Matkakohteena Marokko - suositteletko?
Olemme suunnittelemassa miehen kanssa reissua Marokkoon. Minä haluaisin Agadiriin, mies ennemminkin Casablancaan. Itseäni hirvittää ahdistelevat katukaupustelijat, pystyykö siellä ollenkaan shoppailemaan rauhassa? Ja mikä olisi paras matkakohde, kun kaipaamme shoppailua, rentoutumista ja kiinnostavia nähtävyyksiä.
Kommentit (29)
Siis menettääkö siellä päänsäkin rahojen lisäksi?
En suosittele Marokkoa. Kaupustelijoilta, oppaiksi haluavilta ja muilta miehiltä ei saa olla hetkeäkään rauhassa. Stressaavin "loma" ikinä, ei todellakaan tuntunut lomalta.
Kaikki marokkolaiset on häikäilemättömiä roistoja. Eikö nekin ryöstäjät olleet jotain marokosta tulleita jotka Tony Halme aikanaan hakkasi sairaalaan Barcelonassa?
Vierailija kirjoitti:
Vaeltamaan menisin.
Minne?
En ole ikinä käynyt. En koe mitään tarvetta mennäkään sinne. Pohjois-Afrikka ja Lähi- itä saavat minun puolestani jäädä näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynyt. En koe mitään tarvetta mennäkään sinne. Pohjois-Afrikka ja Lähi- itä saavat minun puolestani jäädä näkemättä.
Tällaiset viestit ovat tässä ketjussa tarpeettomia, jos kysytään kokemuksia ko. maasta. Kiitos tyhjästä!
Olen reissannut yksin Marokossa, enkä kokenut oloani ollenkaan ahdistelluksi, vaikka vietin monta päivää Marrakechin soukeissa. Miehet toki ottivat kontaktia, mutta ystävällinen "no thanks" riitti huutelijoille. Tykkäsin maasta todella paljon. Kaupungit kauniita, paikalliset ystävällisiä, Atlas-vuoret ja Sahara oli upeita.
Kysy niiltä kahdelta norjalaiselta naiselta jotka olivat siellä vuorilla vaeltamassa..
HSEn adonis kirjoitti:
Kysy niiltä kahdelta norjalaiselta naiselta jotka olivat siellä vuorilla vaeltamassa..
Minkänimisiä? Voisin laittaa viestiä heille? Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis menettääkö siellä päänsäkin rahojen lisäksi?
Sellaistakin on sattunut.
Marrakesh kiinnostava, ja hieno sijainti. Matka sinne kestää tovin. Upeita hotelleja, ruokaa vaikka miten ja shoppailtavaa kunnes pökerryttävä. Ja jos kerran miehesi kans siellä olet niin ei sua kukaan ahdistele.
Ottakaa oma opas niin kaikki hoituu, sopuhintaan ja saatte parhaan tiedon ja diilit.
Vierailija kirjoitti:
Marrakesh kiinnostava, ja hieno sijainti. Matka sinne kestää tovin. Upeita hotelleja, ruokaa vaikka miten ja shoppailtavaa kunnes pökerryttävä. Ja jos kerran miehesi kans siellä olet niin ei sua kukaan ahdistele.
Ottakaa oma opas niin kaikki hoituu, sopuhintaan ja saatte parhaan tiedon ja diilit.
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Nyt alkoi kiinnostaa Marrakesh kohteena tosi paljon. Ap
Vierailija kirjoitti:
HSEn adonis kirjoitti:
Ehkä valkyriat kuljettavat viestisi manalaan.
Vierailija kirjoitti:
HSEn adonis kirjoitti:
Heihin on vaikea saada yhteyttä tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset viestit ovat tässä ketjussa tarpeettomia, jos kysytään kokemuksia ko. maasta. Kiitos tyhjästä!
Ap ei kysynyt matkakokemuksia ko. maasta. Google earthin avulla voin tutustua turvallisesti afrikkaan ja lähi-itään. Ainoastaan haju puuttuu, ja tämäkin lienee vain positiivinen asia.
Päätöntä menoa siellä.