Sauli Niinistö heräämössä?
Eikö noit leikkaukset hoideta yleensä puudutuksessa. Oliko taas ns jonon ohi tapaus
Kommentit (14)
Höpsistä. Olin hiljattain pienessä jalkateräleikkauksessa ja se tehtiin tietysti puudutuksessa. Olin heräämössä yön yli kun asun yksin. Eivät kotiuta yksinasujaa leikkauspäivänä.
Mikä ihmeen jonon ohi leikkaus??? Luuletko, ettei Salella ole varaa mennä leikkaukseen yksityispotilaana?
Lonkkaleikkaus puudutuksessa? Juu, yhtä kivuton kuin hampaan paikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Olin hiljattain pienessä jalkateräleikkauksessa ja se tehtiin tietysti puudutuksessa. Olin heräämössä yön yli kun asun yksin. Eivät kotiuta yksinasujaa leikkauspäivänä.
Sinä et taida kuitenkaan olla Sauli??? Vai luulitko että tämä ketju on sinusta?
Lonkkaleikkaus tehdään selkäydinpuudutuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen jonon ohi leikkaus??? Luuletko, ettei Salella ole varaa mennä leikkaukseen yksityispotilaana?
Miksi menisi yksityiseen kun yliopistosairaaloissa on paremmat onnistumisprosentit?
Vierailija kirjoitti:
Lonkkaleikkaus tehdään selkäydinpuudutuksessa.
Aivan, myös suunniteltu sektio tehdään selkäydinpuudutuksessa ja minä ainakin olin sektion jälkeen heräämössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisi yksityiseen kun yliopistosairaaloissa on paremmat onnistumisprosentit?
En puhunutkaan yksityissairaalasta vaan yksityispotilaasta. Myös yliopistosairaalaan pääsee yksityispotilaana hoitoon.
Sielllä on kohta joka äijä sairaaana ku ei ole enää keinoja vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhunutkaan yksityissairaalasta vaan yksityispotilaasta. Myös yliopistosairaalaan pääsee yksityispotilaana hoitoon.
Mutta eihän siinä mitään järkeä ole kun pääsee muutenkin. Julkisten sairaaloiden yksityispotilaat tulevat useimmiten esim. venäjältä ja virosta.
Omituista minulta leikattiin sydän ja mihinkään heräämöön en joutunut. Teholta heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Omituista minulta leikattiin sydän ja mihinkään heräämöön en joutunut. Teholta heräsin.
On sielläkin heräämö. Teholta minäkin leikkauksen jälkeen heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et taida kuitenkaan olla Sauli??? Vai luulitko että tämä ketju on sinusta?
Odotitko, että Sauli kommentois?
Eli olen hän, joka oli pienessä jalkateräleikkauksessa ja se tehtiin selkäydinpuudutuksessa. Piti yöpyä heräämössä ( enkä ollut ainoa) koska asun yksin.
Kyllä heräämössä ollaan, vaikka leikkaus olisi tehty puudutuksessa eikä nukutuksessa. Heräämössä ollaan niin kauan, että puudutus häviää kokonaan.