Pahin vihamieheni tuli pomokseni-paikkaan, jota itse hain!
Mitä ihmettä teen? Hain paikkaa ja olimme erittäin tasaväkisiä paikkaa myös hakeneen vihamieheni kanssa. Tämä vihamies nyt sitten kuitenkin valittiin, ja hänestä tulee pomoni.
Mitä ihmettä teen? Todella paska olo :( Mitä itse tekisit?
Kommentit (10)
SInähän olet hänen vihamiehensä, ei hän sinun. Tarkista asennettasi ja lusikoi annoksesi. Tai sitten tosiaan vaihda työpaikkaa. VOin kuitenkin veikata, että sama tilanne toistuu siellä aika pian, jos olet noin hanakka valitseman itsellesi " vihamiehiä" .
Mietit miksi vihaat häntä? Onko vihaan todellista syytä? Yrität miettiä järkevästi tämän ihmisen hyviä puolia ja alkaa huomioida niitä
toimeen kaikkien kanssa -minua on siitä jopa kehuttu. Nyt vaan mättää ja paljon. Ehkä se on tosiaan aika vaihtaa, sillä tämän asian nieleminen on todella vaikeaa.
hänen dollarihymystään, omahyväisestä asenteestaan ja " ollaanhan me kavereita ollaan" -tyylistään. YÖK :( On kielitaitoinen, erittäin monitaitoinen asiaosaaja.
Vierailija:
hänen dollarihymystään, omahyväisestä asenteestaan ja " ollaanhan me kavereita ollaan" -tyylistään. YÖK :( On kielitaitoinen, erittäin monitaitoinen asiaosaaja.
eli oletkin kateellinen. Siispä sinun pitääkin miettiä mikä sinussa on semmoista ettet ole tyytyväinen itseesi. Sinun kateellisuutesi ei ole pomosi vika vaan ihan omasi.
jos kateuden takia lähdet työpaikkaa vaihtamaa niin onnea vain!
Tuolla asenteella et pitemmän päälle pärjää
ei pidä kadehtia muilta pois, vaan itselle lisää. Käytä se energia, jonka nyt kulutat vihan tunteisiin, mielummin itsesi kehittämiseen. Siitä on paljon enemmän hyötyä!
tullut toimeen kaikkien kanssa enkä ole osannut vihata juuri ketään. Minun on aika vaikea taipua nyt tässä tilanteessa nöyräksi alaiseksi, joka iloisesti kehittää omia kykyjään ja noudattaa esimiehensä käskyjä ja ohjeita. t. ap
että meillä olisi jotakin yhteistä. Työpaikan vaihtoa tosiaan jo ajattelin, mutta ei aina niin helppoa. Olen nytkin esimiesasemassa ja hyvällä palkalla.