Miehiä ei kiinnosta naisen äly tai luonne.
Kommentit (40)
Pakko sitten uskoa, että lihava ja vanhakin nainen voi olla kaunis. Koska yksin ei tarvitse olla. Uusi kumppani viime vuodesta alkaen, jesh!
Vierailija kirjoitti:
Tälläistäkö aikuiset ihmiset jaksaa jauhaa?
Sinä et siis ole aikuinen? Hämmästyisit, jos tietäisit, mistä kaikesta aikuiset ihmiset jaksavat jauhaa. Ihan jopa koiranpaskoista hangella.
Vierailija kirjoitti:
Turhia ominaisuuksia naisessa.
On kyllä huomattu kuinka miehille kelpaa nainen jolla p*ska luonne, vaikkei nainen kovin nätti edes olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös eri kokemus. Olin nuorena erittäin hyvännäköinen, hoikka ja pitkäsäärinen, mallimainen blondi. Ulkonäköni houkutteli miehiä perääni kuin kärpäsiä. Vaan vähän juteltuamme he eivät sitten olleetkaan kiinnostuneita. Olen hyvin hiljainen ja ujo, sulkeutunut ihminen. Ei riittänyt ulkonäkö.
Sama, paitsi että olin tumma. Mutta nyt jos jo nelikymppisenä katson valokuvia nuoruudestani niin sitä melkein säikähtää miten nätti olin. Minulla oli myös noin että miehet lähestyivät minua kyllä innoissaan, mutta kun huomasivat, että olen vakavan luonteinen tosikko ja sulkeutunut introvertti, menivät pois. Minua ilmeisesti pidettiin yleisesti myös koppavana - kauneuden ja ujouden yhdistelmä helposti tulkitaan niin.
Miehiä on kahta lajia: ne, jotka hakevat itselleen tarpeidensa tyydyttäjää ja sitten ne Oikeat Miehet, joille nainen on ystävä, kumppani, rakastaja. Näille jälkimmäisille naisen luonne ja henkiset ominaisuudet merkkaavat enemmän kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan kaunis, seksikäs ulkonäkö.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on kahta lajia: ne, jotka hakevat itselleen tarpeidensa tyydyttäjää ja sitten ne Oikeat Miehet, joille nainen on ystävä, kumppani, rakastaja. Näille jälkimmäisille naisen luonne ja henkiset ominaisuudet merkkaavat enemmän kuin ulkonäkö.
Uskooko joku vielä tälläistä paskaa?? :D Sama ku naiset hokee että miehen ulkonäöllä ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei itse älyä tulla juttelemaan, niin ei kiinnosta vaikka minkä näköinen olis.
Pidät itseäsi jonain palkintona?
En ole ikinä asiaa tuolta kantilta ajatellut. Pitääkö naiset itseään palkintona, kun vaativat miestä tekemään aloitteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on eri. En ole koskaan ollut kaunis nainen vaan jopa nuorena ja hoikkana vähän kolkon näköinen ilmestys. Miesseurasta ei ole kuitenkaan ollut koskaan puutetta, koska miehiä on ihastunut minuun esim. opiskelu- ja työpaikalla tutustuttuaan ensin kaverina. Ihastumisen syynä kuulemma juuri nuo luonne ja älykkyys, joiden ei miehiä pitäisi kiinnostaa...
Nimenomaan. Koska olet hoikka. Vaikka olisit kuinka ruma naamasta niin kelpaat joka tapauksessa miehille kunhan olet hoikka.
Surkea miesvihaprovo
Ei niin, täytyy olla vaan blondi ja keskikokoset tisut
Tämä olisi ihan hyvä aihe ketjulle, jos maailma tosiaan toimisi niin, että ihmiset sukupuoleen katsomatta aina valitsevat sen vaihtoehdon, jonka oikeasti haluavat. Näinhän ei ole, surullista kyllä.
Aivan päinvastainen kokemus. Olen ulkonäköni takia entinen koulukiusattu ja omasta mielestänikin suhteellisen ruma. Ja ylipainoinen. Silti (hyviä ja komeita) miehiä on riittänyt ja aviomiehenikin on häkellyttävän komea, korkeasti koulutettu ja menestynyt. Olen kuulemani mukaan todella hauska, älykäs, olen myös korkeasti kouluttautunut ja karismaattinen, myös me naiset pääsemme noilla avuilla hyvin pitkälle, niin parisuhteissa kuin työelämässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhia ominaisuuksia naisessa.
On kyllä huomattu kuinka miehille kelpaa nainen jolla p*ska luonne, vaikkei nainen kovin nätti edes olisi.
Tuo on fetissi miehille joiden tuittupäinen äiti on komennellut ja kieltänyt kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Juttujen perusteella täällä on aika harvoja aikuisia ihmisiä. Jonnet täällä trollaa.
Kylläpä kiinnostaa, haluan lapsillein parraat geenit, vasitenkin ku oitti ja älykkyys perriytyy lapsille äijin puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttujen perusteella täällä on aika harvoja aikuisia ihmisiä. Jonnet täällä trollaa.
Jonnet ja Jade-Jessikat.
Hohhoijaa, nuo ajatukset ovat vain päässäsi. Tuo itku menee samaan kategoriaan kuin näiden ''kilttimiesten'' uikutus siitä kuinka kaikki naiset haluaa itselleen vain kusipää miehen.
Ulkonäöllä on toki myös väliä koska siihen sitä kiinnittää ekana huomiota mutta harvassa on ne ihmiset jotka ottaa itselleen elämänkumppanin vain ulkonäön perusteella.
No tekeekös sellaisella miehellä sitten mitään? Onko se syy jäädä itse tyhmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et siis ole aikuinen? Hämmästyisit, jos tietäisit, mistä kaikesta aikuiset ihmiset jaksavat jauhaa. Ihan jopa koiranpaskoista hangella.
Ai se perinteinen kevätkeskustelu on alkanut jo?