Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi olla mahdollista, ettei löydä kumppania

Vierailija
26.02.2019 |

uudenmaanläänin alueelta? Aluehan on täynnä sinkku ihmisiä..

mies50v

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuossa iässä olevat haluaaki. Pysyä sinkkuina.

Vierailija
22/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut pääkaupunkiseudulla viitisenkymmentä vuotta, eikä yksikään mies ole kiinnostunut minusta niin paljon, että olisi halunnut parisuhteeseen kanssani. Yhden yön jutuksi ja pitkäaikaiseksi salarakkaaksi ukkomiehille olisin kyllä kelvannut oikein hyvin.

Ottaisin edelleen mielelläni rauhallisen ja mietiskelevän kumppanin, jonka kanssa voisin uppoutua musiikkiin (makuni puolesta olen keski-ikäinen mies), juttelemiseen, halailemiseen ja seksiin. En kuitenkaan löytänyt ketään edes nuorena ja nättinä, joten mahdollisuuteni ovat aika huonot. Tai, no, olemattomat.

En tiedä, mitä muilla naisilla on, kun he löytävät helposti miehen toisensa jälkeen. Minulla sitä ei ole. Vastasin siis kysymykseesi antamatta vastausta. Pahoittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisilla tuntuu noi rimat olevan ihan sairaan korkeella. Itse 29v mies, hyvässä kunnossa, töissä, mutta ilmeisesti liian ruma kun edes 40v yksinhuoltaja ei halua kanssani kahville. :D 

Ei pelkkä hyvä kunto ja töissäkäynti riitä. Onko sun pään sisällä mitään kiinnostavaa? 

On mulla, kiinnostavampaa kuin sulla, juntti. 

Sieltäpä se sitten tulikin.

Pääsisit kahville jos sinulla olisi edes normaali kyky kestää kyseenalaistusta, mutta tuolla tyylillä karkotat potentiaaliset kahvikaverit ennen kuin kahvikonettakaan on ehdotty ladata.

Vierailija
24/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suositaan näitä kevytsuhteita omiin itsekäisiin tarpeisiin.

Kyllä valtaosa tuntuu haluvana vakisuhteen ja aika moni myös lapsia. Ainakin naiset. Luulisi, että paljon helpompaa on kuin olisi kaksi aikuista perheessä yhden sijaan.

mies50v

Moni ei halua. Ja paljon helpompaa on olla yksin kuin parisuhteessa. 

Helpompaa?

Vierailija
25/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisilla tuntuu noi rimat olevan ihan sairaan korkeella. Itse 29v mies, hyvässä kunnossa, töissä, mutta ilmeisesti liian ruma kun edes 40v yksinhuoltaja ei halua kanssani kahville. :D 

Mitä sen 40v yksinhuoltajan pitäisi saada irti siitä sun hyvästä kunnostasi? Toki on suotavaa, että kundi pitää itsestään sen verran hyvää huolta, että realistinen elinajanodote on yli 60v, mutta se on oikeastaan se lähtötaso, ei mikään wow-factor. Mäkin olen ihan hyvässä kunnossa oleva 30v nainen, meitä hyvässä kunnossa olevia ihmisiä kyllä riittää.

Mitä v*ttua vastaat mulle jos sulla ei oo mitään sanottavaa? Pidä leipäläpes kii tomppeli. 

Tässäpä näkyy oikea syy sinkkuudellesi.

Älä nyt yritä huijata miestä. Kyllä kaikki tietää, että me naiset ei välitetä luonteesta tai henkisistä ominaisuuksista miehessä. Tämä looseri on vain joko liian köyhä, omaa liian ohuet ranteet tai sillä on heikko leuka. Forever alone:D

Karua mutta totta. Oman sinkkuuteni syy on juuri liian ohuet ranteet. Tytöt ei tykkää koska ajattelevat että se korreloi kalun koon kanssa.

Mikä on myös totta :(

Vierailija
26/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suositaan näitä kevytsuhteita omiin itsekäisiin tarpeisiin.

Kyllä valtaosa tuntuu haluvana vakisuhteen ja aika moni myös lapsia. Ainakin naiset. Luulisi, että paljon helpompaa on kuin olisi kaksi aikuista perheessä yhden sijaan.

mies50v

Moni ei halua. Ja paljon helpompaa on olla yksin kuin parisuhteessa. 

Helpompaa?

Tietysti. Oma vapaus määrätä elämässään kaikesta. Ei tarvitse tulla vastaan ja tehdä kompromisseja ja sopimuksia. Oma koti on just sellainen kuin itse haluaa, ja saa mennä ja tulla ilmoittelematta, eikä tarvitse ottaa ketään huomioon.

Vierailija
27/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule muuta mieleen kun että se varmaan ajatteli sun olevan itselleen aivan liian nuori ja komea.

Vierailija
28/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen 40v yksinhuoltajan pitäisi saada irti siitä sun hyvästä kunnostasi? Toki on suotavaa, että kundi pitää itsestään sen verran hyvää huolta, että realistinen elinajanodote on yli 60v, mutta se on oikeastaan se lähtötaso, ei mikään wow-factor. Mäkin olen ihan hyvässä kunnossa oleva 30v nainen, meitä hyvässä kunnossa olevia ihmisiä kyllä riittää.

Mitä v*ttua vastaat mulle jos sulla ei oo mitään sanottavaa? Pidä leipäläpes kii tomppeli. 

Tämä selittääkin täydellisesti, miksi ei kukaan kiinnostu sinusta. -ohis

Vierailija
29/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Katso lompakkoon.

Nainen: Katso peiliin.

Vierailija
30/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies50v

Aika harvassa ne, jotka haluaa 50:senä lapsia.

Vierailija
31/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on että vaaditaan "liian korkeaa tasoa"? Mitä ihmettä? Miksi kukaan ottaisi jonkun joka ei saa sukkia pyörimään jaloissa vain siksi että olisipahan joku kumppani?

Tietty nää pitkät listat missä on eritelty asiat silmienväristä lähtien on naurettavia, vaan sehän kertoo enemmänkin kypsymättömyydestä ja ilmeisestä ikisinkkuudesta missä parisuhdeihanteet on imetty jostain lällysarjoista. 

Omalla kohdalla ei se varallisuustaso sun muu ole yhtään niin kiinnostava asia kuin se onko ne jutut muuten kiinnostavia. Jonkun duunijutut ei nimittäin ole se, mistä haluan kuulla. Myös seksi on tärkeä asia. Jos toinen on ihan tumpula, niin ei siitä kyllä parisuhteeseen ole. 

Vierailija
32/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on että vaaditaan "liian korkeaa tasoa"? Mitä ihmettä? Miksi kukaan ottaisi jonkun joka ei saa sukkia pyörimään jaloissa vain siksi että olisipahan joku kumppani?

Tietty nää pitkät listat missä on eritelty asiat silmienväristä lähtien on naurettavia, vaan sehän kertoo enemmänkin kypsymättömyydestä ja ilmeisestä ikisinkkuudesta missä parisuhdeihanteet on imetty jostain lällysarjoista. 

Omalla kohdalla ei se varallisuustaso sun muu ole yhtään niin kiinnostava asia kuin se onko ne jutut muuten kiinnostavia. Jonkun duunijutut ei nimittäin ole se, mistä haluan kuulla. Myös seksi on tärkeä asia. Jos toinen on ihan tumpula, niin ei siitä kyllä parisuhteeseen ole. 

Nää on näitä naisten puheita. Todellisuudessa käytäntö kertoo toista.

Vierailija
33/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 30-vuotias nainen, hyvä työ ja FM-koulutus, nätti ja ihan suht liikunnallinenkin olen. Hauska ja fiksu. Mielenkiintoiset jutut ja harrastuksia.

En löydä miestä, koska en aktiivisesti hae sellaista ja koska rima on korkeella. Miksi ei olisi? Nautin elämästäni näin ja lapsen saa yksinkin hankittua - jopa paremmin, kun ei tarvitse murehtia miehestä ja mahdollisista sydänsuruista. Voi jo alusta lähtien asennoitua niin, että on tässä yksin, niin ei tule pettymyksiä.

En keksi yhtään syytä sille, miksi minun pitäisi joku mies tähän ottaa.

Sama! Hyväpalkkainen työkin vielä ja ylennys tulossa. Omistusasunto, osaan laittaa ruokaa, on ystäviä, en käy baareissa, vaikka viiniä juonkin seurassa. Lapsen saa hankittua yksinkin, kun kaikki mukavat miehet ovat tässä iässä jo naimisissa. Itse matkustelin nuoruuden, enkä tavannut ajoissa ketään kiinnostavaa :)

Vierailija
34/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, kun palstamiehiltä kysyy mitä heillä olisi antaa naiselle, he sanovat että he ovat töissä. Huvittavaa, koska nyt ei olla vuodessa 1910. Nykyään naisetkin käyvät töissä, he eivät tarvitse miehestä itselleen huoltajaa. Lisäksi työssäkäynti ei kerro mitään. Voit silti olla sekopää, väkivaltainen, alkoholisti, narsisti tai vain aivan liian läheisyysriippuvainen. Enkä sano että nämä ovat pelkästään huonoja kriteereitä, koska joku alkoholisti nainen ottaa vain mielellään toisen alkoholistin elämäänsä, että saavat ryypätä rauhassa toisen tuomitsematta. Siitä päästäänkin toiseen kohtaan: naiset ovat erilaisia ja heillä on erilaiset tarpeet sekä halut. Naiset siis eivät ole samaa massaa, ei ole yhtä ainoaa kikkaa joilla voisi saada joka ikisen naisen ikinä. Mutta siitä voi olla varma, että nykyään halutaan, että parisuhde tuo jotain lisää elämään. Mitä se sitten on, riippuu täysin ihmisestä, oli mies tai nainen. Kun voi itse elättää itsensä, nähdä ystäviä yms kaivataan jotain enemmän. Jotkut haluavat mahdollisimman samankaltaisen sielunkumppanin jolta löytyy mahdollisimman paljon yhteistä, joku haluaa harrastaa yhdessä kaikkea, jotkut taas haluvat mahdollisimman erilaisen ihmisen tuodakseen elämäänsä jotain erilaista.

Eli miten saat parisuhteen: hyvä tuuri. Ole juuri oikeassa paikassa oikealla hetkellä, kohtaa se oikea ihminen juuri oikealla hetkellä molempien elämässä, ole tälle ihmiselle juuri se mitä hän etsii tai tarvitsee sillä hetkellä. Tottakai itseään ja puoliaan voi aina kehittää, kannattaa vaikka katsoa youtubesta videoita. Varmasti jokaiselle löytyy joku joka on valmis sietämään niitä huonojakin puolia, mutta kehittämällä itseään auttaa mahdollisuuksiaan. Esimerkkinä ikisinkku mies jonka olen tuntenut monta vuotta: lähestyy ihmisiä aina vain valittamalla, ei näe koskaan missään ikinä hyvää, lyttää kaiken ja kaikki. Sitten ihmettelee kun kaikki pyrkivät mahdollisimman kauas hänestä. Varmasti voisi löytää yhtä negatiivisen ihmisen itselleen, mutta muuttamalla käytöstään voisi helpottaa mahdollisuuksiaan.

Vierailija
35/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin sinkku omasta tahdostani keski-ikäiseksi asti. Asun pk-seudulla, viihdyn itsekseni, enkä ollut yhtään kiinnostunut seksistä. Lapsen kuitenkin hankin sinkkuna ja olin onnellinen yksinhuoltajana.

Kun olin nelikymppinen yh, niin vaihdevuosien lähestyminen herätti yhtäkkiä kiinnostukseni seksiin ja aloin katsella ympärilleni. Näin yhden sairaan komean eronneen miehen ja iskin hänet seksisuhteeseen. Se sitten syventyi oikeaksi suhteeksi, mies osoittautui mukavaksi ja kiinnostavaksi muutenkin. Nyt olemme naimisissa uusperheenä.

Eli olin sinkku niin kauan, kun en erityisemmin ollut kiinnostunut miehistä ja parisuhteista. Sitten kun kiinnostus heräsi, pariuduin. Kyllä sen miehen pitää tuoda jotain lisäarvoa elämään, sillä pärjään hyvin itseksenikin ja talouteni on vakaalla pohjalla, en tarvitse mitään elättäjääkään. Miehet ovat vähän jälkijunassa, he eivät kaikki ole oivaltaneet naisten muuttuneita tarpeita. Moni nainen pärjää sinkkuna erittäin huvin, eikä luovu siitä vapaaehtoisesti.

Vierailija
36/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jos et sä ole kiva?

2. Jos sä etsit väärästä paikasta tai et lainkaan? Mistä etsit, lähestytkö ketään?

t. N

Vierailija
37/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

betabucks kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä näkyy oikea syy sinkkuudellesi.

Älä nyt yritä huijata miestä. Kyllä kaikki tietää, että me naiset ei välitetä luonteesta tai henkisistä ominaisuuksista miehessä. Tämä looseri on vain joko liian köyhä, omaa liian ohuet ranteet tai sillä on heikko leuka. Forever alone:D

Karua mutta totta. Oman sinkkuuteni syy on juuri liian ohuet ranteet. Tytöt ei tykkää koska ajattelevat että se korreloi kalun koon kanssa.

Mikä on myös totta :(

No mutta tähän on helppo ratkaisu. Jos ainoa ongelmasi on ohuet ranteet, jotka saavat naiset (virheellisesti?) tekemään vähemmän imartelevia johtopäätöksiä peniksesi koosta, niin pistät Tinderiin vain kuvia, joissa ranteesi ei näy! Aina kun saat mätsin, laitat heti ekana naiselle kuvan sun varustuksestasi juhlakunnossa, niin naiselle tulee selväksi että paksuutta on siellä missä sitä oikeasti tarvitaan! Ole hyvä:)

Vierailija
38/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
39/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia16 kirjoitti:

mun iho on ruma. se on todellinen turn off. ei auta mitkään hoitotuotteet tai emulsiot. ei tuu deittikutsuja, tosin en ole missään tinderissä.

Sieltä varmaan löytäisi seinäruusukin seuraa.

Älä välitä. Todella monen naisen iho on karmeassa kunnossa, ja ilman paksua pakkelikerrosta ne lyylit olisivat hätää kärsimässä.

Vierailija
40/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies50v

Minkäikäisiä naisia zuumailet, jos he haluavat lapsia?

Ja mitä kriteereitä sinulla muuten on?