Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku hullu lähti seuraamaan mua autolla.

Vierailija
24.02.2019 |

Olin itsekin autolla liikenteessä. Pääsin kotiin niin tärisin pelosta. En siinä hötäkässä älynnyt ottaa rekkaria ylös.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli samaa matkaa menossa. Itse ajoit kokoajan hänen edessä.

Ai mutkitteli kauppojen pihoista ja roikkui koko ajan perässä?

Yritti päästä parkkipaikalta ulos ja sinä ajoit liian hitaasti.

Ei vaan ajoi perässäni parkkipaikalle ja parkkipaikalta pois. Taidat olla itse se kuski.

Vierailija
22/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina? Mitäs muuta sulle on tapahtunut?

No just samanlaista p*skaa, kun satuin olemaan nuorempana huomattavan nätti. Tällöin läheisiäni seurailtiin. Voivat todistaa.

Läheisiäsi seurailtiin koska olit nätti...?

Kyllä. Veljeäni ja poikaystävää.

Oletko varma ettei se ollut veljesi joka oli huomattavan nätti?

Voi ollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

Vierailija
24/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Joskus ollut kiusallinen tilanne, kun joku on kävellyt muutaman metrin edellä jo tovin aikaa ja huomaa, että ko tyyppi on menossa ihan samaan suuntaan kuin itsekin. Sitten tää vielä pälyili taakseen, käytettiin nääs samaa oikopolkuakin. Hän alkoi jo tihentää askeleita, siinä vaiheessa olikin jo asuntoni pihan kohdalla ja menin kotiin.  En mä mitenkään pelottava ole, mutta varmaan hän luuli, että oon joku hullu. Mulla oli reppu ja jumppavaatteet. 

Mullekkin on käynyt noin, oli pikkasen kiusallista. Sitten on käynyt teininä niin, että mä menin edellä ja yks mies oli mun takana. Ja kun mä huomasin, että se yritti mennä ohi niin mä hiljensin omaa tahtia. Mua vähän kävi sääliksi sitä, kun se näytti niin ahdistuneelta ohimennen, vaikken mä ajatellut siitä mitään. Mutta raukka varmaan luuli, että mä pidin sitä jonain.😂

Vierailija
25/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itsekin autolla liikenteessä. Pääsin kotiin niin tärisin pelosta. En siinä hötäkässä älynnyt ottaa rekkaria ylös.

Ei sitten seurannut kotiin asti? Olistit soittanut häkeen ja ajanut poliisilaitokselle.

Miten töttöilit liikenteessä jotta noin kävi?

Vierailija
26/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta ovikello soi. Tai ikkunan alla näkyy jalanjäljet. Tai muuta sontaa, jolla tätä pitkitetään. Creepypastaa tässä selvästi yritetään.

Vierailija
27/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Joskus ollut kiusallinen tilanne, kun joku on kävellyt muutaman metrin edellä jo tovin aikaa ja huomaa, että ko tyyppi on menossa ihan samaan suuntaan kuin itsekin. Sitten tää vielä pälyili taakseen, käytettiin nääs samaa oikopolkuakin. Hän alkoi jo tihentää askeleita, siinä vaiheessa olikin jo asuntoni pihan kohdalla ja menin kotiin.  En mä mitenkään pelottava ole, mutta varmaan hän luuli, että oon joku hullu. Mulla oli reppu ja jumppavaatteet. 

Ihan eri tilanne. Kaupan pihasta josta menin ei oikaissut matkaa vaan mutkisti.

Eli noudatti liikennesääntöjä?

Vierailija
28/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ajanut sivuun, kun huomasit tämän?

Vierailija
29/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten seurannut kotiin asti? Olistit soittanut häkeen ja ajanut poliisilaitokselle.

Miten töttöilit liikenteessä jotta noin kävi?

En mitenkään, eikä se oikeuta ketään seurailemaan.

Vierailija
30/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan eri tilanne. Kaupan pihasta josta menin ei oikaissut matkaa vaan mutkisti.

Eli noudatti liikennesääntöjä?

Ei vaan kaupan ohi olisi päässyt suoraa tietä. Tuli perässä. En pysähtynyt koska pelotti.

Vierailija
31/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollasin! :D Menitte halpaan, kun eihän tuollaisia hulluja ole, eihän?

Ap

Vierailija
32/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 8-luokalla niin kotimatkalla edelläni pyöräili 7-luokkalainen poika. Asuimme melkein samalla tiellä näköjään, joten menin koko matkan hänen perässään (hän monta metriä edessä). Poika pälyily hädissään koko ajan taakseen kun minä stalkkeri seurasin häntä!! Joo varmaan joku melkein samanikäinen tyttö koulustasi hyökkää kimppuusi. :-D Joten tuo ajaja on saattanut vaan asua samalla suunnalla ap.

Vierailija
33/35 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitin löytää vastaavaa keskustelua ja kyllä tätä  ihan oikeasti tapahtuu. Mua seuras äsken kotipihalle asti sama auto joka aiemminkin tullut ja siinä oli epämääräistä porukkaa. En ole rikollisten yms kans tekemisissä joten mieleen tulee vainoava sekopää narsisti ex naisystävä joka kuvittelee että miehet on hälle velkaa yms. Hän elää ihan omissa psykooseissa ja heti kun huomasin tämän nostin kytkintä lyhyestä suhteestamme

Vierailija
34/35 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusetsivä?

Vierailija
35/35 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain mun elämässä voi tapahtua aina tällaista

Ap

Näin on käynyt minullekin kerran.

Törppö kuski yritti parkkipaikalta vasemmalta tunkea eteeni ja kun ei päässyt, lähti seuraamaan. Ajoi ihan puskurissa kiinni. Toistakymmentä kilometriä jaksoi, sitten ajoi viereiselle kaistalle pahasti mulkoillen ja omille teilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi