käski ei sitten takaa, ettet joutuisi töihin. Eli suosittelen muitakin keinoja. Oikeesti, on olemassa tooodella yksinkertaisia ihmisiä. Anna itsestäsi ihan käsittämättömän tyhmä kuva.
Laita että harrastuksiin kuuluu av-palstailu ja oletkin ihan vakijankkaajia siellä.
Jep parempi antaa kuva että et ole vain ihan se penaalin terävin kynä kun liian suoraa paljastaa että ei kiinnosta. Tulee rekryillekin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä "helmiä"löytyy, joissa kerrotaan jotain ihan muuta kuin pitäisi. Ei ole iso vaiva toimittaa ko. hakemuksia työkkäriin. Siellä saavat sitten päätellä, onko kyseessä itseaiheutettu ongelma.
Työssäkäyvät ihmiset kirjoittelevat noita älyttömyyksiä. Hakemus aloitetaan esittäytymällä Nico-Petterin ja Villiina-Melenan äitykäksi ja organisointitaidot ovat perhevapailla hankittuja. Saatetaanpa kehua vähän miehen ammatillakin. Rivien välistä voi lukea, että lasten sairauspoissaoloja ei hoida parikunnan paremmin tienaava puolisko. Mihin näistä voi ilmoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenpä olet karenssissa. TE-tomiston mukaan sellainen lasketaan työstä kieltäytymiseksi, jos olet itse aiheuttanut sen, ettei sinua valita töihin.
Ei se ihan noin mene. Olen tehnyt törkyhakemuksia jo monta vuotta ja saikutan välittömästi, mikäli minua uhkaillaan sanktioilla. Kiitos tyhjästä. Ap
No mitä se ”saikuttaminen” auttaa kun karenssi jatkuu sen jälkeen normaalisti ja omavastuukin on 10 päivää?
Se on just tätä, kun joku pätijä luulee tietävänsä kaikesta kaiken.
Saikutan tarvittaessa siinä vaiheessa, kun minulta pyydetään lisäselvitystä, etten saisi karenssia. Saikutan aina masennus- ja ahdistusoireilusta ja aina olen saanut saikkua.
Ja se masennus-saikku tuppaa kestämään helposti vähintäänkin useita kuukausia, eikä elämääni ole ennenkään kaatanut omavastuuajat saikutusten jälkeen, kun olen palannut työttömäksi työnhakijaksi.
Sinunlaisiasi tuntuu löytyvän jokaisesta vähänkään aihetta sivuavasta keskustelusta. Saat ilmeisesti jotain tyydytystä, kun pelottelet muita sanktioilla, mutta epäonneksesi nyt menit pahasti metsään. Jos minä nimittäin jossain olen lahjakas, niin systeemin kyykyttämisessä.
Ähä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat tarpeettoman paljon lapsistasi ja ujutat vielä lemmikinkin kuulumisia mukaan. Annat kuvan, että on mielenterveyspotilaaksi epäilty, mutta kiistät jyrkästi ja tuomitset epäilijät. Jos on vaikeuksia kirjoittaa mt-ongelmaisen tyyliin, niin kopsaat täältä palstalta jonkun jauhajan toistoa.
Reps 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenpä olet karenssissa. TE-tomiston mukaan sellainen lasketaan työstä kieltäytymiseksi, jos olet itse aiheuttanut sen, ettei sinua valita töihin.
Ei se ihan noin mene. Olen tehnyt törkyhakemuksia jo monta vuotta ja saikutan välittömästi, mikäli minua uhkaillaan sanktioilla. Kiitos tyhjästä. Ap
Työttömyysturvan nostaminen ilman aikomusta työllistyä on työttömyysturvan väärinkäyttöä.
Harrastuksiin että olet intohimoinen ay-jäsen, jolle työntekijöiden oikeudet ovat sydämenasia.
Tykkään lapsista sillai, pakastin on täynnä lihaa (ihmisen-), trollaan av:lle Saara-hullunakin minut tunnetaan. Osaan käydä pissalla ihan itse.