Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihmiset ei kiitä kahviloissa yms.?
24.02.2019 |
Oon aina ajatellu että kiittäminen kuuluu peruskäytöstapoihin mutta oon nyt viimeaikoina pruvennu kiinnittää huomiota että monet ihmiset ei kiitä ollenkaan kun vaikka kahvilassa saa juomansa tai kaupan kassalla, ravintolassa yms.?
Itse aina kiitän, montakin kertaa eri tilanteissa.
Onko tää todellakin harvinaista? D:
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Enpä ole havainnut. Enemmän niin päin että kassatarjoilijat näyttävät nyrpeää naamaa.