Kuinka vanha on vanhin, jota pidät hyvännäköisenä?
Kuinka vanha on vanhin tietämäsi oikein hyvännäköinen/kuuma ihminen?
Itselle tulee mieleen yksi vähän alle 60v.
Kommentit (49)
Julkkiksista esimerkiksi Dame Judi Dench on todella hyvännäköinen, hänen ikäänsä en tiedä.
Tiedän yhden yli kuuskymppisen naisen joka on huumaavan hyvännäköinen. Mutta hän onkin tehnyt mallin hommia aikoinaan.
Ikäisekseen Aira Samulin on hyvännäköinen. Varmaan on +90 mielestä myös kuuma.
Monica Bellucci. Valitettavasti en tunne häntä.
Varmaan on vanhempiakin hyvännäköisiä mutta ei nyt muuta tule mieleen.
Julkkiksista lee seung-gi 32v.
Tosielämässä komeimmat miehet ovat alle 30-vuotiaita.
N28
82 taitaa olla nyt. Vei jalat alta seitsemän vuotta sitten, ensinäkemällä. Itse olen keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
82 taitaa olla nyt. Vei jalat alta seitsemän vuotta sitten, ensinäkemällä. Itse olen keski-ikäinen.
No hyi helkkari
Yllättävästi eräästä ysikymppisestä tuli ekana mieleen miten kaunis. Vaikka ryppyjä jms. Kuumuudestaan en tiedä, tuskin, kuiteski vireä ja täyspäinen.
Helen Mirren on 73 ja mielestäni edelleen hyvännäköinen.
Meidän virkistyskerhossa on 84-vuotias pappa, huumorintajuinen ja mukava, kova työihminen ollut, kun vieläkin on hyvä ryhti. On mulle vaan liian nuori! Mummo 88v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi helkkari
Enkä ole edes ainoa, jolle on käynyt näin hänen seurassaan. Olin jo suhteessa, eli mitään ei tapahtunut.
Ymmärrän, että ei sovi av-maailmankuvaan.
Mun entinen työkaveri, joka on nyt 67-v., on ihan mielettömän kaunis nainen. Hän on myös pienikokoinen ja hoikka ja pukeutuu nuorekkaasti kuitenkaan yrittämättä näyttää teiniltä.
Pirkko Mannola on hyvännäköinen 80-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Meidän virkistyskerhossa on 84-vuotias pappa, huumorintajuinen ja mukava, kova työihminen ollut, kun vieläkin on hyvä ryhti. On mulle vaan liian nuori! Mummo 88v
Ota nuori mies pieneksi piristykseksi😁
Sama.