Joku hullu lähti seuraamaan mua autolla.
Olin itsekin autolla liikenteessä. Pääsin kotiin niin tärisin pelosta. En siinä hötäkässä älynnyt ottaa rekkaria ylös.
Kommentit (35)
Aina? Mitäs muuta sulle on tapahtunut?
Se oli samaa matkaa menossa. Itse ajoit kokoajan hänen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ai mutkitteli kauppojen pihoista ja roikkui koko ajan perässä?
Jaa. Joskus ollut kiusallinen tilanne, kun joku on kävellyt muutaman metrin edellä jo tovin aikaa ja huomaa, että ko tyyppi on menossa ihan samaan suuntaan kuin itsekin. Sitten tää vielä pälyili taakseen, käytettiin nääs samaa oikopolkuakin. Hän alkoi jo tihentää askeleita, siinä vaiheessa olikin jo asuntoni pihan kohdalla ja menin kotiin. En mä mitenkään pelottava ole, mutta varmaan hän luuli, että oon joku hullu. Mulla oli reppu ja jumppavaatteet.
Vai olisikohan vain ollut samaan suuntaan menossa? Itselle kävi kerran niin, että olin viemässä lastani kaverinsa luo ja myönnän vahingossa kiilanneeni kolmion takaa toisen auton eteen. Auto tuntui lähtevän seuraamaan ajaen kilometrejä perässäni. Luulin jo vaikka mitä. Sitten lopulta, kun jätin lapseni kaverinsa luo, tämä ”seurannut” auto ajoi parin talon päässä olevan talon pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Joskus ollut kiusallinen tilanne, kun joku on kävellyt muutaman metrin edellä jo tovin aikaa ja huomaa, että ko tyyppi on menossa ihan samaan suuntaan kuin itsekin. Sitten tää vielä pälyili taakseen, käytettiin nääs samaa oikopolkuakin. Hän alkoi jo tihentää askeleita, siinä vaiheessa olikin jo asuntoni pihan kohdalla ja menin kotiin. En mä mitenkään pelottava ole, mutta varmaan hän luuli, että oon joku hullu. Mulla oli reppu ja jumppavaatteet.
Ihan eri tilanne. Kaupan pihasta josta menin ei oikaissut matkaa vaan mutkisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan eri tilanne. Kaupan pihasta josta menin ei oikaissut matkaa vaan mutkisti.
Mitä sää selität?
Ei kannata näyttää keskisormea liikenteessä. Joku voi haluta keskustella asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet 👌
Just siks mutkittelin että näin seuraako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just samanlaista p*skaa, kun satuin olemaan nuorempana huomattavan nätti. Tällöin läheisiäni seurailtiin. Voivat todistaa.
Läheisiäsi seurailtiin koska olit nätti...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ajoa on varmaan ollut hauska katsoa sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just samanlaista p*skaa, kun satuin olemaan nuorempana huomattavan nätti. Tällöin läheisiäni seurailtiin. Voivat todistaa.
Kyllä. Veljeäni ja poikaystävää.
Oliko se sellainen sini-valkoinen pakettiauto jonka kyljessä luki Poliisi? Ne ilmaantuu aina joskus roikkumaan peräpeiliin. Pysäytetty mua ei oo koskaan, taitaa meidän auto vaan olla niin yleistä merkkiä ja mallia, että ihan sama mitä tapahtuu niin yksi tuntomerkeistä on se auto, ja sinivuokoilla menee aina muutama minuutti rekkarin tarkistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ajoa on varmaan ollut hauska katsoa sivusta.
Tällä palstalla nyt voikin olla vaikka mitä kaheleita..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritti päästä parkkipaikalta ulos ja sinä ajoit liian hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sellainen sini-valkoinen pakettiauto jonka kyljessä luki Poliisi? Ne ilmaantuu aina joskus roikkumaan peräpeiliin. Pysäytetty mua ei oo koskaan, taitaa meidän auto vaan olla niin yleistä merkkiä ja mallia, että ihan sama mitä tapahtuu niin yksi tuntomerkeistä on se auto, ja sinivuokoilla menee aina muutama minuutti rekkarin tarkistamiseen.
Olisikin ollut lähellä. Olisin ajanut niiden viereen turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Veljeäni ja poikaystävää.
Oletko varma ettei se ollut veljesi joka oli huomattavan nätti?
Vain mun elämässä voi tapahtua aina tällaista
Ap