Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kostaa hienovaraisesti työkaverille?

Vierailija
24.02.2019 |

Työkaveri loukkasi minua todella pahasti mitätöimällä ja vähättelemällä isoa työprojektia, josta itse tiedän, että kyseessä oli suuri onnistuminen. Koen, että hän on kohdellut minua todella törkeästi.

Ideoita? Miten voin maksaa samalla mitalla takaisin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita silakka auton penkin alle

Vierailija
2/10 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla noussut k.....i päähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousemalla ns. tilanteen yläpuolelle. Älä nyt herranen aika sorru mihinkään lapsellisiin näpäytyksiin!

Vierailija
4/10 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta bongattua: anna sille salaattia jossa on kastikkeena siemennestettä tai vaihtoehtoisesti pullia jotka on tehty ulosteesta tai kuukautisverestä.

Vierailija
5/10 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja kysy naamatusten tältä työkaverilta, miksi teki niin. Kohta huomaatte, että yhdestä ja samasta asiasta voi olla kymmeniä eri näkökulmia. Puhuminen kannattaa aina.

Vierailija
6/10 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri sinulle, pieni työyhyteisölle?

Vierailija
7/10 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobelia odottelet?

Vierailija
8/10 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepas täältä taas kannustavaa palautetta. Varmaan itse toimitte samalla tavalla töissä, mitätöiden muut ja muiden työn.

Vierailija
9/10 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis harrastaako jotkut aikuiset ihmiset kostamista oikeasti?! Miten lapsellista! Jos työkaverisi on mitätöinyt työprojektiasi, josta itse olet tyytyväinen, niin anna olla. Mitä väliä. Sinuna miettisin, miksi tuon työkaverin mielipide ylipäätään on sinulle niin tärkeä.

Vierailija
10/10 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis harrastaako jotkut aikuiset ihmiset kostamista oikeasti?! Miten lapsellista! Jos työkaverisi on mitätöinyt työprojektiasi, josta itse olet tyytyväinen, niin anna olla. Mitä väliä. Sinuna miettisin, miksi tuon työkaverin mielipide ylipäätään on sinulle niin tärkeä.

Ylipäätään kostamisesta puhuminen riskialtista puhujalle itselleen, koska työnantajilla on lupa käyttäytyä tarkoitushakuisen vainoharhaisesti ja tarpeen tullen siihen kelpaa mikä tahansa, saati sitten jonkun työntekijän kostoaikomukset.