Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstahistorian kauhein parisuhde taitaa olla tämä oma suhteeni

Vierailija
24.02.2019 |

Jos olisin tiennyt millainen mies on niin en olisi alkanut suhteeseen mutta en voi erota ennen kuin olen saanut asiani järjestettyä. Asumme yhdessä ja yhteenmuuton jälkeen miehestä on paljastunut seuraavat asiat:
mies sylkee lattioille, olettaa minun hoitavan kodin, siivoukset ja pyykit koska olen äidin korvike, miehen äiti käy kokkaamassa jääkaapin ja pakastimen täyteen ruokaa ja jos ruoka loppuu niin mies tilaa kotiin ruokaa. Minun pitäisi kokata ja pari kertaa olenkin niin tehnyt, mutta miehen tapa syödä oksettaa mies imee ruuan äänekkäästi eikä pese astioita ei osaa käyttää tiskikonetta. Hakkaan päätä seinään kun asun miesvauvan kanssa mutta en voi lähteä koska irtisanoin asuntoni ja rahaa ei ole koska olen työtön enkä saa tukea karenssin takia. Mies rahoittaa elämääni kunnes löydän uuden työn ja saan rahaa niin lähden. Valitan mutta tämä ei ole provo. Riideltiin eilen kun mies ei suostu vaihtamaan likaisia lakanoita itse, vetoaa ettei osaa ja hänen äitinsä ei ehdi tulla niitä vaihtamaan. Mies on 35 vuotias miesvauva enkä minä halua enää koskaan seurustella jos kaikki miehet ovat samanlaisia. :( Lopuksi en voi lähteä kaverille yöksi koska muutin toiseen kaupunkiin eikä mies anna rahaa lippuihin ja nosti mustasukkaisuusäläkän kun ehdotin asiaa. H#lvetti että on p#sk# tuuri miesten kanssa. :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ensimmäinen parisuhteesi? Varmaan jo tajusitkin, vaan ei kannata muuttaa heti yhteen, jos milloinkaan. Eikä ikinä toisen kotiin, jos ei ole taloudellisia edellytyksiä lähteä sieltä litomaan kun huomaa tehneensä erehdyksen.

Ei, kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Itse en tiedä ensimmäistäkään kuvaukseen sopivaa. Hämmästyttää miten noi piirteet ei ole tulleet ilmi ennen muuttoa.

En tiedä voisiko paikallinen sossu auttaa, jos sanot että tarvitset asuntoa koska olet eronnut? Ehkä riippuu paikkakunnasta.

Vierailija
2/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jollei teillä ole yhteisiä lapsia, niin pääset äijästä helposti eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siellä Intiassa.

Vierailija
4/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen miesvihasatu, 137:s tälle päivälle

Vierailija
5/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ensimmäinen parisuhteesi? Varmaan jo tajusitkin, vaan ei kannata muuttaa heti yhteen, jos milloinkaan. Eikä ikinä toisen kotiin, jos ei ole taloudellisia edellytyksiä lähteä sieltä litomaan kun huomaa tehneensä erehdyksen.

Ei, kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Itse en tiedä ensimmäistäkään kuvaukseen sopivaa. Hämmästyttää miten noi piirteet ei ole tulleet ilmi ennen muuttoa.

En tiedä voisiko paikallinen sossu auttaa, jos sanot että tarvitset asuntoa koska olet eronnut? Ehkä riippuu paikkakunnasta.

Ensimmäinen parisuhde hyvinkin ja olen miestä nuorempi. Ei me muutettu heti yhteen enkä nähny miehessä tällaisia piirteitä enkä tiennyt ennen kuin muutettiin yhteen.

Vierailija
6/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellainen miesvihasatu, 137:s tälle päivälle

En vihaa miehiä ja valitan mutta ei ole satua kumpa olisikin. :( Tulen paremmin juttuun miesten kuin naisten kanssa.

Vierailija
7/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tiennyt millainen mies on niin en olisi alkanut suhteeseen mutta en voi erota ennen kuin olen saanut asiani järjestettyä. Asumme yhdessä ja yhteenmuuton jälkeen miehestä on paljastunut seuraavat asiat:

mies sylkee lattioille, olettaa minun hoitavan kodin, siivoukset ja pyykit koska olen äidin korvike, miehen äiti käy kokkaamassa jääkaapin ja pakastimen täyteen ruokaa ja jos ruoka loppuu niin mies tilaa kotiin ruokaa. Minun pitäisi kokata ja pari kertaa olenkin niin tehnyt, mutta miehen tapa syödä oksettaa mies imee ruuan äänekkäästi eikä pese astioita ei osaa käyttää tiskikonetta. Hakkaan päätä seinään kun asun miesvauvan kanssa mutta en voi lähteä koska irtisanoin asuntoni ja rahaa ei ole koska olen työtön enkä saa tukea karenssin takia. Mies rahoittaa elämääni kunnes löydän uuden työn ja saan rahaa niin lähden. Valitan mutta tämä ei ole provo. Riideltiin eilen kun mies ei suostu vaihtamaan likaisia lakanoita itse, vetoaa ettei osaa ja hänen äitinsä ei ehdi tulla niitä vaihtamaan. Mies on 35 vuotias miesvauva enkä minä halua enää koskaan seurustella jos kaikki miehet ovat samanlaisia. :( Lopuksi en voi lähteä kaverille yöksi koska muutin toiseen kaupunkiin eikä mies anna rahaa lippuihin ja nosti mustasukkaisuusäläkän kun ehdotin asiaa. H#lvetti että on p#sk# tuuri miesten kanssa. :(

Ei voi olla totta! Juuri kuvaukseesi osuvan miehen tunnen. Tekeekö vielä niin, että ainostaan kuumalla vedellä huuhtelee astiat ilman fairya, koska ajattelee sen riittävän? Yököttävää minun mielestä.

Vierailija
8/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap. voisi lainata vaikka sukulaisiltaan matkarahat. Ihan älytön tilanne. Eivät läheskään kaikki miehet ole tuollaisia vauvoja.

Vierailija
9/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jollei teillä ole yhteisiä lapsia, niin pääset äijästä helposti eroon.

Ei ole kakaroita eikä olla naimisissa eikä kihloissa mutta asutaan yhes.

Vierailija
10/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helkkarissa nuo sikailut ei tulleet ilmi jo ennen kuin muutit sen kanssa yhteen?

Vierailija
11/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siellä Intiassa.

Mitää? Mies ei kyl oo intiaa nähnykkää.

Vierailija
12/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helkkarissa nuo sikailut ei tulleet ilmi jo ennen kuin muutit sen kanssa yhteen?

Tapasimme kahvilassa, mun luona ja miehen vanhempien luona. Kävin myös miehen asunnolla mutta äiti oli joka kerta siivonnut sen niin eihän lika näy eikä mies sylkenyt lattialle silloin kun olin käymässä. Äitikin oli helpottunut että pojallaan on vihdoin tyttöystävä joka saa hoitaa kaikki hänen puolestaan ruuat tekee äiti kun mies ei tykkää mun tekemistä ruuista. En osaa kokata ja äidin tekemät ruuat maittaa paremmin.

Vierailija
13/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Ei kukaan sylje oman kotinsa lattioille.

Vierailija
14/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut hänen ystäviään? Ovatko samanlaisia?

Vierailija
15/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla karenssi? Eikö työt kelpaa?

Vierailija
16/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei miehellä toista naista? Jospa tekee vain tahallaan kiusaa päästäkseen sinusta eroon?

Vierailija
17/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tällainen on mahdollista. Oon tässä yhtä viisikymppistä miestä seurannut. Äiti käy siivoamassa ja tuo ruokaa. Palkaksi saa haukkuja. Satunnaiset tyttöystävät paapovat, mutta ihmeellistä kyllä suhteet eivät paria kuukautta pitempään ikinä kestä. Juu, häivy heti kun mahdollista.

Vierailija
18/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä siivoamatta, soita anoppi sinne siivoamaan ja valita sille ettei ruoka ym. Ei kelpaa.

Vierailija
19/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta! Juuri kuvaukseesi osuvan miehen tunnen. Tekeekö vielä niin, että ainostaan kuumalla vedellä huuhtelee astiat ilman fairya, koska ajattelee sen riittävän? Yököttävää minun mielestä.

Mies ei kuule edes vaivaudu huuhtelemaan astioita, hyvä jos astiat edes päätyvät tiskikoneeseen tai altaaseen. :(

Vierailija
20/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti usko että kauhein suhde. Tiedän mistä puhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi