Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aalto yliopiston "professorin" Pekka Mattilan kunniaa on nyt verisesti loukattu!

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka on voittajatyyppi toisin kuin häntä vainoavat viherkommarit ja sossupummi züwagit!

Vaikuttaa enemmän mammarilta, joka soittaa suutaan ja huutaa sitten äitiä apuun.

En ymmärrä miten upea Hannu Lintu ei sano puolisolleen että hillitse nyt vähän, meille nauraa naurismaan aidatkin!😲😖Varsinkin kun tämän tyypin omasta kollegialisuudesta ja työpaikkakäytöksestä kerrotaan hurjia. Miksi tällaiset ihmiset saavat palstatilaa ja telkkuaikaa? Ihan varmaan toimittajat ajattelee että erikoisuutensa takia hänet huomataan. Ehkä, mutta kun päteviä, älykkäitä, viisaita ja sydämensivistyneitäkin asiantuntijoita riittäisi haastateltaviksi. Kaameaa tämä klikkijournalismi!

Sitä vielä, että ilmeisesti ei ole koskaan kohdannut mitään ikävää feminiinisen homoutensa vuoksi, koska jos olisi, voisi kuvitella kasvattaneen empatiaa. Pahintahan hänessä tällä hetkellä on tuota noloa uhriutumista enemmän että kiiruhtaa asiassa kuin asiassa syyllistämään heikoimmassa asemassa olevia, kuten nyt hoitajia ym.tässä Attendo/Esperi skandaalissa. Uskomaton heppu!!

No nyt minä ymmärrän Pekka Mattilaa. Hän on niitä "miehiä".

Vierailija
122/123 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi näyttää ihan eunukilta.

Erilaisella hiusmallilla kävisi naisesta. Kasvoiltaan siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämäprofessori on yhdyssana, jonka jälkimmäisen sanan käyttäminen ilman ensimmäistä sanaa on harhaanjohtavaa ja lukijaa tai kuulijaa pettävää. Työelämänprofessoria ei nimitetä akateemisten saavutusten perusteella (maisterin oppiarvo riittää mainiosti). Palkkansakin suurin osa näistä työelämäprofessoreista saa yliopistojen ulkopuolisilta tahoilta.

Tämä kommentti on tosi hassu: se on nimittäin plagiaatti! Alkuperäisen kommentin lähetin Hesarin keskustelupalstalle - ja nyt se löytyy jo täältäkin!

Kaiken lisäksi tässä ketjussa on pari muutakin Hs:ssa julkaistua mielipidettä.

Onko nyt niin, ettei edes mielipiteitä jakseta enää muodostaa itse, vaan helpompi on vaan copypastata jonkun toisen jo aikaisemmin esittämä näkemys?!

Sinänsä olen aika otettu, että vaatimaton kirjoitukseni kelpasi ihan sellaisenaan tällekin foorumille, mutta samalla olen kyllä sekä hämmästynyt että hämmentynyt....