Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko palannut petturiexän kanssa yhteen? miten ystävät ja sukulaiset sen otti?

Vierailija
13.02.2013 |

minua mietityttää miten pystyn sen kaikille selittämään että olemme palanneet yhteen. Mies petti minua pahasti mutta näin nyt kävi että olemme taas yhdessä.. Pidämme tätä salassa jonkin aikaa minun toiveesta. ystävilläni ja perheelläni on miestä kohtaa vihaimielisiä tunteita. Pelottaa se tilanne. Varmaan pitää salailla kunnes olemme naimisissa tai jotain.. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 06:34"]

minua mietityttää miten pystyn sen kaikille selittämään että olemme palanneet yhteen. Mies petti minua pahasti mutta näin nyt kävi että olemme taas yhdessä.. Pidämme tätä salassa jonkin aikaa minun toiveesta. ystävilläni ja perheelläni on miestä kohtaa vihaimielisiä tunteita. Pelottaa se tilanne. Varmaan pitää salailla kunnes olemme naimisissa tai jotain.. 

[/quote]

Vierailija
2/2 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On idioottimaista palata yhteen pettävän ihmisen kanssa. Sitä tekee itsestään pellen sekä sen pettäjän, että omaisten silmissä. Pahinta on että elät nyt itse valheessa. Katso vaan, tekee sen uudelleen..yksikään ihminen ei ole niin korvaamaton että jos se sua pettää niin  kannattaa muka palata yhteen. Onnea vaan sihen seuraavaan riitaan :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla