Naapurit metelöi päivät ja yöt
Tosiaa uuet naapurit (perhe, isä äiti ja noin 5v lapsi?)muutti meiän yläkertaa noin yli 3vko sitten ja heti ensimmäisenä päivänä meteliä on ( kyllä annoin asian sillo olla koska juuri muuttanut joten muutto ääniä varmasti eka viikko on) no sit tää jatku ja jatku.
Alkaa pikkuisen mennä jo hermot koska ne kolistelee ja tyylii potkii lattiaa? En tiedä mutta meteliä kuuluu tosi selvästi meille ja kaiken lisäks nää metelit kuuluvat myös YÖLLÄ. Hiljasuus meillä alkaa 22.00 ja sen jälkee sitä kolisteluu edelleen on ja se häiritsee unia.
Mies kusee sielä keskelle sitä pönttöä että oikee se lorina kuuluu ku ois siinä vieressä..
En tiiä mitä tehä, annanko vielä asian olla vai menenkö suoraan vaan juttelee heile että hei pyytäisin olemaan kolisematta jne koska kuuluu selvästi meile. Mutta pelkään että sitten minä saisin jonkun vihan niskaa siitä ku ei nykyää ihmisistä tiiä miten reagoi...
Asutaan siis kerrostalossa itse olen asunu tässä isäni kanssa kohta 4v ja vieläkin (olen kohta 19v) ja meillä kaikki naapurit ovat tosi mukavia ja hiljaisia, kaikki ollaan tosi hyvissä väleissä ilman ongelmia.