Aalto yliopiston "professorin" Pekka Mattilan kunniaa on nyt verisesti loukattu!
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mistään käytöstavoista ole puhe, vaan sijtä, onko työlämäprofessori oikeasti sama kuin professori. Ja vastaus on, ettei ole.
Sinulta ei kukaan kysynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mistään käytöstavoista ole puhe, vaan sijtä, onko työlämäprofessori oikeasti sama kuin professori. Ja vastaus on, ettei ole.
Sinulta ei kukaan kysynyt mitään.
Enemmän kuin sinulta.
11 vertaisarvioitua artikkeleita jossain satunnaislehdissä. Ei nyt kovin professoritason akateemisesta taustasta voi puhua.
P.S. anteeks Peksi viestistä, elä ilmoita poliiseille, kiitos!
Joku ei selvästikään oikein tykkää Pekka Mattilasta.
Ei ole kovin vaikea arvata, mitkä ne kaksi pääsyytä siihen ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki meille tyhmillekin, kun kerran tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki meille tyhmillekin, kun kerran tiedät.
Kyseessä taitaa olla se palstan kuuluisa "persuja äänestävä akateeminen", tai sitten joku toinen palstan sketsihahmoista. Ainakin pakkomielteinen jankutus yhdistettynä jatkuvaan solvausryöppyyn eri suuntiin sopii noihin palstajankuttajien tyypillisiin oireisiin.
Oliko tämä se tyyppi, joka johonkin yheiskuntaluokkien eriytymiseen liittyvässä keskustelussa totesi, että "miksi minä menestyneenä ja akateemisena haluaisin olla missään tekemisissä heikko-osaisten kanssa" tms.
Joo, aika pissipäiseltä vaikuttaa. Epäilisin, että joku häiriö voisi olla taustalla, tulee ihan sellaiset vibat. Tai siis, kuka ei-professori saa hepulin, kun hänen todetaan olevan ei-professori?
Miten voi olla markkinointi työelämän professori, jos ei ole alaa opiskellut tai työkseen tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Omahyväisyys ja ylimielisyys
Eikö itku-Pekan tapauksessa voisi tehdä poikkeusta ja antaa hänen kutsua itseään vaikka yli-professoriksi?
Liittyykö tämä jotenkin vaaleihin? Osaako joku kokoomuksesta kertoa?
Talousnero Mattilan osakesalkku syöksyy vaikka muilla on tullut 10% plussaa. Voi voi sentään. Ei ihme, että poliisit pitää laittaa selvittämään kunnianloukkausta.
Onko Pekka kokoomuksen, perussuomalaisten vai Liike Nyt! -kerhon ehdokkaana?
Laitetaanko veikkaus pystyyn milloin Pekka käyttää seuraavan korttinsa eli "Minua kiusataan koska juntit metsäsuomalaiset eivät kateellisena kestä tällaista ylivertaista ja tyylikästä intellektuellia joka kuuluu seksuaaliseen vähemmistöön."
Miksei titteli voisi työelämän asiantuntija tai joku ihan uusi jota ei voisi sekoittaa oikeaan professoriin.
Ahh, aina kätevä h omoa kiusataan -kortti, veikkaan että Pekka käyttää tuon perjantain paikkeilla
Mattila on selkeästi tietoinen, että kriittinen keskustelu hänen ansioistaan ja siitä kuka on "oikea" professori ei ole kunnianloukkaus. Hän pelaa sen varaan, että onnistuu pelästyttämään vastapuolen ilman syytä. Tosi asia on, että tässä hän epäonnistui bluffissa ja yrityksessä ylläpitää tiettyä imagoa suitsimalla negatiivistä kirjoittelua. Onkohan Streisand effect hänelle tuttu?
Mattila itse ottaa julkisesti kysymyksiin kantaa, joten hänen meriittejään sanoa jotain ja itse asiasisältöä voidaan arvioida myös ikäväänkin sävyyn.
Mattila itse ottaa julkisesti kysymyksiin kantaa, joten hänen meriittejään sanoa jotain ja itse asiasisältöä voidaan arvioida myös ikäväänkin sävyyn.