Lue keskustelun säännöt.
Auttakaas ken jaksaa ja osa(äippärahasta)
18.05.2006 |
Eli toinen lapseni syntyy jouluna ja esikoinen on kerennyt jo täyttää 3.v. eli paljonko saan äp rahaa? en ole töissä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla