Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vanha on vanhin, jota pidät hyvännäköisenä?

Vierailija
25.02.2019 |

Kuinka vanha on vanhin tietämäsi oikein hyvännäköinen/kuuma ihminen?
Itselle tulee mieleen yksi vähän alle 60v.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte olla ees hyvännäkönen kunhan runko on kunnossa.

Komeesti pumppailen vielä 60v rouvaakin jos vyötärö on norja.

M38

Nimenomaan pumppailet. Rakastajat erikseen.

Vierailija
42/49 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeremy Irons on mielestäni komea, vielä 70-vuotiaana kelpaisi koska vaan itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane Fonda, s. 1937.

Vierailija
44/49 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut työssäni todella miellyttäviä ja komeita vanhoja herrasmiehiä. Tyylikkäästi pukeutuneita ja erittäin kohteliaita, sellaisia vanhan ajan herrasmiehiä. Osa vielä erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa joten heitä on ollut ilo katsella ja kuunnella. Ikä n 75-85v jos olisin itse vanhempi ja perheetön niin ei hän sitä tiedä vaikka .... 😊😊😊

Vierailija
45/49 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt kuumia ole nämä, mutta hyvännäköisiä kyllä. Minusta kuuma/seksikäs mies on lähinnä n. 30-40-v, mutta hyvännäköisiä on vanhemmissakin. Eräs 86-v rouva on mahdottoman hyvännäköinen, meinasin pyllylleni tippua, kun kuulin ikänsä, olin ajatellut hänet n. 7-kymppiseksi. Mutta hän onkin vuosikymmenet harrastanut joogaa ja on kasvissyöjä, on varmaan ainakin hyvän vartalon ja ryhdin salaisuus tuo jooga. Upeat, paksut, hopeanharmaat hiukset, on vielä ripsiä ja kulmiakin, ikäisekseen todella vähän ryppyjä. Käyttää joka päivä koruja ja laittaa hieman huulipunaa, pukeutuu tyylikkäästi pehmeisiin sävyihin, jotka sopii hyvin hiusten väriin: vaaleaa liilaa ja sinistä, vispipuuron punaista, keväänvihreää. Ja tuoksuu aina hyvältä, on myös iloinen luonteeltaan. Toivon, että edes vähän muistutan häntä vanhana. 

Vierailija
46/49 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 80 v neiti.

Vierailija
47/49 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän virkistyskerhossa on 84-vuotias pappa, huumorintajuinen ja mukava, kova työihminen ollut, kun vieläkin on hyvä ryhti. On mulle vaan liian nuori! Mummo 88v

Ota nuori mies pieneksi piristykseksi😁

Niin sitähän sanotaan, että nuorempi puoliso pitää virkeänä. Täytyypä harkita ja kysyä, olisko sillä mitä menoa kerhon jälkeen? Kun vaan olisi ottanut kaikki lääkkeensä mukaan, jos vierähtää iltalääkkeisiin asti. Mummo88v

Vierailija
48/49 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän virkistyskerhossa on 84-vuotias pappa, huumorintajuinen ja mukava, kova työihminen ollut, kun vieläkin on hyvä ryhti. On mulle vaan liian nuori! Mummo 88v

Ota nuori mies pieneksi piristykseksi😁

Niin sitähän sanotaan, että nuorempi puoliso pitää virkeänä. Täytyypä harkita ja kysyä, olisko sillä mitä menoa kerhon jälkeen? Kun vaan olisi ottanut kaikki lääkkeensä mukaan, jos vierähtää iltalääkkeisiin asti. Mummo88v

No niin. Hänellä oli kiire katsomaan naisten 10 kilometrin hiihtoa. Sainkos minä nyt pakit? Taitaa olla seitsemänkymmentä vuotta edellisistä, joten en ole vielä epätoivoinen. Mummo88v

Vierailija
49/49 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine Deneuve on kaunis edelleen 75 v.

Ilmeisesti minäkin 68v. Saan usein kohteliaisuuksia sekä miehiltä, että naisilta. Naapurini hra 36 on aivan täpinöissään, ja siskoni mies kehui niin, että sisareni hermostui. Sisareni on 9 v nuorempi.

Poikani ulkomainen liikekumppani 60 v pyysi illalliselle, kun tulee seuraavan kerran Suomeen.