Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte parisuhteessa käyttää e-pillereitä koko elämänne?

Vierailija
24.02.2019 |

Kondomiin kun ei voi täysin luottaa. Etenkin ne, jotka eivät koskaan halua hankkia lapsia.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vaiva se e-pilleri on lapsiin verrattuna.

Vierailija
2/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomia ja e-pillerit ei ole ainoat tavat ehkäistä. Kapseli oli siihen asti, kun mies sai vasektomian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sukupuolitauti, kuin lapsia.

Vierailija
4/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut. Mulla oli kuparikierukka, konka vaihdoin heti lain salliessa klipseihin.

Vierailija
5/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytäkään, mies laitatti piuhat poikki heti kun ikä riitti.

Vierailija
6/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän e-pillereitä voi käyttää kuin korkeintaan 35-vuotiaat perusterveet, niiden vaarallisuuden takia. E-pillerit on aina viimesijainen vaihtoehto.

Vierailija
7/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan pystynyt huolehtimaan ehkäisystä niin täydellisesti, ettei ole koskaan tullut vahingossakaan raskaaksi?

Vierailija
8/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pieni, oikeastaan minimaalinen, vaiva hyvästä seksistä ja (melko) varmasta takuusta olla tulematta raskaaksi.

Itse tulin raskaaksi pidettyäni vain parin päivän viiveen pillerien otossa. Omapahan silti oli vikani. Lapsi on kuitenkin enemmän kuin tervetullut perheeseemme, mutta pikkuisen synnyttyä olen huomattavasti huolellisempi jatkossa.

Vierailija
9/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän e-pillereitä voi käyttää kuin korkeintaan 35-vuotiaat perusterveet, niiden vaarallisuuden takia. E-pillerit on aina viimesijainen vaihtoehto.

Onko niin? Ovatko yli 35-vuotiaat sitten vain tuurin varassa, että toivottavasti kondomi täysin luotettava?

Vierailija
10/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit on turvallisimpia vaihtoehtoja ehkäisylle. Niitä ei kuitenkaan tule lopettaa ja taas aloittaa uudestaan, sillä ainoastaan silloin riski eri komplikaatioille kasvaa merkittävästi.

Vierailija
11/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit on turvallisimpia vaihtoehtoja ehkäisylle. Niitä ei kuitenkaan tule lopettaa ja taas aloittaa uudestaan, sillä ainoastaan silloin riski eri komplikaatioille kasvaa merkittävästi.

On myös naisia, jotka eivät halua käyttää e-pillereitä niiden haittavaikutusten vuoksi etenkin jos tullut niistä aiemmin tosi huono olo.

Vierailija
12/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä ihan onnistuneesti ehkäisty kondomilla jo 12 vuotta. Hormonit eivät ole ehkäisyssä pakollisia

Vierailija
13/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitä? Minä olen pitkästi yli 40 ja käytän, ongelmitta.

Vierailija
14/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin olla käyttämättä? Ehkäisyä en tarvitse, kun en ole parisuhteessa. Mutta pitävät kuukautiset poissa.

Onko ikävä kipuja, ohivuotoja tamponista huolimatta, suojien ostelua, PMS-helvettia jne? Ei ole ikävä.

Vierailija
15/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös naisia, jotka eivät halua käyttää e-pillereitä niiden haittavaikutusten vuoksi etenkin jos tullut niistä aiemmin tosi huono olo.

Kuten n. 80 prossaa niistä naisista, joiden kanssa minä olen pitempään vehtaillut. Naapurin emäntä sanoi, että ei voi olla tottakaan, että semmoisia naisia on. On niitä.

Vierailija
16/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä ihan onnistuneesti ehkäisty kondomilla jo 12 vuotta. Hormonit eivät ole ehkäisyssä pakollisia

Meillä kans, ei ole kuin 1 lapsi. Paljon parempi tulos kuin ilman kondomia.

Vierailija
17/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä vain sellaisten miesten kanssa joilla on vasektomia. En todellakaan myrkytä kehoani ehkäisyllä seksin takia.

Vierailija
18/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytäkään, mulla on kuparikierukka.

Vierailija
19/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe mitenkään raskaaksi ottaa yhden pillerin päivässä...

Vierailija
20/54 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko ehkäisystä huolimatta silti riski kohdunulkoiseen raskauteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan