Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sinä, jonka lapsi on käynyt englanninkielisen päiväkodin. Oliko hyötyä?
16.02.2013 |
Tarkoitan siis perheitä, joissa englanti ei ole ollut toisena kielenä. Oliko päiväkotiajan englannin "kielikylvystä hyötyä tulevaisuuden varalle?
Kommentit (2)
No ei, jos sen jättää siihen. Mutta jos aikoo laittaa lapsensa englantilaiseen, amerikkalaiseen tai kansainväliseen kouluun, niin toki on hyötyä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 12:14"]
Tarkoitan siis perheitä, joissa englanti ei ole ollut toisena kielenä. Oliko päiväkotiajan englannin "kielikylvystä hyötyä tulevaisuuden varalle?
[/quote]
Ei.