Lue keskustelun säännöt.
LIDLIN viinikumit sairaan hyviä ja ½kg maksaa vain 99 senttiä =)
Kommentit (2)
Harva kelpaa Prismastakaan. Huonot valikoimat. Irttareita pitää ostaa että saa mitä haluaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitten on niin halpoja, että voi ostaa vaikka joka päivä... (Tahtoo sanoa, että karkkia ei kannattaisi ostaa kuin 100 g kerralla, jos sitäkään.)