Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sauli Niinistö heräämössä?

Vierailija
27.02.2019 |

Eikö noit leikkaukset hoideta yleensä puudutuksessa. Oliko taas ns jonon ohi tapaus

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heräämössä ollaan, vaikka leikkaus olisi tehty puudutuksessa eikä nukutuksessa. Heräämössä ollaan niin kauan, että puudutus häviää kokonaan.

Vierailija
2/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Olin hiljattain pienessä jalkateräleikkauksessa ja se tehtiin tietysti puudutuksessa. Olin heräämössä yön yli kun asun yksin. Eivät kotiuta yksinasujaa leikkauspäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen jonon ohi leikkaus??? Luuletko, ettei Salella ole varaa mennä leikkaukseen yksityispotilaana?

Vierailija
4/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkkaleikkaus puudutuksessa? Juu, yhtä kivuton kuin hampaan paikkaus.

Vierailija
5/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Olin hiljattain pienessä jalkateräleikkauksessa ja se tehtiin tietysti puudutuksessa. Olin heräämössä yön yli kun asun yksin. Eivät kotiuta yksinasujaa leikkauspäivänä.

Sinä et taida kuitenkaan olla Sauli??? Vai luulitko että tämä ketju on sinusta?

Vierailija
6/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkkaleikkaus tehdään selkäydinpuudutuksessa.

Vierailija
7/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen jonon ohi leikkaus??? Luuletko, ettei Salella ole varaa mennä leikkaukseen yksityispotilaana?

Miksi menisi yksityiseen kun yliopistosairaaloissa on paremmat onnistumisprosentit?

Vierailija
8/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonkkaleikkaus tehdään selkäydinpuudutuksessa.

Aivan, myös suunniteltu sektio tehdään selkäydinpuudutuksessa ja minä ainakin olin sektion jälkeen heräämössä.

Vierailija
9/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisi yksityiseen kun yliopistosairaaloissa on paremmat onnistumisprosentit?

En puhunutkaan yksityissairaalasta vaan yksityispotilaasta. Myös yliopistosairaalaan pääsee yksityispotilaana hoitoon.

Vierailija
10/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielllä on kohta joka äijä sairaaana ku ei ole enää keinoja vaikuttaa.

Vierailija
11/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhunutkaan yksityissairaalasta vaan yksityispotilaasta. Myös yliopistosairaalaan pääsee yksityispotilaana hoitoon.

Mutta eihän siinä mitään järkeä ole kun pääsee muutenkin. Julkisten sairaaloiden yksityispotilaat tulevat useimmiten esim. venäjältä ja virosta.

Vierailija
12/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista minulta leikattiin sydän ja mihinkään heräämöön en joutunut. Teholta heräsin.

Vierailija
13/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista minulta leikattiin sydän ja mihinkään heräämöön en joutunut. Teholta heräsin.

On sielläkin heräämö. Teholta minäkin leikkauksen jälkeen heräsin.

Vierailija
14/14 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et taida kuitenkaan olla Sauli??? Vai luulitko että tämä ketju on sinusta?

Odotitko, että Sauli kommentois?

Eli olen hän, joka oli pienessä jalkateräleikkauksessa ja se tehtiin selkäydinpuudutuksessa. Piti yöpyä heräämössä ( enkä ollut ainoa) koska asun yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi