Kuinka vanha on vanhin, jota pidät hyvännäköisenä?
Kuinka vanha on vanhin tietämäsi oikein hyvännäköinen/kuuma ihminen?
Itselle tulee mieleen yksi vähän alle 60v.
Kommentit (49)
Ei pelkästään ikäisekseen kaunis vaan edelleen erittäin upea Cate Blanchett, täyttää tänä vuonna 50. Susan Sarandon on myös kaunis vielä yli seitsemänkymppisenäkin.
Sean Connery, kuis vanha se nyt onkaan
Seela Sella yli 80- vuotias. Pirteämpi ja vetävämpi kuin usea kaksvitonen!
Mummon kanssa samassa hoivakodissa asuu todella hyvännäköinen yli 90-vuotias papparainen. En nyt erityisen kuumana häntä pidä, mutta hyvännäköinen kyllä on.
65-vuotias nainen, joka näyttää ihan max 40-vuotiaalta. Todella nuorekas muutenkin olemukseltaan.
Ei tartte olla ees hyvännäkönen kunhan runko on kunnossa.
Komeesti pumppailen vielä 60v rouvaakin jos vyötärö on norja.
M38
Oma miesystävä, 53-vuotias. Itse olen 32.
Tapasin yhden vähän yli 60v miehen joka vaan saa seksikkyydellään perhoset lentelemään vatsassa! Olen +30v nainen ja läpi elämäni ollut viehättynyt suurin piirtein omanikäisistäni miehistä.
Mä katsoin monsters ballin viikonloppuna. Billy Bob on nyt vissiin 63 vuotias? Ei haittaa.
Mieheni, joka on nyt 51v. Siitä komeasta nuorukaisesta johon aikoinaan rakastuin, on varttunut charmantti keski-ikäinen joka vain komistuu sitä mukaa kuin ikää tulee.
Pitää erotella hyvännäköinen/kaunis ja seksuaalisesti vetoava. Jälkimmäinen on huomattavasti pienempi numero. Klassisesti kaunis on aina kaunis jollain tapaa.
Leo DiCaprio 44v. Tinderissä olen antanut tasan yhden tykkäyksen yli 30-v miehelle. Muut tykkäykset 24-29-vuotiaita. Olen itse 30 v nainen.
Mitä nyt hel vettiä? Eihän hyvännäköisyys ole iästä kiinni? Ian McKellen on vetävän näköinen, täyttää 80 tänä vuonna. Dame Maggie Smith on 84-vuotias, ja upea nainen.
Mummoni oli mielestäni tosi hyvännäköinen, vaikka näytti mummolta ja oli toki jo yli 80. Hyvä kroppa, hyvä tukka ja kaikin puolin bueno. Itse tietysti piti itseään rumana. :(
Löytyy hyvännäköisiä 7 kymppisiä näin 50v naisen mielestä. Tosin mukava luonne vaikuttaa paljon vetovoimaan.
Ois hauska tietää, oliko nää jotka sanoi Judi Denchiä ja Maggie Smithiä hyvännäköisiksi, miehiä vai naisia.
Voisitteko miehet vastata kyselyyn ilmaisten samalla sukupuolenne?
Kun minusta tuntuu että naiset haluavat uskoa, että vanha ja ryppyinenkin nainen (ei siis leikattu) voisi olla "kuuma". Toki voikin olla kuuma oman rakkaan mielestä, mutta ei nuoren miehen, jollei tällä ole "elderly woman" -fetissiä.
Oma äitini sanoi vanhana, että ei seksistä vanhana mitään tulisi jos ei olisi rakkautta. Totta kai nuori ja freesi iho jne on kauniimpi kuin vanha ja ryppyinen venähtänyt kudos. Mutta kaikille ulkonäkö ei merkitsekään seksissä kaikkea.
Max 35 v sukupuoleen katsomatta