Miten voi olla mahdollista, ettei löydä kumppania
uudenmaanläänin alueelta? Aluehan on täynnä sinkku ihmisiä..
mies50v
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
No naisilla tuntuu noi rimat olevan ihan sairaan korkeella. Itse 29v mies, hyvässä kunnossa, töissä, mutta ilmeisesti liian ruma kun edes 40v yksinhuoltaja ei halua kanssani kahville. :D
"EDES 40-v yksinhuoltaja". Viestisi suorastaan henkii kiinnostusta häntä kohtaan yksilönä ja persoonana. Not.
betabucks kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisilla tuntuu noi rimat olevan ihan sairaan korkeella. Itse 29v mies, hyvässä kunnossa, töissä, mutta ilmeisesti liian ruma kun edes 40v yksinhuoltaja ei halua kanssani kahville. :D
Mitä sen 40v yksinhuoltajan pitäisi saada irti siitä sun hyvästä kunnostasi? Toki on suotavaa, että kundi pitää itsestään sen verran hyvää huolta, että realistinen elinajanodote on yli 60v, mutta se on oikeastaan se lähtötaso, ei mikään wow-factor. Mäkin olen ihan hyvässä kunnossa oleva 30v nainen, meitä hyvässä kunnossa olevia ihmisiä kyllä riittää.
Mitä v*ttua vastaat mulle jos sulla ei oo mitään sanottavaa? Pidä leipäläpes kii tomppeli.
Tässäpä näkyy oikea syy sinkkuudellesi.
Älä nyt yritä huijata miestä. Kyllä kaikki tietää, että me naiset ei välitetä luonteesta tai henkisistä ominaisuuksista miehessä. Tämä looseri on vain joko liian köyhä, omaa liian ohuet ranteet tai sillä on heikko leuka. Forever alone:D
Karua mutta totta. Oman sinkkuuteni syy on juuri liian ohuet ranteet. Tytöt ei tykkää koska ajattelevat että se korreloi kalun koon kanssa.
Mikä on myös totta :(
No ei korreloi ainakaan minulla. Käteni ja ranteeni ovat kuin kippari kallella ja muna keskikokoinen.
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suositaan näitä kevytsuhteita omiin itsekäisiin tarpeisiin.
Kyllä valtaosa tuntuu haluvana vakisuhteen ja aika moni myös lapsia. Ainakin naiset. Luulisi, että paljon helpompaa on kuin olisi kaksi aikuista perheessä yhden sijaan.
mies50v
Minkäikäisiä naisia zuumailet, jos he haluavat lapsia?
Ja mitä kriteereitä sinulla muuten on?
Öh, en oikeastaan tarkoittanut tuolla mielellä itselle mitään, vaan ihmettelen mitä etelä-suomen pojat valittaa kun ei tule naisia, vaikka paikat täynnä niitä. Eivätkö he lähesty lainkaan, vai mikä.
Itsellä on ehkä 30-55v naiset kiikarissa kesällä
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 30-vuotias nainen, hyvä työ ja FM-koulutus, nätti ja ihan suht liikunnallinenkin olen. Hauska ja fiksu. Mielenkiintoiset jutut ja harrastuksia.
En löydä miestä, koska en aktiivisesti hae sellaista ja koska rima on korkeella. Miksi ei olisi? Nautin elämästäni näin ja lapsen saa yksinkin hankittua - jopa paremmin, kun ei tarvitse murehtia miehestä ja mahdollisista sydänsuruista. Voi jo alusta lähtien asennoitua niin, että on tässä yksin, niin ei tule pettymyksiä.
En keksi yhtään syytä sille, miksi minun pitäisi joku mies tähän ottaa.
Sama! Hyväpalkkainen työkin vielä ja ylennys tulossa. Omistusasunto, osaan laittaa ruokaa, on ystäviä, en käy baareissa, vaikka viiniä juonkin seurassa. Lapsen saa hankittua yksinkin, kun kaikki mukavat miehet ovat tässä iässä jo naimisissa. Itse matkustelin nuoruuden, enkä tavannut ajoissa ketään kiinnostavaa :)
Huomaan jakavani monta samaa piirrettä edellä esiiintyneiden naisten kanssa, sillä erotuksella, että olen mies. - Merkittävin ero lienee se, että jos haluan pysyä tolkullisen ja perusfiksun ihmisen maineessa, niin minun ei kannattane julkisesti mennä sanomaan, että mihin minä ketään naista tarvitse, kun lapsen voin hyvin hommata yksinkin.
Adoptoimalla se saattaisi olla ainakin mahdollista. Sen sijaan perinteisemmällä tavalla huijata joku nainen kantamaan lasta minulle ja sanoa hänelle hyvästit sen jälkeen kun lapsi on synytnyt ja jatkaa luonteasti ja vaivattomasti eloa yhdessä lapsen kanssa kahden niinkuin naista ei ikinä olisi ollutkaan tuskin onnistuu ihan niin helposti.
Eikä kyse ole vain siitä, että laskisi(n) sen varaan, että naisen olisi pakko osallistua lapsesta koituviin kuluihin maksamalla säännöllisesti elatusapua. Ylipäätään olen ollut laittavinani merkille, että miestä, joka sivuuttaa naisen osan ja roolin lapsen hoidosta puhuttaessa ja korotaa, että präjää yksinkin niin ettei oikeasti tarvitisisi siihen rinnalle ketään naista on osan mielikuvissa helposti jollain lailla vinksahatnut tai perverssi. - Lievemmässä tapauksessa vain homo. (Tai lievemmässä ja lievemmässä iljettää, miten ennakkoluulosiesti tällä palstalla moni seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva saa osakseen säännöllisen epäsäännöllisesti)
Hämmästyksekseni olen vielä aivan viime aikoina olen kohdannut myös heitä, joille myös se, että lapsien lähivanhempana toimii lasten isä, aiheuttaa joillekin näppylöitä ja kutinaa kaksijakoisesti joko niin, että saatetaan sääliä lapsia -miten heidän käy kun ovat joutuneet ja päätyneet miehen hoidettavaksi ja vastuulle. Tai sitten mies nostetaan sankariksi "oih" erinomaien isä lapsille kun tekee noin mahtaaa ja arvokasta työtä, eikä ole urallaan menestynyt mr big, vaan omistanut elämänsä lapsille, voih miten suuremmoista.
Samaan aikaan lasten äitiä pidetään hyvin huonona ja ei toivottuna ihmisenä - Hän on varmasti hyvin sairas tai alkoholsiti tai kenties mielenvikainen, sillä millainen nainen oikeasti on valmis luovuttamaan ja uskomaan lähivanhemmuuden lasten isälle.
Miksi se osalle on niin vaikea käsittää, että kaksi melko tavallista ja täyspäistä ihmistä on voinut ihan hyvin ja sulassa yhteisymmärryksessä tulla siihen tulokseen, että lasten kannalta on parasta,että lähivanhempana, avioeronmyötä jatkaa ja toimii lasten isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suositaan näitä kevytsuhteita omiin itsekäisiin tarpeisiin.
Kyllä valtaosa tuntuu haluvana vakisuhteen ja aika moni myös lapsia. Ainakin naiset. Luulisi, että paljon helpompaa on kuin olisi kaksi aikuista perheessä yhden sijaan.
mies50v
Öh, en oikeastaan tarkoittanut tuolla mielellä itselle mitään, vaan ihmettelen mitä etelä-suomen pojat valittaa kun ei tule naisia, vaikka paikat täynnä niitä. Eivätkö he lähesty lainkaan, vai mikä.
mies50v
Peruskriteerinä valkoinen ja suomalainen. Ulkomaalaisten kanssa liian raskasta pitemmän päälle
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies50v
mies50v
Kyllä normaalit, edes kohtalaiset sosiaaliset taidot omaavat, mielenterveydeltään kunnossa olevat ihmiset pariutuvat kun löytävät sen itselle sopivan puolison. Eivätkä valittele saamattomuuttaan palstalla.
Naisen kuuluisi mielestäni olla hyväntuulinen, huumorintajuinen, sympaattinen ja reilu. Halukas säännölliseen seksiin, terve ja itsestään huolta pitävä. Naisellisuus (kevyt meikki vaikkapa, huoliteltu ulkonäkö, siistit vaatteet) on valttia. Itsensä kehittäminen ja taito puhua erilaisista asioista, elämänmyönteisyys (kuitenkin realistinen maailmankuva). Itsearvostus, mutta ei ylimielisyys. Solidaarisuus omia kohtaan, ei draamaa.
Miehen kuuluisi mielestäni olla ennen kaikkea luotettava, vastuuntuntoinen ja myös reilu. Huumorintajuinen ja fiksu. Liikunnallinen, itsestään huolta pitävä, terve. Asiallinen, mutta kuitenkin heittäytymiskykyinen tarpeen vaatiessa. Halukas omaa naistaan kohtaan. Valmis puolustamaan omiaan. Ulkonäöltään omasta mielestäni mies voi olla miehekäs monella tavalla, mutta miehen kuuluu olla miehekäs. Pituudella tms. ei mitata miehekkyyttä, vaan vaikkapa kädenpuristuksella, itsevarmalla asenteella ja kyvyllä hoitaa asioita. Jokin oma vahvuus tai taito on toki plussaa, myös taitojen kehittäminen.
Listauksessa ei nähkääs ollut mitään merkitystä rahalla, koulutuksella, statuksella tai lähtökohdilla.
Uskon vahvasti näihin asioihin. Ainoana poikkeuksen tekee huumorintaju ja arvot. Jos nämä eivät kohtaa, ei synkkaa. Toki fyysinen kemia täytyy olla, mutta sitä löytyy monien kanssa takuulla.
Jos nämä kuvailemani ihmistyypit eivät löydä kumppania, on kumma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 30-vuotias nainen, hyvä työ ja FM-koulutus, nätti ja ihan suht liikunnallinenkin olen. Hauska ja fiksu. Mielenkiintoiset jutut ja harrastuksia.
En löydä miestä, koska en aktiivisesti hae sellaista ja koska rima on korkeella. Miksi ei olisi? Nautin elämästäni näin ja lapsen saa yksinkin hankittua - jopa paremmin, kun ei tarvitse murehtia miehestä ja mahdollisista sydänsuruista. Voi jo alusta lähtien asennoitua niin, että on tässä yksin, niin ei tule pettymyksiä.
En keksi yhtään syytä sille, miksi minun pitäisi joku mies tähän ottaa.
Sama! Hyväpalkkainen työkin vielä ja ylennys tulossa. Omistusasunto, osaan laittaa ruokaa, on ystäviä, en käy baareissa, vaikka viiniä juonkin seurassa. Lapsen saa hankittua yksinkin, kun kaikki mukavat miehet ovat tässä iässä jo naimisissa. Itse matkustelin nuoruuden, enkä tavannut ajoissa ketään kiinnostavaa :)
Huomaan jakavani monta samaa piirrettä edellä esiiintyneiden naisten kanssa, sillä erotuksella, että olen mies. - Merkittävin ero lienee se, että jos haluan pysyä tolkullisen ja perusfiksun ihmisen maineessa, niin minun ei kannattane julkisesti mennä sanomaan, että mihin minä ketään naista tarvitse, kun lapsen voin hyvin hommata yksinkin.
Adoptoimalla se saattaisi olla ainakin mahdollista. Sen sijaan perinteisemmällä tavalla huijata joku nainen kantamaan lasta minulle ja sanoa hänelle hyvästit sen jälkeen kun lapsi on synytnyt ja jatkaa luonteasti ja vaivattomasti eloa yhdessä lapsen kanssa kahden niinkuin naista ei ikinä olisi ollutkaan tuskin onnistuu ihan niin helposti.
Eikä kyse ole vain siitä, että laskisi(n) sen varaan, että naisen olisi pakko osallistua lapsesta koituviin kuluihin maksamalla säännöllisesti elatusapua. Ylipäätään olen ollut laittavinani merkille, että miestä, joka sivuuttaa naisen osan ja roolin lapsen hoidosta puhuttaessa ja korotaa, että präjää yksinkin niin ettei oikeasti tarvitisisi siihen rinnalle ketään naista on osan mielikuvissa helposti jollain lailla vinksahatnut tai perverssi. - Lievemmässä tapauksessa vain homo. (Tai lievemmässä ja lievemmässä iljettää, miten ennakkoluulosiesti tällä palstalla moni seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva saa osakseen säännöllisen epäsäännöllisesti)
Hämmästyksekseni olen vielä aivan viime aikoina olen kohdannut myös heitä, joille myös se, että lapsien lähivanhempana toimii lasten isä, aiheuttaa joillekin näppylöitä ja kutinaa kaksijakoisesti joko niin, että saatetaan sääliä lapsia -miten heidän käy kun ovat joutuneet ja päätyneet miehen hoidettavaksi ja vastuulle. Tai sitten mies nostetaan sankariksi "oih" erinomaien isä lapsille kun tekee noin mahtaaa ja arvokasta työtä, eikä ole urallaan menestynyt mr big, vaan omistanut elämänsä lapsille, voih miten suuremmoista.
Samaan aikaan lasten äitiä pidetään hyvin huonona ja ei toivottuna ihmisenä - Hän on varmasti hyvin sairas tai alkoholsiti tai kenties mielenvikainen, sillä millainen nainen oikeasti on valmis luovuttamaan ja uskomaan lähivanhemmuuden lasten isälle.
Miksi se osalle on niin vaikea käsittää, että kaksi melko tavallista ja täyspäistä ihmistä on voinut ihan hyvin ja sulassa yhteisymmärryksessä tulla siihen tulokseen, että lasten kannalta on parasta,että lähivanhempana, avioeronmyötä jatkaa ja toimii lasten isä?
Mun mielestä sä kuulostat ihan tervepäiseltä ihmiseltä ja vaikka se ei sun tilannettasi auta, niin jos joskus kaikki ehkäisyt pettäisi, enkä jostain syystä en voisi tehdä aborttia ja mun olisi pakko saattaa tähän maailmaan vauva, niin mä toivon että se olisi sun. Voisin vaikka maksella satasen-pari kuussa elareitakin ja hoitaa sitä joka toinen viikonloppu (jos ei ole muuta menoa). Musta olisi tullut ihan ok isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies50v
mies50v
Kyllä normaalit, edes kohtalaiset sosiaaliset taidot omaavat, mielenterveydeltään kunnossa olevat ihmiset pariutuvat kun löytävät sen itselle sopivan puolison. Eivätkä valittele saamattomuuttaan palstalla.
Tota, jos tuo oli mulle tarkoitettu, niin meni kyllä ohi. Taas jos toisille, niin onhan tuo totta varmaankin. Itsevarmuutta monelta ainakin tuntuu puuttuvan ja ehkä se työpaikkakin. Kyllä kilpailukin on kiristynyt nuorten miesten osalla
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies50v
mies50v
Tota, jos tuo oli mulle tarkoitettu, niin meni kyllä ohi. Taas jos toisille, niin onhan tuo totta varmaankin. Itsevarmuutta monelta ainakin tuntuu puuttuvan ja ehkä se työpaikkakin. Kyllä kilpailukin on kiristynyt nuorten miesten osalla
mies50v
Ei ollut sinulle henkilökohtaisesti tarkoitettu. En vain itse kohtaa jatkuvaa saamattomuudesta valittamista missään muualla kuin tällä palstalla ja ne täällä siitä valittavat ovat varmasti saamatta ihan hyvästä syystä.
Valitettava tosiasia ainakin itselle, että kyllä sen naaman täytyy miellyttää. Enkä toki itsekään lähelläkään mitään täydellistä. Saatikka sitten kropaltani, enkä edellytä mitään fitnesskroppaa vastapuoleltakaan. Myös siksi, ettei vastaa mun ihanteita sekään. Kasvoista vaan näkee yhdellä silmäyksellä yleensä yllättävän monia asioita.. Ja tässä on niin monta katsojaa kuin kohdettakin.. ymmärrätte varmaan
m81
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvät napataan suhteisiin nopeasti. Ihmiset jotka ei kumppania löydä, ja sitä kovasti ihmettelevät, saiaivat katsoa pitkään ja rehellisesti peiliin ja kysyä itseltään: Mitä minä annan toiselle ihmiselle? Miksi joku haluaisi olla juuri minun kanssani mielummin kuin jonkun toisen kanssa tai yksin? Millainen olen kumppanina? Nykyisin naiset eivät enää kaipaa sohvakoristetta varaamaan telkkaria urheilun katsomiseen koko illaksi.
Mulla ei ainakaan ole mitään annettavaa. Ei naisia kiinnosta samat harrastukset, jne. Siksi ajattelin olla yksin jatkossa, paljon helpompaa elämää näin. Naiset jostain syystä tekee aloitteita vaikken ole millään tavalla kiinnostava edes, enkä yritä olla.
M36
Juuri niin, tuollaista kiroilevaa örvelöä en ottaisi IKINÄ!