Kuinka usein puolisonne käy yöriennoissa?
Kommentit (9)
Minä 27v ja mies 30v. Mies on käynyt iltariennoissa noin kerran vuodessa, joskus pidempi väli.
Ei käy kun ehkä kerran parissa vuodessa. Ollaanelikymppisiä eikä enää kiinnosta riennot. 2 lasta.
Nykyään harvoin, ei edes kerran kuussa. Ennen (noin 1,5 v. sitten) kävi joka toinen viikonloppu. Yli 30 ja kaksi lasta. Käy kyl tapaamassa kavereitaan muuten.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 09:25"]
Minä 27v ja mies 30v. Mies on käynyt iltariennoissa noin kerran vuodessa, joskus pidempi väli.
[/quote]
niin ja 2 lasta
N. kerran viidessä vuodessa ja aina selvinpäin. Ollaan kolmekymppisiä ja 2 lasta, ei vaan ole viimeiseen 10 vuoteen kiinnostanut yöriennot yhtään.
N. kerran viidessä vuodessa ja aina selvinpäin. Ollaan kolmekymppisiä ja 2 lasta, ei vaan ole viimeiseen 10 vuoteen kiinnostanut yöriennot yhtään.
neljä-viisi kertaa vuodessa, minä käyn paljon useammin. 36v, neljä lasta.
Jep,jep:) Joka ilta käydään, kun se on vaan niin mukaaaaaavaaaaa. Justjoo
Me ollaan tylsiä eikä olla avioliittoaikanamme, eli kolmeentoista vuoteen, kumpikaan käyty missään yöriennoissa, ei vaan kiinnosta yhtään. Kumpikaan kun emme harrasta humalajuomistakaan niin ei semmoinen niin kivaa oikein ole, meluisissa ja tungoksisissa kuppiloissa oleilu.