Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?
Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.
Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.
Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.
Kommentit (1902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takakireys ja kasvojen ihon rupsahtaminen. Sanokaa mitä sanotte, mutta kaikilla tuntemillani +40v naisilla joilla on hehkuva ja kimmoisa iho, on rento elämänasenne ja iloinen persoona. Uskon vakaasti, että tämä johtuu hymyilemisen ja nauramisen aiheuttamista mikroilmeistä, jotka treenaavat kasvojen lihaksia sata kertaa paremmin kuin kalliit yövoiteet stressaantuneen naamassa.
Tuskin kyse on mistään mikroilmeistä, vaan siitä, että rennot tyypit nukkuvat paremmin. Ei välttämättä enemmän, mutta unen laatu on luultavasti parempaa ja virkistävämpää kuin stressaantuneilla.
Juu, täällä yks 50 v ilmottautuu. Saan vuorostani kuulla että olenpa mukava, hauska jne. Tämä on tehnyt että suupielissä on syvät juurteet. Naururypyt silmäkulmissa. Aurinkonotto sekä geenit jos multa kysytään.
Rupsahtamisella tarkoitin sellaista velttoa, roikkuvaa ja kalvakkaa ihoa, en ryppyjä. Iho voi olla hyvinkin kimmoisa vaikka olisi esim. naurujuonteita.
Rikollisuus ja rikkinäinen perhetausta. Siis nimenomaan tähän suuntaan. Suurin osa rikkinäisistä perheistä tulevista ei ole rikollisia, mutta lähes kaikki rikolliset ovat eroperheiden tai leskien jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäällä naisella on useimmin komea mies kuin vähemmän älykkäällä.
Tässä korreloi vain ulkonäkö. Kauniilla naisella on useimmin komea kuin vähemmän kauniilla. Miehet eivät naisen älykkyyttä kovin korkealle arvosta.
Tämä on itselle vähän hankala asia.
Pidän siitä, että nainen on tyhmempi ja katsoo minua ylös päin. Tarkoitan siis aitoa ihailua enkä mielistelyä. Tällöin naisen on tietenkin oltava kaunis. Pidemmän päälle kuitenkin turhaudun tyhmään naiseen, oli kuinka kaunis tahansa.
Älykkäät naiset ovat taas vähän haastavampia ja hankalampia ihmisiä suhteessa, mutta oikean tasapainon löydyttyä ainoita oikeita pitkään parisuhteeseen kanssani. Ja täytyyhän se myöntää, että sama aaltopituus, älyllinen vastaavuus ja huumorintajun yhteneväisyys saavat himoitsemaan toista siinä missä se tyhmemmän kumppanin varaukseton ihailukin. Samalla aaltopituudella olevan naisen ulkonäön merkitys on melko pieni.
Toki haluaisin kauniin naisen niin kuin varmasti jokainen, mutta oma parisuhteeni tukee lainaamaasi väittämää, ei sinun mutuasi. Naiseni on älykäs, mutta vähemmän kaunis ja minä olen älykäs ja komea.
Mauno Voutilainen kirjoitti:
Hankasalmelta lähtöisyys, rehellisyys, ahkeruus ja terävyys passaavat kaikki kimppaan, on saanut kasvattajaseuralta joviaalisuutta ja hoksaavuutta, on ollut terävä, kun on saanut lähdettyä pois, ehkä on ollut vetoakin muualta.
Allekirjoitan! Myös huumorintajuisuus
Koulutus ja rikkaus, koulutuksen puute ja köyhyys.
Oman tärkeyden korostaminen typeriä sivistyssanoja tai anglismeja viljelemällä ja pyrkyryys
Jos ihminen ei saa nukuttua yhtään hän on
seur pvänä tosi väsynyt.
Vauva AV ja pahanpuhuminen /negatiivisuus 😓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi ja alhainen koulutustaso.
Mistä te näitä keksitte?
Heti tuli mieleen kaksi tupakoiva tohtoria.
Voihan sitä tulee mieleen poikkeuksia, niitä on aina. Mutta tilastollisesti tupakointi liittyy yleensä matalaan koulutustasoon. Ei kannata tehdä liian pitkälle meneviä päätelmiä omien tuttujensa perusteella.
Akateeminen koulutus ja omahyväisyys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä perussuomalaisten leimaaminen tyhmiksi ja matalasti koulutetuiksi. En oman kokemukseni perusteella ihan usko siihen. Mielestäni perussuomalaiset usein ovat loogisesti ja järkevästi ajattelevia eivätkä ideologisia lauman mukana menijöitä. Tämä siis sen perusteella mitä olen tutustunut ihmisiin. Toki somekeskusteluissa tulee sitten myös tämä "öyhöttäjä" puolikin esiin. (Öyhötystä olen kylläkin havainnut vähintään yhtä paljon myös vasemmistolaisten taholta).
Hmm totta, persuista löytyy niin öyhöttäjää kuin älykköä, niin heteroa kuin homoa, niin uskovaista kuin uskontoa karttavia...
Varmasti joku tunnevammainen älykkö tai itseään halveksuva homo niistäkin löytyy. Kaikki eivät ole sivistymättömiä öyhöttäjiä ja vähemmsitöjen vihaajia. Mutta keskimäärin sellaisia on vaan paljon enemmän. Älyköt eivät juhli matalan koulutustaustan puolueessa.
Minkähän puolueen kansanedustajat on niitä älyköitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä perussuomalaisten leimaaminen tyhmiksi ja matalasti koulutetuiksi. En oman kokemukseni perusteella ihan usko siihen. Mielestäni perussuomalaiset usein ovat loogisesti ja järkevästi ajattelevia eivätkä ideologisia lauman mukana menijöitä. Tämä siis sen perusteella mitä olen tutustunut ihmisiin. Toki somekeskusteluissa tulee sitten myös tämä "öyhöttäjä" puolikin esiin. (Öyhötystä olen kylläkin havainnut vähintään yhtä paljon myös vasemmistolaisten taholta).
Hmm totta, persuista löytyy niin öyhöttäjää kuin älykköä, niin heteroa kuin homoa, niin uskovaista kuin uskontoa karttavia...
Varmasti joku tunnevammainen älykkö tai itseään halveksuva homo niistäkin löytyy. Kaikki eivät ole sivistymättömiä öyhöttäjiä ja vähemmsitöjen vihaajia. Mutta keskimäärin sellaisia on vaan paljon enemmän. Älyköt eivät juhli matalan koulutustaustan puolueessa.
Älykkäät eivät kannata yhden asian puoluetta.
Ai siis vihreitäkö? Vai rkp:tä? Vai tarkoititko krisuja? Demareita? Vassareita? Vai kokkareita tai kepua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäällä naisella on useimmin komea mies kuin vähemmän älykkäällä.
Tässä korreloi vain ulkonäkö. Kauniilla naisella on useimmin komea kuin vähemmän kauniilla. Miehet eivät naisen älykkyyttä kovin korkealle arvosta.
Tämä on itselle vähän hankala asia.
Pidän siitä, että nainen on tyhmempi ja katsoo minua ylös päin. Tarkoitan siis aitoa ihailua enkä mielistelyä. Tällöin naisen on tietenkin oltava kaunis. Pidemmän päälle kuitenkin turhaudun tyhmään naiseen, oli kuinka kaunis tahansa.
Älykkäät naiset ovat taas vähän haastavampia ja hankalampia ihmisiä suhteessa, mutta oikean tasapainon löydyttyä ainoita oikeita pitkään parisuhteeseen kanssani. Ja täytyyhän se myöntää, että sama aaltopituus, älyllinen vastaavuus ja huumorintajun yhteneväisyys saavat himoitsemaan toista siinä missä se tyhmemmän kumppanin varaukseton ihailukin. Samalla aaltopituudella olevan naisen ulkonäön merkitys on melko pieni.
Toki haluaisin kauniin naisen niin kuin varmasti jokainen, mutta oma parisuhteeni tukee lainaamaasi väittämää, ei sinun mutuasi. Naiseni on älykäs, mutta vähemmän kaunis ja minä olen älykäs ja komea.
Kaunista ja mukavaa vaimoa on ilo katsella. Ne jotka valittavat vaimonsa rumuudesta ovat ehkä menneet naimisiin siinä pelossa, että jäävät yksin. Surullista.
Kissaihmiset ovat herkkiä ja empaattisia
Kaikki on hänelle kilpailua. On siis kilpailuhenkinen. Vertailee kaikkea ja jotenkin se elämäkin on yhtä kilpajuoksua.
Tietynlainen hienotunteisuus ja muiden huomiointi, eri näkökulmista ajatteleminen puuttuu tai jää kokonaan piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takakireys ja kasvojen ihon rupsahtaminen. Sanokaa mitä sanotte, mutta kaikilla tuntemillani +40v naisilla joilla on hehkuva ja kimmoisa iho, on rento elämänasenne ja iloinen persoona. Uskon vakaasti, että tämä johtuu hymyilemisen ja nauramisen aiheuttamista mikroilmeistä, jotka treenaavat kasvojen lihaksia sata kertaa paremmin kuin kalliit yövoiteet stressaantuneen naamassa.
Toisaalta ulkonäön "rupsahtaneisuus" myös vaikuttaa siihen, miten ilottomalta näyttää. Jos naamasi roikkuisi tehden yleisilmeestäsi negatiivisen, niin sinut tulkittaisiin "takakireämmäksi" kuin olet. Geenit ja elämäntavat vaikuttavat kasvojen ihoon niin paljon, että ei se kyllä pelkällä iloisella luonteella timminä pysy. Mutta voi olla, että iloisilla ihmisillä on keskimäärin paremmat elämäntavat. Elämäntavat sitten vaikuttavat sekä mielialaan että ihoon.
40 ikävuoden jälkeen pitää valita, pieni ylipaino tai rypyt. Laihat naiset ovat ryppyisempiä, kun ei ole yhtään ihonalaista rasvaa.
Ylipaino ja hoikkien ulkonäön dissaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät eivät kannata yhden asian puoluetta.
Ai siis vihreitäkö? Vai rkp:tä? Vai tarkoititko krisuja? Demareita? Vassareita? Vai kokkareita tai kepua?
Vihreiden ykköstykki on ylioppilas, samoin komukoiden, Kokoomuksella, Keskustalla ja Demareilla on sentään hömppätieteiden maistereita mutta heillä kaikilla meni niihin yli kymmenen vuotta. Ei taida olla yhtään tohtoria...
Mitä enemmän tatuointeja sen tyhmempi
Kyllä me ajetaan vanhoilla itse maksetuilla romuilla. Ihan turha meidän on yrittäkään keulia, kun emme siltikään kelpaa. Se on meidän osamme.