Tiesitkö, että on OIKEASTI olemassa pölvästejä, jotka jättävät pizzasta REUNAT SYÖMÄTTÄ!!! Ai että pistää vihaksi!!!
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/748148-kumpaan-ryhmaan-sina-kuu…
Tällainen ihminen, joka jättää reunat syömättä pizzasta, on minulle TÄYSI PÖLVÄSTI!! Varmasti hän jättää muistakin ruui'ista osan syömättä. AI ETTÄ PISTÄÄ VIHAKSI!!
Masa
Kommentit (28)
Kun minä menen pizza-beffettiin syömään, niin maksan käynnistäni normaalisti ja syön muiden asiakkaiden jättämät reunat. Olenkin tästä tavastani jo varsin kuuluisa täällä kotipaikallani.
Mikä on tämä Porvoon kuuluisa pizzeria missä tällaista tapahtuu?
Miksi pistää vihaksi?
En minä ainakaan niitä ei-millekään-maistuvia reunoja syö. Keneltä se on pois? Afrikan nälkän*ekereiltä?
Olenhan ruokani jo maksanut.
Mä jätin eilen ensimmäisen kerran elämässäni pitsasta reunat syömättä, ja kieltämättä vähän nolotti. Ei toistu, lupaan.
Mä oon niin läski muutenkin ettei mun kannata väkisin ahtaa.
En todellakaan syö reunoja, jotka ovat vettä ja jauhoja.
Johan on erikoinen aihe raivostua. Sä varmaan vihaat mua, kun syötin eilen reunat koiralle.
Mä pyydän aina, etteivät jätä taikinareunoja vaan levittävät täytteen koko pohjan päälle.
No täällähän ollaan hermostuneita!!
Jätän AINA reunat syömättä ja tulen jättämäänkin! Pitää olla pölvästi, että sitä kuivaa reunaa haluaa syödä..
Jamppa
Tiesittekö, että moni jättää lihan syömättä kokonaan. Ja sitten osa jättää syömättä ne kasvikset. Kyllä on pöyristyttävää ja sotkee minun elämäni täysin.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että moni jättää lihan syömättä kokonaan. Ja sitten osa jättää syömättä ne kasvikset. Kyllä on pöyristyttävää ja sotkee minun elämäni täysin.
Miksei voi suoraan tilata sellasta pizzaa, missä ei ole niitä lihoja tai kasviksia, mitä ei syö?
Vierailija kirjoitti:
No täällähän ollaan hermostuneita!!
Jätän AINA reunat syömättä ja tulen jättämäänkin! Pitää olla pölvästi, että sitä kuivaa reunaa haluaa syödä..
Jamppa
Typerys!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei jaksa syödä koko pizzaa, niin juuri reunat kannattaa jättää syömättä.
Tämä. Monesti ne reunat ovat vielä kuivat ja kovat. Jos niiden sisään on leivottu juustoa niin yritän jaksaa syödä enemmän.
Mihin osoitteeseen voin lähettää sinulle reunat?
Itse kerään reunat aina mukaan mukanani kuljettamaani muovipussiin, vaikka en niitä syö, ja käytän niitä sitten illalla tyydyttämällä niillä itseäni anaaliin. Mitään ei mene haaskiin.
Ei kannata väkisin ahtaa sitä mitä ei jaksa syödä, säästyy muutama kalori. Etsi raivollesi muu kohde.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/748148-kumpaan-ryhmaan-sina-kuu…
Tällainen ihminen, joka jättää reunat syömättä pizzasta, on minulle TÄYSI PÖLVÄSTI!! Varmasti hän jättää muistakin ruui'ista osan syömättä. AI ETTÄ PISTÄÄ VIHAKSI!!
Masa
itse syön pitsasta yleensä vain sen päällisen täytteen ja jätän koko taikinaosion syömättä varsinkin ainakin reunat, jos on valmispizzzaa eli ruoka-jonosta ilmaiseksi haettua
Vierailija kirjoitti:
Mihin osoitteeseen voin lähettää sinulle reunat?
Meinasin juuri kysyä samaa. Nyt ap saa paljon reunoja, koko vuodeksi.
Aika usein jätän syömättä myös perunankuoret, vaikka juuri kuoren alla on paljon C-vitamiinia. Mitä haaskausta!
Jos ei jaksa syödä koko pizzaa, niin juuri reunat kannattaa jättää syömättä.