Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väittelyt älykkyydestä voidaan lopettaa, sillä kukaan ei ole niin täydellinen, että OMAISI kaikki eri älykkyyden ilmentymät

Vierailija
25.02.2019 |

Otsikossa isoilla kirjaimilla sana, jota ei muka saisi käyttää. Käytän koska kielletään.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin joo. Ensin ei ole rotuja, sitten sukupuolia ja nyt ei älykkyyttäkään. I see a bit of a pattern.

Vierailija
2/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuosta eri mieltä. Olen saanut kunnian tavata henkilöitä jotka todellakin omaavat kaiken mahdollisen älykkyyden, ja vielä vähän siihen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin joo. Ensin ei ole rotuja, sitten sukupuolia ja nyt ei älykkyyttäkään. I see a bit of a pattern.

Isoilla kirjaimilla oli sana OMAISI. Jos sitä ei saisi käyttää, miksi se näkyy otsikossa? Jokin ei nyt natsaa. 

Vierailija
4/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmh... ei älykkyyttä, ei faktoja eikä totuutta vaan ainoastaan pyhiä mielipiteitä ja oma sisäinen kokemus.

Vierailija
5/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuosta eri mieltä. Olen saanut kunnian tavata henkilöitä jotka todellakin omaavat kaiken mahdollisen älykkyyden, ja vielä vähän siihen päälle.

Olen sitä mieltä, että sinä (kuten ei ole kukaan muukaan yksittäinen henkilö) et ole tarpeeksi älykäs arvioimaan omaako joku täydellisen älykkyyden.

Ap

Vierailija
6/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että sinä (kuten ei ole kukaan muukaan yksittäinen henkilö) et ole tarpeeksi älykäs arvioimaan omaako joku täydellisen älykkyyden.

Ap

Voit toki olla sitä mieltä.

Vierailija
7/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoilla kirjaimilla oli sana OMAISI. Jos sitä ei saisi käyttää, miksi se näkyy otsikossa? Jokin ei nyt natsaa. 

Hyvä testitulos jo kauan käytössä olleissa älykkyystesteissä on edelleen paras menestyksen ennustaja länsimaissa. Ja niitä muita älykkyyden lajeja ei ole. Ne ovat korkeintaan lahjakkuuksia.

Vierailija
8/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein tulee joku kertomaan, että se on huonoa suomenkieltä, ja että ihan oikein wikipediakin paheksuu omata-verbin käyttöä.

Ap

Vierailija
9/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioluutio etenee vääjäämättömästi.

Vierailija
10/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kaikkia ilmentymiä älykkyydellä olikaan?

Vierailija
11/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne älykkyyden eri ilmentymät ovat?

Vierailija
12/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esim amiksessa tehtiin tasoteesti pääässälaskuilla.

Vierailija
13/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omin sanoin yksinkertaisesti: Toinen älykkö osaa laskea, toinen tuntee jne.

Ap

Vierailija
14/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettei se ollut varastettua massoittumaa? Viimeistään tämän pitäisi vaihtaa mielipidettäsi infinityydestäsi ellei päässäsi ole jotain vikaa, ilmeisesti massoittumaa?

Vierailija
15/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein tulee joku kertomaan, että se on huonoa suomenkieltä, ja että ihan oikein wikipediakin paheksuu omata-verbin käyttöä.

Ap

Suomeksi otsikko menisi esimerkiksi näin: "Väittelyt älykkyydestä voidaan lopettaa, koska kukaan ei ole niin täydellinen, että hänellä olisi kaikki eri älykkyyden ilmentymät"

Vierailija
16/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän tasapäistävää, sillä selkeästi syrjittiin laskimenkäyttöälykkyyttä omaavia ihmisiä tuossa.

Vierailija
17/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logiikan testaaamin on minusta siitäää ettttä päätellään mikä kuviio malli seuraaa loogisesti seuraaavaa siinä patterissa.

Vierailija
18/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suomeksi otsikko menisi esimerkiksi näin: "Väittelyt älykkyydestä voidaan lopettaa, koska kukaan ei ole niin täydellinen, että hänellä olisi kaikki eri älykkyyden ilmentymät"

En minä täällä ole pätemässä kenellekään. En jaksa yleensäkään nettikeskusteluissa nähdä vaivaa sen eteen, että kirjoitukseni eivät kohtaisi punakynää. Omata-verbiä aion käyttää niin usein kuin mahdollista, jos se kerran on niin ärsyttävää jonkun mielestä. Suurin osa kuitenkin ymmärtää mitä se tarkoittaa, joten...

Ap

Vierailija
19/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheet älykkyyden "eri ilmentymistä" on idioottien koiranaisten soopaa. Yhteiskuntaa ei viedä eteenpäin "tunneälyllä" :D Sitä paitsi koirankusettajat nyt eivät koskaan muita ihmisiä edes kunnioita. Rikkovat lakia ja määräyksiä minkä ehtivät ollessaan niin sosiaalisia, että.

Vierailija
20/46 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset, Ville Niinistö, Jari Lindström ja vaikkapa ghanalaishuijareille rahansa antaminen.

Älykkyyttä on niin monenlaista.