Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume on vahva tunne

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut vauvakuumetta enkä osaa sellaista edes kuvitella. Lähinnä ihmettelen, miksi kukaan haluaisi lapsia. Eikö niitä ole maailmassa jo ihan tarpeeksi? Olen 35-vuotias ja sterilisaatioon hakeuduin heti kun mahdollista. 

Vierailija
42/66 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilanne, että on kyllä avomies, mut hän on harkitsevainen. Mä haluaisin jo lapsen ja heti... ja vaikka kuinka yritän olla mainitsematta, niin höpötän silti asiasta koko ajan. On asuttu yhdessä kolmisen vuotta ja sitä ennen seurusteltiin vuosi. Mut mies ei halua vielä... Mitä neuvoksi?

Ylipaino-ongelmaiselle, kokeiles laittaa ylös mitä syöt ja niiden kalorimäärät. Jo yksin ylöskirjaamisella on jännä vaikutus...
motivoi, vähentää syömistä mut kertoo mitä oikeesti syö... oon kokeillut, Turvotus väheni kun vähensin leivän määrää ja yks kaks syönkin enemmän kuin ennen, mut erilaista ruokaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 poikaa, olen isosta perheestä ja tuntuis luontevalta ainakin 3 lasta. On kivaa kun on talossa touhua. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että mies on väsynyt. Todennut että pikkulapsivaihe on raskasta ja pojat vielä kohtuu vilkkaita. Hän ei haluais enempää lapsia, siinä on riski et tulee lisää villejä poikia. Minä huomaan etten voi luopua pieneksi jäävistä vaatteista, lastenrattaista ym. koska en päästä irti toivosta. Meillä on lisäksi suhde huonolla tolalla mm. tukiverkon puuttumisen vuoksi joten en voi mitään ajatukselle, että jossei hänen kanssa niin sitten jonkun toisen.. On tämä hankalaa.

44/66 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onneksi kolme ihanaa kummilasta, niin ei tarvitse oman vauvan kanssa kiirehtiä.. tulee jos on tullakseen.... etsitään ensin se isi, sille vauvalle

Vierailija
45/66 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kun kirjoitit tänne, minullakaan ei ole koskaan ollut vauvakuumetta ja tosi vaikea ymmärtää miksi ihmiset haluavat lapsia. Tuntuu että tästä ei voi kysellä, mutta niinkään kyllä kysellään että miksi et halua lapsia yms.

parinvalininnassa on ollut ongelmia tän suhteen, jotkut miehet vaan olettaa että kaikki naiset haluu lapsia. Ja uskomatonta on sekin että nelikymppiset ja yli miehet suunnittelevat lapsentekoa minun nelikymppisen kanssa treffeillä!!hommatkoon nuoremman naisen jos lapsia monta vielä haluu ! Ja ennen sitä ois myös järkevää kysyä toiselta haluukolapsia 

Vierailija
46/66 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä kuume taas nostaa päätään... Vai biologinen kelloko vielä yrittää muistuttaa että nyt tai ei koskaan - oikeasti ei koskaan enää jos ei nyt. Olen pian 39-vuotias. Minulla on kaksi ihanaa lasta, joista olen suunnattoman onnellinen. Miksi en voi olla heistä tyytyväinen, vaan kuumeilla nyt vielä kolmatta kun välillä ei meinata jaksaa näitä kahtakaan niin ihania kuin ovatkin. Ja jostain mahan pohjasta vihloo, kun ajattelenkin vauvaa, jotakuta pientä, joka ei vielä ole luonamme... Mies on ehdottomasti vastaan ja itseänikin pelottaisi iän takia enää ryhtyä siihen hommaan. Silti ei kuume helpota.

Vierailija
47/66 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 13:30"]Mulla vauvakuume jo 10vuotta,kun olin 16v se alko..Nähtävästi ikuinen vauvakuume.Mies mulla on mutta on tätä ylipainoo niin paljon et olisi vaikea tulla raskaaksi ja jos tulisin niin vaikea olisi liikkua loppuraskaudesta....Mies haluaa lapsia ....Ja mä en kestä enää,ku paino ei laske...liikun päivittäin ja syön herkkuja todella harvoin....Paino laski ensin viitisen kiloa ja kesällä tuli pari kiloa takasin....Näin täällä.....Ärsyttää....Mä haluisin jo sen lapsen
[/quote]
Lääkäriin vaan jos on vaikeuksia raskautua!!!

Vierailija
48/66 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v, yli kuusi vuotta ollut sinkkuna. Kellekään en kelpaa, katkeruus nostaa päätään. Lapsettomaksi jäänen. En tiedä, miten tässä enää ehtisi edes, vaikka miehen löytäisikin. En suinpäin voisi lähteä lisääntymään, tarvis opetella tuntemaankin ensin; sitten ikää olisikin jo aivan liikaa.
Yksin en hommaan kykene. Liian raskas ajatus.

Vierailija
49/66 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista kertaa naimisissa. Samoin vaimo. Vaimon ainoa lapsi kuoli kolarissa.

Eka avioliitossa vaimolla oli kova kuume. Lasta ei kuitenkaan tullut.

Nyt se on minulla. Vaimo ei ole kovinkaan innostunut, mutta keikkuu kahden välillä.

Aina kun olisi otollinen aika, ensin vaimo ei ole halukas, pikemminkin torjuva ja vähän pelokas.

Vimolla on yhdynnässä orkun saaminen vaikeaa, suuseksillä aina melko helposti. Jos saan vaimon houkutelluksi nuoltavaksi, orkun jälkeen, vielä väsyneenä, sallii sisääntulon.

Ja muutaman kerran on ihme tapahtunut.

Kun itsellä huippu lähenee, yhtäkkiä vaimo kietoo kädet ja jalat tiukasti, tulee vastaan ja haluaa siemenen kohdunsuulle.

Tuntuu ikäänkuin imisi sen sisälleen. Se vauvakuume iskee muutamassa sekunnissa. Sitten se on taas ohi, seuraavaan kertaan.

Minulle nuo siemensyöksyn sekunnit ovat parasta mitä elämässä olen kokenut. Tunnen huikeasti mitä sana yhdyntä tarkoittaa. Ei se ole pelkkä orgasmi, se on  kuin jossain siellä vaimon sisällä pieni tyttö tai poika kutsuisi pääsyä tähän maailmaan.

Kyllä miehen kuume on yhtä valtaisa.

Vierailija
50/66 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume mullaki mutta mies käski oottaa vielä vuoden kun haluaa varmistaa että taloustilanne olisi ok.. Odottelen siis vuoden..

Vierailija
51/66 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksinäinen alullelaittaja. Jos kelpaa? nojaa.ko@gmail.com

Vierailija
52/66 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Isäksi haluava. nojaa.ko(at)gmail.com

Vierailija
53/66 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Minäkin haluaisin mutta ei ole kumppania. 

Vierailija
54/66 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olleeni unelmamieheni kanssa onnellisessa parisuhteessa viisi vuotta ja kihloihinkin mentiin, haaveiden tasolla puhuttiin monesti lapsista ja millaista lasten kanssa olisi jne. Kun tunsin viimein olevani valmis äidiksi ja viritin keskustelua useaan kertaan miehelleni lapsen "hankinnasta" niin silloin totuus paukahti päin kasvojani: hän ei halunnutkaan lapsia. Kommentit olivat tyyliä: "Jos tulisit raskaaksi niin tietäisit kyllä mitä silloin tekisit välittömästi..." (abortti), "...ei susta olisi äidiksi, saati musta isäksi" ja samantyyppiset jutut ja halveksumiset vanhemmuudesta jatkuivat, kaikki muuttui. Olimme tuolloin 22 v. ja 29 v. Siinä sitten erottiin, otin asian raskaasti.

Nyt olen parisuhteessa, kahden lapsen äitipuoli ja oma yhteinen lapsi on karkeasti sanottuna "projektina", kyllä tiiätte.. ;) Vauvakuume! <3 

Vierailija
55/66 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden ihanan 7vuotiaan pojan äiti. Erottiin pojan isän kanssa 4vuotta sitten. Löysin ihanan uuden miehen ( minua vähän nuoremman. Urheilullisen energisen miehen)jonka kanssa asutaan saman katon alla ja suunnitellaan häitä ja ihan täysillä ollaan yritetty 1,5 vuotta lasta. Olen saanut vuosi sitten yhden keskenmenon. Silloin viikkoja kerkesi kertyä 11. Mun mittarissa on 31vuotta ikää ja järkyttävä vauvakuume. Oon ottanu muutaman vuoden sisään 4 pientä koiraa jotka hetken lievitti " tyhjän sylin syndroomaa" ( kenellekkään ei varmaan tuu yllärinä et vaan hetken) Oon ylipainoinen. 1,5 vuotta sitten painoin 125kg, nyt painan 98kg. Paljon olen yrittänyt asian eteen tehdä että tulisin raskaaksi. Lopetin tupakoinnin, vähensin kahvia, syön vitamiineja, liikun säännöllisesti, syön terveellisesti ja yritän olla stressaamatta. Jätin\vähensin erilaisten lääkkeiden käytön minimiin. Nyt kuitenki kaikkien ponnisteluiden jälkeen multa jäi tammikuussa kuukautiset pois kokonaan ja syytä siihen ei tiedetä vielä. Kiitän onneani että mulla on maailman ihanin poika jo, mutta tuntuu ettei perhe ole vielä täysilukuinen. Mulla olis paljon rakkautta annettavana toisellekkin lapselle. Luulen että joudun surullisin mielin lopettelemaan yrittämisen. Tahtoisin tän tyhjän tunteen pois, mun rinnat reagoi lapsen itkuun, levoton olo ollut jo pitkän aikaa.

Vierailija
56/66 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole minäkään vauvakuumetta tuntenut. Vauvakuumeella uhkailu entinen työkaveri jo vuosikymmen sitten ("Kyllä se tulee vielä sullekin"). Ei ole eikä tule.

Vierailija
57/66 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume! Koko ajan asiaa vaan miettii... Ennestään on yksi lapsi. Mies on asiasta eri mieltä. Aina lykkää ajatustani toisesta johonkin syyhyn vedoten. Milloin syy on tulevat remontit tai raha. Pelkkiä tekosyitä! Siksi tuntuukin niin pahalta kun itsellä on niin voimakas halu saada toinen lapsi. Se on suurin unelmani. Ja sitä ei voi jakaa kenenkään kanssa. :(

Vierailija
58/66 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume vei lähes järjen, ikäkin alkoi jo painaa ahdistavana tekijänä. Ei ollut miestä, ei suhdetta. Mietin jos tekisin yksin lapsen. Maailma pyörähti ympäri kun löysin miehen!!! Nyt olen onnellisesti suhteessa ja raskaana. Nopeaa toimintaa mutta lottovoitto minulle! Vielä kun tuon miehen saisi innostumaan raskaudesta yhtä paljon kuin minä, niin kaikki olisi täydellistä. 

Vierailija
59/66 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume vei lähes järjen, ikäkin alkoi jo painaa ahdistavana tekijänä. Ei ollut miestä, ei suhdetta. Mietin jos tekisin yksin lapsen. Maailma pyörähti ympäri kun löysin miehen!!! Nyt olen onnellisesti suhteessa ja raskaana. Nopeaa toimintaa mutta lottovoitto minulle! Vielä kun tuon miehen saisi innostumaan raskaudesta yhtä paljon kuin minä, niin kaikki olisi täydellistä. 

Vierailija
60/66 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kohta 1v lapsi ja vauvakuume 24/7 mutta ei meillä heti onnesta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi