Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen lähdössä hiihtämään vaikkei yhtään huvittaisi

Vierailija
25.02.2019 |

Keli on ok, uudet sukset ja vapaapäivä. Kunto ei ole kovin hyvä ja mieluummin jäisin tähän sohvalle surffaamaan. Kaivakaa minulle motivaatiota jostain!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitele sukset vimpan päälle ennen kuin lähdet. Palvon mukavampaa kun vermeet on kunnossa.

Vierailija
2/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sitä hiihtämisen jälkeistä hyvää oloa/mieltä, kun jaksoit lähteä. Mietin sitä tässä itsekin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tämmöiset karvapohjat joten ei tartte sen kummemmin voidella. Kyllä minä lähden. Hiki tulee ja epätoivo ylämäissä, mutta eipä se kunto tässäkään kohene.

Vierailija
4/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvä ihminen miksi? Hiihtäiskö vai tunkisiko tikkuja kynsien alle? Mene vaikka kävelylle mutta älä ikinä sorru hiihtämään. Iskee vielä laturaivo ja alat käyttää streoita ja mitä lie roinaa.

Vierailija
5/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laturaivo kohdistuu lähinnä itseen. Kaikki- siis kaikki yli kolmevuotiaat suksien päällä olijat painelee minusta ohi. Syö itsetuntoa. Olo lenkin jälkeen on kuitenkin ihan positiivinen, ihme kyllä.

Vierailija
6/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on tämmöiset karvapohjat joten ei tartte sen kummemmin voidella. Kyllä minä lähden. Hiki tulee ja epätoivo ylämäissä, mutta eipä se kunto tässäkään kohene.

Kai niihinkin voi laittaa luistoa keulaan ja häntään. Tehtaan jäljiltä eivät yleensä luista alkuunkaan.

Itsellä luistelusukset ettei tarvi sählätä pitovoiteiden kanssa eikä kärsiä lipsumisesta. Voitelen melkein joka hiihtokertaa varten uusiksi. Hiihto on pahinta mahdollista välineurheilua josta ei tule kuin iso vilutus jos vehkeet ei toimi.

Mukavaa hiihtoa kuitenkin. Älä laita liikaa vaatteita. Sivakoinnissa kyllä tulee lämmin. Äläkä kiroa niin että linnut putoilevat puusta. Siellä voi olla lapsia ja muita vähämielisiä jotka järkyttyvät.

Vierailija
7/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei huvita lähteä pitkälle lenkille, niin tee hio tekniikkaa! Valitse joku tasainen pätkä jota menet edestakaisin ja mene vaikka tasatyöntöä tai vuorohiihtoa. Pidä tauko aina yhden pätkän jälkeen ja keskity hyvään tekniikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi