Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjissä on mahdollisuus sheivata, muttei pestä hampaita, paljastaa Veronica

Vierailija
25.02.2019 |

https://aijaa.com/gKs9kH

No olihan tää nyt niin arvattavissa, naisilla ei saa karvat tv:ssa rehottaa, mutta ihan sama mätäneekö hampaat suuhun. :D no ihmekös kun nuo missitkin on tuonne lähteneet.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://aijaa.com/gKs9kH

No olihan tää nyt niin arvattavissa, naisilla ei saa karvat tv:ssa rehottaa, mutta ihan sama mätäneekö hampaat suuhun. :D no ihmekös kun nuo missitkin on tuonne lähteneet.

Mä tätä naurettavaa sarjaa kerran vilasin ja heti panin merkille, että mitä hemmettiä, naiset viimesen päälle sheivattuina, vaikka viidakossa ollaan oltu muka "luonnoarmoilla" viikkokaupalla.

Onko tälläkin hömppäohjelmalla joku höyläfirma sponsorina, kuten oli sillä jollain toisella paratiisisaarisarjalla, jossa oltiin ilman rihmankiertämää, eikä kellään ollut karvan karvaa alapäässään?

Vierailija
22/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma on ainakin hyvin sheivannut, kun on niin paljastavat bikinit.

Ohis mutta vitsi ne sen bikinit on makeen näköset. Mistähän on noin nätit löytäny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ientulehdus ja plakki television katsojaa häiritse. Sitäpaitsi moniko katsojista lankaa hammasvälinsä päivittäin ja harjaa hampaat kahdesti?

Haittaako se jos tuohon ohjemaan osallistuneet saa sellaiset pianohampaat? Joka toinen musta ja kaikki heiluu.

Hammaslääkäreille työllistävä vaikutus.

Vierailija
24/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lolakin tummana tyttönä joutunee poistamaan karvoja ahkerasti.

Miten niin joutunee? Kuka hänet siihen painostaa? 

Juuri Lolan kaltaisten vahvatahtoisten ja sanavalmiiden naisten pitäisi nousta johtotähdiksi va stustamaan tätä sheivaush*llutusta, jossa ei ole kertakaikkiaan mitään j*rkeä. Sitä yll*pitävät

aiv*pes*markkinoinnillaan ainoastaan p*rn o- ja sheivausteollisuus.

Nainen on erittäin s*ksikäs aivan lu omuna kaikkine karvoineen.

Vierailija
25/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lolakin tummana tyttönä joutunee poistamaan karvoja ahkerasti.

Miten niin joutunee? Kuka hänet siihen painostaa? 

Juuri Lolan kaltaisten vahvatahtoisten ja sanavalmiiden naisten pitäisi nousta johtotähdiksi va stustamaan tätä sheivaush*llutusta, jossa ei ole kertakaikkiaan mitään j*rkeä. Sitä yll*pitävät

aiv*pes*markkinoinnillaan ainoastaan p*rn o- ja sheivausteollisuus.

Nainen on erittäin s*ksikäs aivan lu omuna kaikkine karvoineen.

Tämä palsta on mennyt täysin jär*jettömäksi. Tuo tekstinihän näyttää todella s*kopäiseltä, mutta johtuu vaan ainoastaan siitä, että en kertakaikkiaan saanut tuota viestiä muuten läpi. Koitin ainakin parikymmentä kertaa eri sanoja muokaten ja aina vaan tuli viesti, että "julkaistaan hyväksynnän jälkeen"(eli julkaista koskaan)

Miksi tämä palsta on mennyt tämmöiseksi? En vaan kertakaikkiaan ymmärrä, mikä sana tuossa viestissäni oli sellainen, joka johti viestini sensuroimiseen. Ei vaan voi mitenkään ymmärttää.

Vierailija
26/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina että miten ne karvat alkaa sitten "rehottaa" sheivaajilla, jos eivät sheivaisi. Minä en sheivaajilla koskaan, eikä ne silti mitenkään "rehottaa". Karvanolmio ollut aina sama kolmio, eikä kainalokarvatkaan pituutta kasva, ovat aina vakiot.

Joillakin ne karvat kasvaa, toisilla ei. Pikkusiskoni olisi halunnut teininä sheivata, mutta hnellä ei ollut mitään sheivattavaa. Minä ja isosiskoni olimme hänelle kateellisia, kun hän oli perinyt äidiltämme karvattoman ihon.

Vierailija
27/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaalea nainen ja myös mun karvat on vaaleita, alapään sheivaan joka kolmas viikko, samoin kainalot. Sääriä mun ei tarvitse edes sheivata. Ei ole mitään ongelmaa olla vaikka kuukausi mökillä.

Vierailija
28/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelin sitä kuinka kaikilla oli niin siloiset kainalot. Mielenkiintoista sublimaatiota ja aivopesua länsimaiseen tyyliin, eli muuten ollaan askeettisesti, mutta kuitenkin sheivata saa, että sopisi länsimaisen naisen ideaalimalliin. Ja sanon tämän miehenä.

Vierailija
29/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ientulehdus ja plakki television katsojaa häiritse. Sitäpaitsi moniko katsojista lankaa hammasvälinsä päivittäin ja harjaa hampaat kahdesti?

täällä1

täällä kans! (mut pointti olikin se, että useimmat eivät niin tee, joten on aika huvittavaa tuohtua jonkun muun puolesta, joka on ihan itse päättänyt lähteä roskaohjelmaa tekemään)

Vierailija
30/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ihmettelin sitä kuinka kaikilla oli niin siloiset kainalot. Mielenkiintoista sublimaatiota ja aivopesua länsimaiseen tyyliin, eli muuten ollaan askeettisesti, mutta kuitenkin sheivata saa, että sopisi länsimaisen naisen ideaalimalliin. Ja sanon tämän miehenä.

Ketähän varten se länsimaisen naisen ideaalimalli mahtaa olla kehitetty? Sitä valtavaa lesboenemmistöäkö? Sanon tämän heteronaisena.

Vierailija
31/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun luottamaan teidän sanomisiinne, koska en katso realityä, mutta eikö sen ole nimenomaan tarkoitus olla roskaa rahvaalle, jotta nämä kokisivat hetkellistä, kuvitteellista ylemmyyttä? Lisäksi sen funktio on oikeuttaa ja mahdollistaa mainosten esittäminen kanavalla. 

Vierailija
32/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon kateellinen teille luonnostaan  "karvattomille". Mä joudun sheivaamaan viikottain kainalot, sääret ja alapäätä. Muuten kyllä rehottaisi kunnolla. 

Vierailija
33/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina että miten ne karvat alkaa sitten "rehottaa" sheivaajilla, jos eivät sheivaisi. Minä en sheivaajilla koskaan, eikä ne silti mitenkään "rehottaa". Karvanolmio ollut aina sama kolmio, eikä kainalokarvatkaan pituutta kasva, ovat aina vakiot.

En saanu mitään selvää.

Kävitkö apukoulun?

Vierailija
34/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketähän varten se länsimaisen naisen ideaalimalli mahtaa olla kehitetty? Sitä valtavaa lesboenemmistöäkö? Sanon tämän heteronaisena.

No en tiedä mutta ihmettelen naisten tahdottomuutta, eikä minua sinänsä kiinnosta muiden miesten mieltymykset. Minun naisen mallini onkin itseäinen, omillaan ajatteleva ja ennen kaikkea sopivasti karvainen.

Vierailija
35/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon kateellinen teille luonnostaan  "karvattomille". Mä joudun sheivaamaan viikottain kainalot, sääret ja alapäätä. Muuten kyllä rehottaisi kunnolla. 

Joudut? Kuka sua siihen pakottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi