Miten mies kokee naisen orgasmin?
Minua kiinnostaa tietää miltä miehestä tuntuu kun nainen saa orkun miehen ollessa naisen sisällä? Kerro miltä se tuntuu? Tuntuuko kaikki naiset samalta lauetessaan?
Kommentit (11)
Ei se nyt fyysisesti juuri miltään tunnu.
Vaimo squirttaa monesti, mutta ei se muuten miltään tunnu. Ilman squirttaamista en siis silmät kiinni tietäisi että saa orgasmin.
Parasta mitä mies voi saada aikaiseksi on tyydytetty nainen. Siten naisen orgasmi on kauneimpia asioita maailmassa. Siksi nuolen naiseni aina ennen omia tarpeitani. Kumppanini on myös lähes aina valmis vastaanottamaan hellyyteni.
Kyllä pimppa sykkii voimakkaasti ja tuntuu tosi tiukalta silloin. Tuntuu erittäin kiihottavalta ja on vaikea olla tulematta silloin. Pitää myös varoa, ettei tule ulos silloin, kun on vaikea saada sitten sisälle.
Noora kirjoitti:
Minua kiinnostaa tietää miltä miehestä tuntuu kun nainen saa orkun miehen ollessa naisen sisällä? Kerro miltä se tuntuu? Tuntuuko kaikki naiset samalta lauetessaan?
juu ei tunnu samalta kaikki naiset lauetessaan.jotkut supistelevat voimakkaasti jotkut taas vähemmän mutta selkeesti tuntuu varressa laukeeminen.kun vielä visuaalisesti näkee kuinka nautinnollinen hetki se on naiselle niin aivan mahtavalle tuntuu itselläkin ja jos laukeeminen on samanaikainen kummallakin niin taju meinaa lähteä siinä jytinässä.itsekin laukee voimakkaammin ja runsaammin sillon.
Mä taas oon muutaman kerran tuntenut doggystylessä mutta en koskaan lähetyssaarnaajassa. Johtuu ehkä siitäkin kun emäntä tulloo nii mää itte kiihdytän ja viihdytän kans kovemmin siinä kohtaa koska tiedän että emännästä se tuntuu vielä höpömmältä nii ei kerkii huomaan mahdollisia supistuksia. Ja emännän tulon kuulee kyllä äänestä. Joskus oon yrittänyt pysyä paikoillaan kun emäntä tulloo mutta sillo se jostaan syystä halluu mut ulos... Suuseksillä roplatessa oon kyllä huomannu että peppureikä supistelee selvästi orgasmin aikaan mutta sitä ei oo montaa kertaa pippelin kans ronkittu ja tuskin siitä sais orgasmia aikaankaan.
M50
Totuus on, että juuri ennen naisen orgasmia tavara muuttuu niin liukkaaksi, ettei varsinainen vaginan puristelu tunnu miehen kalussa mitenkään erityiseltä. Jos esimerkiksi takaapäin on sormi samaan aikaan hanurissa, niin se sykkiminen on paljon erityisemmin tunnettavissa ja siksi ainakin minua kiihottaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että juuri ennen naisen orgasmia tavara muuttuu niin liukkaaksi, ettei varsinainen vaginan puristelu tunnu miehen kalussa mitenkään erityiseltä. Jos esimerkiksi takaapäin on sormi samaan aikaan hanurissa, niin se sykkiminen on paljon erityisemmin tunnettavissa ja siksi ainakin minua kiihottaa enemmän.
Riippuu varmaan naisesta. Minun kokemukseni on täysin päinvastainen. Ennen orkkua vaimon pillu kiristyy tiukasti sormien tai kalun ympärille. Kahta sormea on vaikea liikuttaa, kalua ei saa paljoakaan liikkumaan. Siinä vaiheessa vaimo yleensä lukitsee minut paikalleen.. No itsellä on iso kalu, joten siitä saa kunnon otteen. Kun sitten orkku tulee, supistelee pillu ja koko lantio voimalla. Nuorempana olin useammankin kerran nalkissa orkun aikana, lypsäminen ja mankelointi aivan järjetön. Nauttinut tuosta muutaman vuosikymmenen, nyt vanhemmiten ei ravista ja mankeloi enää. Puristusta on vieläkin. Jäi nuorempanä vähän tutkimukset kesken, kun jämähdin tuohon orava-pilluun.
noora, rattasta mulla niih kerron samalla kun puristelet lihaksillas
Ei minusta ainakaan juuri miltään. Joskus sellaista rytmillistä puristelua, mutta melko kevyttä. (Siis oletetaan, ettei nainen ala enemmälti kouristella tai vääntelehtiä, jota harvemmin tapahtuu - teen ehkä jotain väärin?) Tosin saattaa riippua myös asennosta, esim. lähetyssaarnaajassa mahdollisesti tuntuu hieman paremmin kuin esim. doggystyle.