Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla mahdollista, ettei löydä kumppania

Vierailija
26.02.2019 |

uudenmaanläänin alueelta? Aluehan on täynnä sinkku ihmisiä..

mies50v

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suositaan näitä kevytsuhteita omiin itsekäisiin tarpeisiin.

Vierailija
2/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suositaan näitä kevytsuhteita omiin itsekäisiin tarpeisiin.

Kyllä valtaosa tuntuu haluvana vakisuhteen ja aika moni myös lapsia. Ainakin naiset. Luulisi, että paljon helpompaa on kuin olisi kaksi aikuista perheessä yhden sijaan.

mies50v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisilla tuntuu noi rimat olevan ihan sairaan korkeella. Itse 29v mies, hyvässä kunnossa, töissä, mutta ilmeisesti liian ruma kun edes 40v yksinhuoltaja ei halua kanssani kahville. :D 

Vierailija
4/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valtaosa tuntuu haluvana vakisuhteen ja aika moni myös lapsia. Ainakin naiset. Luulisi, että paljon helpompaa on kuin olisi kaksi aikuista perheessä yhden sijaan.

mies50v

Moni ei halua. Ja paljon helpompaa on olla yksin kuin parisuhteessa. 

Vierailija
5/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisilla tuntuu noi rimat olevan ihan sairaan korkeella. Itse 29v mies, hyvässä kunnossa, töissä, mutta ilmeisesti liian ruma kun edes 40v yksinhuoltaja ei halua kanssani kahville. :D 

Ei pelkkä hyvä kunto ja töissäkäynti riitä. Onko sun pään sisällä mitään kiinnostavaa? 

Vierailija
6/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvät napataan suhteisiin nopeasti. Ihmiset jotka ei kumppania löydä, ja sitä kovasti ihmettelevät, saiaivat katsoa pitkään ja rehellisesti peiliin ja kysyä itseltään: Mitä minä annan toiselle ihmiselle? Miksi joku haluaisi olla juuri minun kanssani mielummin kuin jonkun toisen kanssa tai yksin? Millainen olen kumppanina? Nykyisin naiset eivät enää kaipaa sohvakoristetta varaamaan telkkaria urheilun katsomiseen koko illaksi.

Vierailija
7/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun iho on ruma. se on todellinen turn off. ei auta mitkään hoitotuotteet tai emulsiot. ei tuu deittikutsuja, tosin en ole missään tinderissä.

Sieltä varmaan löytäisi seinäruusukin seuraa.

Vierailija
8/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä hyvä kunto ja töissäkäynti riitä. Onko sun pään sisällä mitään kiinnostavaa? 

On mulla, kiinnostavampaa kuin sulla, juntti. 

Vierailija
9/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen 40v yksinhuoltajan pitäisi saada irti siitä sun hyvästä kunnostasi? Toki on suotavaa, että kundi pitää itsestään sen verran hyvää huolta, että realistinen elinajanodote on yli 60v, mutta se on oikeastaan se lähtötaso, ei mikään wow-factor. Mäkin olen ihan hyvässä kunnossa oleva 30v nainen, meitä hyvässä kunnossa olevia ihmisiä kyllä riittää.

Vierailija
10/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itselleni yksi valtavan iso turnoff on naisessa ylipaino ja liikunnan harrastamattomuus. Tämä yhdistettynä köyhyyteen ja heikkiin koulujen käymiseen, niin ei kiitos. Näistä toki voin tinkiä, jos on hoikka ja nätti. Muuten sitten perintö valtiolle. 

M33

Vierailija
11/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Oma rimani miehelle on seuraava: normipaino, harrastaa edes välillä liikuntaa, ei riippuvuuksia, ei ole elämäntapatyötön. Eipä ole löytynyt yhtään tällaista, vaadinko liikoja?

T: ikisinkku n30, 52kg

Vierailija
12/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen 40v yksinhuoltajan pitäisi saada irti siitä sun hyvästä kunnostasi? Toki on suotavaa, että kundi pitää itsestään sen verran hyvää huolta, että realistinen elinajanodote on yli 60v, mutta se on oikeastaan se lähtötaso, ei mikään wow-factor. Mäkin olen ihan hyvässä kunnossa oleva 30v nainen, meitä hyvässä kunnossa olevia ihmisiä kyllä riittää.

Mitä v*ttua vastaat mulle jos sulla ei oo mitään sanottavaa? Pidä leipäläpes kii tomppeli. 

Sinähän se täällä ruikutat kuinka "Mua ei huoli kukaan vaikka jaksan juosta 10km ja nostan penkistäkin 80kg!Missä vika??" Kerron sinulle, että sun vika on päässä. Ja senhän kaikki jo tietääkin, että päässä olevan vian ei tarvi edes olla iso:)

Vierailija
13/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ttua vastaat mulle jos sulla ei oo mitään sanottavaa? Pidä leipäläpes kii tomppeli. 

Tässäpä näkyy oikea syy sinkkuudellesi.

Vierailija
14/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 30-vuotias nainen, hyvä työ ja FM-koulutus, nätti ja ihan suht liikunnallinenkin olen. Hauska ja fiksu. Mielenkiintoiset jutut ja harrastuksia.

En löydä miestä, koska en aktiivisesti hae sellaista ja koska rima on korkeella. Miksi ei olisi? Nautin elämästäni näin ja lapsen saa yksinkin hankittua - jopa paremmin, kun ei tarvitse murehtia miehestä ja mahdollisista sydänsuruista. Voi jo alusta lähtien asennoitua niin, että on tässä yksin, niin ei tule pettymyksiä.

En keksi yhtään syytä sille, miksi minun pitäisi joku mies tähän ottaa.

Vierailija
15/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä näkyy oikea syy sinkkuudellesi.

Älä nyt yritä huijata miestä. Kyllä kaikki tietää, että me naiset ei välitetä luonteesta tai henkisistä ominaisuuksista miehessä. Tämä looseri on vain joko liian köyhä, omaa liian ohuet ranteet tai sillä on heikko leuka. Forever alone:D

Vierailija
16/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä havainnollistettiin  miten voi olla mahdollista ettei löydä kumppania: alkeellisimmatkin käytöstavat puuttuvat. Syitä löytyy tietysti muitakin, mutta tässä yksi esimerkki.

Vierailija
17/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Oma rimani miehelle on seuraava: normipaino, harrastaa edes välillä liikuntaa, ei riippuvuuksia, ei ole elämäntapatyötön. Eipä ole löytynyt yhtään tällaista, vaadinko liikoja?

T: ikisinkku n30, 52kg

Kuulostaisit just ihanteelliselta kaverikseni. Oon opiskelija/ammatinvaihtaja. Olen kyllä jo 43. Tuo hitusen verran itsensä kehitys on aika turun-on. Miten me saatais kontakti, kumpi tekis anonyymiosoitteen alkukankeuteen vai pysutäänkö sittenkin sinkkuina... Ps Oon tosi rento ynnä varsin komea

Vierailija
18/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että suurin osa sinkkuuttaan valittavista haluaisi tavata "sen oikean" oikeassa elämässä. Samalla haukutaan kaikki deittipalvelut, mm. Tinder, maanrakoon. Valitettavasti melkein kaikki treffailu on siirtynyt niihin palveluihin ja hyvin harva enää tulee iskemään jossain kauppajonossa.

Vierailija
19/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
20/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska asenne on vahva turn-off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme